Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 34 Guests are viewing this topic.

GDPR

S-ar putea sa-i incurce putin vremea, la noapte sunt prognozate ploi, apoi va fi frumos pana luni inclusiv.

Quest

Desi, daca ma uit mai bine, trebuie sa intreb: colegii de specialitate, se pot pune intr-o singura zi (adica maine simbata) parapeti pe o lungime de 800 m ? Cu cite masini care lucreaza simultan ? Marcajele ma astept sa poata fi puse complet in cursul diminetii de duminica.
Common sense will get you far !

Iceman


ddfab

pacat ca lucreaza doar cu un finisor. sper sa le iasa bine asfaltarea.

vancouver

Ar fi aruncat costurile in aer la 2 finisoare. Automat si alte utilaje trebuiau dublate. Si asta pentru ce? Pentru 1 zi maxim castigata?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Iceman

Puteau inchiria un finisor nu sa il cumpere.....Straturile de asfalt probabil se imbinau mai frumos :)

GDPR

Dupa cum probabil stiti, utilajele sunt de la Hidroconstructia, nu sunt ale DRDP-ului.

infraAdi_ro

100e maxim inchiriatul pentru o zi un finisor plus 100 e sa fie 2 cilindri....maxim 200 e costa.
Ca tot vorbim de costuri as vrea sa fie transparenti pana la capăt si sa spună cat a costat lucrarea de la groapa si celelalte lucrări de pe tronson.
Deci duminica sărbătorim.....parapetii se pot pune lejer intro zi.Nu stiu rigolele daca s-au facut.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

icristian

Quote
"Constructorul privat (Salini Impregilo SpA - n.red.) a avut un cost mediu de aproximativ 12 milioane de euro/km pe acel tronson (Cunţa-Sălişte - n.red.). Acum finalizăm calculele la virgulă, dar cred că noi am realizat, în regie proprie, un cost mediu de aproximativ 15 milioane de lei lei pe cei aproape 300 de metri de autostradă pe care am refăcut-o de la zero, cu tot cu îmbunătăţirea stratului de fundare. Asta înseamnă că ajungem la un cost mediu de sub 10 milioane de euro/km, cu aproape 5 milioane de euro sub costul constructorului privat", a declarat Eugen Cecan.
Din articolul postat mai sus

Ionut


bridge

Quote from: Quest on October 07, 2016, 03:22:14 PM
... se pot pune intr-o singura zi (adica maine simbata) parapeti pe o lungime de 800 m ? Cu cite masini care lucreaza simultan ?
Se pot,cu 2 masini si vreo 15 oameni.

Quest

#30746
^ Icristian
Ha ! Deci Companiei i-a iesit in regie proprie un cost/km la doar 60%, fata de cel platit constructorului privat. Pai inseamna ca la constructia tot in regie proprie a VO Suceava si VO Bals, s-ar putea sa putem constata la fel ca costul/km e mult mai redus decit acelasi tip de proiect, cu aceleasi probleme si conditii geografice, pe care l-ar fi facut un privat.

Eee, de asta acel indemn "Prin noi insine !" nu e vorba in vint...

^ Bridge
Si mie mi-a dat ca le trebuie ori 2 masini care sa lucreze maine 12h, ori o masina care sa lucreze non-stop 24h de maine dimineata pina duminica dimineata, dupa care intra masina de marcaje.
Common sense will get you far !

dr4qul4

Astia iar au lipsit de la ora de matematica?
QuoteOrăștie - Sibiu lot 3 (22,11 Km) | www.autostrada-a1.ro
Constructor: Impregilo SpA
Valoare ofertata: 604.791.600 lei

= 27,5 milioane lie/km. Asta a fost oferta lui Imbecilio. Putea sa fie suplimentata cu cel mult 10%. Nu stiu daca a fost, dar  maxim putea a junge la 30 de mil lei/km.
Si nu putem compara 200 (acum vad ca sunt 300) de m de campie, cu tot lotul pe care avem un viaduct mare si cateva pasaje.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

yetiman

#30748
Nu stiu daca acest comunicat isi are locul chiar aici, dar fiind legat de discutia reluarii circulatiei pe A1 il postez:
QuoteComunicat de presa 07.10.2016

Sistemul ITS

Sistemul ITS asigură participanțiilor la trafic o informare în timp real asupra condițiilor meteorologice (prin senzorii montați în asfalt) și a condițiilor de trafic (punctele în care traficul este aglomerat) și furnizează informații către administratorul drumului, în urma cărora se pot lua decizii asupra sectorului de drum afectat, dar și asupra îmbunătățirii fluidizării traficului și a circulației pe un sector de drum. Toate acestea țin de siguranța circulației, furnizând și informații autoritățiilor privind accidentele petrecute.

Sistemele inteligente de transport oferă și servicii suplimentare de informare în timp real a utilizatorului, constituind și baza viitoarelor aplicații de comunicare inteligentă între vehicul, drum și autoritățiile competente.

De asemenea, sistemul ITS monitorizează elementele de infrastructură și detectează eventualele acte de vandalism, de deteriorare de bunuri sau de furturi de elemente componente ale rețelei.

Tot prin acest sistem, poate fi cântărit dinamic un vehicul și poate fi alertată poliția în cazurile de depășire ale gabaritului.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere face cunoscut opiniei publice că sistemele inteligente de transport (ITS) sunt funcționale pe următoarele autostrăzi din țara noastră:

    Autostrada A1, București – Pitești (sistem pilot);
    Autostrada A2, București – Cernavodă;
    Autostrada A2, Cernavodă – Constanța;
    Autostrada Nădlac – Arad, loturile 1 și 2;
    Varianta de Ocolire Arad;
    Autostrada Orăștie – Sibiu, lot 4.

În vederea dezvoltării sistemelor inteligente de transport, CNAIR SA are în prezent în derulare Strategia de Dezvoltare a Sistemelor de Transport Inteligente și Planul de Acțiune ITS (cu finanțare de la Comisia Europeană în cadrul POIM) pentru rețeaua de drumuri naționale din România, pentru perioada 2014 – 2020.

În viitorul apropiat se vor implementa următoarele proiecte:

    Sistem monitorizare și informare asupra traficului și a condițiilor de circulație pentru Autostrada A1, București – Pitești (upgrade de sistem), Autostrada A2, București – Cernavodă, Autostrada A3, București – Ploiești și DN 1, București – Ploiești;
    Sistem punct de acces național.

Pe termen mediu, compania va dezvolta și proiectul "Centrul Național de Monitorizare și Management al Traficului", unde vor fi interconectate toate centrele regionale de monitorizare a traficului.

Referitor la sistemul de comunicații pentru loturile 1 și 2 ale Autostrăzii Orăștie – Sibiu, precizăm că acesta este finalizat, dar în prezent nu este operațional întrucât sistemul de comunicații aferent lotului 3 este în lucru și astfel nu poate fi încă realizată conexiunea la Centrul de Monitorizare Săliște.

Estimăm că, pe Autostrada Sibiu – Orăștie, loturile 1 – 4, Sistemul ITS va fi integral funcțional  în anul 2017. Lucrările aferente sistemului de comunicații ITS pentru lotul 3 se vor achiziționa în perioada următoare, deoarece contractul încheiat în anul 2011 a fost reziliat la începutul anului 2016.

Precizăm că implementarea acestui sistem este de natură să îmbunătățească siguranța circulației, dar lipsa temporară a acestuia nu este un element care să o pună în pericol. De asemenea, menționăm că și în cazul nefuncționării sistemului, respectarea regulilor de circulație este obligatorie, ca în toate cazurile.

CNAIR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nenea_hartia

^Da, probabil e o replică la articolul scribului de închiriat Doru Cireașă. E de remarcat totuși că e prima sa scriere în care nu-i citează pe specialiștii în reformă (și în absolut orice altceva) Bașulescu și Goga.
Oricum, după logica autorului, A1 mai bine rămânea închisă și traficul continua pe DN7, unde, nu-i așa?, ITS-ul merge șnur și șoferii se simt în siguranță.