Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Dominik

Doamne cata prostie poate sa debiteze acest Cuc !
You're in Steelers Country

davyl

Sa nu recunosti nici cand, dovedit, esti prins cu ocaua mica, nu e dovada de prostie, e pur si simplu insultarea inteligentei acelora carora te adresezi.

S-a spus clar aici pe forum si dovedit cu acte ce fel de autorizatie de lucru s-a dat! Exista si un comunicat al CNAIR in care se recunoaste ca nu se lucreaza (ca sunt in "faza de proiectare" si "expropriere a terenurilor proprietate privata").

Dar sa vorbesti prostii, si culmea, sa incerci sa il convingi pe Dl. Pearson ca nu este asa, pur si simplu e bataie de joc!  :wtf:


perfidus

#1445
Foarte bun articolul GdS. Vad ca cei de la Tirrena sunt deschisi sa vorbeasca cu presa. Deocamdata.
Concluzia: CNAIR tace, se mira si ei de ce debiteaza Cucul.
Inca cel putin doua saptamani mai dureaza pana ies autorizatiile pe restul terenurilor de pe Tr.1 expropriate de la privati. Pana atunci se lucreaza doar in organizarea de santier.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus



Quote from: AlexxC on June 30, 2019, 11:52:08 AM

Unde vor fi amplasate organizarile de santier ale celor doi constructori?

Tirrena face organizarea in Pielesti, lângă satul Câmpeni. Vezi articolul GdS postat mai sus. De UMB nu stiu, sunt si eu curios.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#1447
Un articol frumos:

https://www.gds.ro/Bani-afaceri/2019-07-03/exclusiv-gds-plangere-penala-pentru-unul-dintre-constructorii-drumului-expres-craiova-pitesti/

"Directorul adjunct de proiect, Davide Pes, de la firma Tirrena Scavi – compania italiană care a câştigat licitaţia de proiectare şi execuţie pentru Tronsonul I al drumului expres Craiova-Piteşti, ne-a acordat un interviu în exclusivitate, în care ne-a vorbit despre stadiul lucrărilor, despre documentaţia de care mai are nevoie pentru a lucra pe terenurile expropriate şi despre faptul că s-a ales cu o plângere penală pentru tulburare de proprietate. "

Foarte interesant:

"Drumul expres este proiectat în regim de autostradă
GdS: Când va fi gata drumul expres?
D.P.: În termen de 24 de luni de la începerea lucrărilor va fi gata autostrada. Drumul expres. Toată lumea vorbeşte de autostradă pentru că drumul acesta expres a fost proiectat cu criterii de autostradă. Pornind de la viteza din proiectare, de la elemente geometrice şi de la tot, drumul este proiectat în regim de autostradă, cu unica diferenţă că, fiind un studiu de fezabilitate din 2007, nu este prevăzută o bandă de urgenţă. În faza de proiect tehnic, am studiat nişte soluţii prin care, în viitor, dacă se vrea se poate crea şi o bandă de urgenţă.

GdS: Adică rămâne spaţiu de o parte sau de alta a drumului pentru banda de urgenţă?
D.P.: Da. După cum observaţi pe hartă, întreaga construcţie este în câmp. De asemenea, una dintre problemele cele mai mari când se trece din categoria drumului la altă categorie este la structură. De regulă, deschiderile la structură sunt calculate în faţa drumului. Când faci un drum pe două benzi, nu poţi să faci o deschidere la pod de 30 de metri. În cazul ăsta, toate podurile sunt prevăzute cu trei deschideri. Şi toate deschiderile din mijloc sunt prevăzute să se poată extinde o bandă de urgenţă.

GdS: Aţi întâmpinat probleme din cauza studiului de fezabilitate (SF) vechi? Ştiu că a fost descoperit că traseul drumului trecea peste câmpul de sonde de la Gherceşti.
D.P.: Nu s-a descoperit, ci s-a constatat. În momentul în care faci un studiu se cer avize de la Transgaz, Transelectrica etc. Şi în momentul în care s-a cerut ultimul aviz, Transgaz a constatat că traseul drumului, studiat în SF, se suprapunea cu un câmp de sonde pentru gaze de la Gherceşti, care au fost instalate după ce s-a făcut acel SF. Şi au considerat că şi sondele reprezintă un proiect important pentru dezvoltarea ţării.

Compania s-a gândit că e mult mai simplu să mutăm noi axul drumului decât să dezafecteze ei nişte sonde de gaz. Şi din cauza aceasta s-a modificat traseul cu maximum 300 de metri."

Aici mi-a placut:  :D

"GdS: Aveţi capacitatea de a lucra în forţă din momentul în care aveţi toate documentele de la CNAIR?
D.P.: Noi suntem în România de 24 de ani. Şi dacă tot prindem lucrări şi CNAIR are încredere în noi, voi ce ziceţi, avem capacitate? Am lucrat la Sebeş-Turda. Am lucrat la Lugoj-Deva. Fiecare contract s-a terminat înainte sau la timp. Niciodată nu am avut vreo întârziere. "

AlexxC

Declaratii ale ministrului transporturilor la Bacau:
Pe Craiova Pitesti lot 2 unde este constructor tot UMB se va prioritiza sectorul ce serveste drept centura a orasului Bals.
Tare nerabdator sunt sa vad mobilizare peste Oltet la fel ca cea peste Bistrita :D

voicul

Se va prioritiza ... ca sa se deschida mai repede, s-ar putea intelege. E in plan asa ceva?

AlexxC

Ce mai probabil da,si cei de la Tirena se plang ca pot face doar 3 drumuri pe zi spre Slatina pentru materiale.
Logistica pentru constructia acestui drum este foarte probabil dependenta de finalizarea in avans a acestui sector.

razvan96

Quote from: Ionut on May 26, 2019, 03:19:11 PM
Realitatea de pe lotul 1, cel făcut de Tirrena. Pe surse, evident: PT este aprobat pe vreo 7 km si sunt promisiuni ca iese AC pe la mijlocul lui iunie. Promisiuni, nu e nimic cert. Deci vom vedea cu adevărat niște lucrări în iunie daca iese AC și doar pe ăștia 7.

Pe primul km din capătul de la Craiova este buba mare cu spitalul regional. Nu se știe cum o sa se rezolve... Si alta buba este pe zona sondelor, pe vreo 9 km....

Deci 10 km blocați. 7 km pe care se va lucra "În curand"...


De vineri 05.07 exista in sfarsit acea AC.

Si ca tot vorbim de AC-uri, stie cineva de prin zona daca UMB e la lucru pe portiunea de 6 km de pe T2 L1?

perfidus

Au spus ca daca obtin AC, Tirenna vor aduce rapid oameni si utilaje la pasajul peste DN65, sa se apuce de structuri. Sunt curios daca se tin de promisiune.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#1453
Exact, perfidus, asa a promis Mr Davide Pes. Si eu sunt curios sa vad daca se va misca ceva in teren!

Ionut

Asa se aude... ca se vor mobiliza. Sa vedem cum se descurcă, italienii nu se simt prea bine financiar...