DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

s-au asfaltat toate podetele de la Tau/Sugag pana in Oasa? in acei 20km drumul era plin de denivelari in iarna/primavara

danutzu_1069

Da, pana la "cariera" de pe malul lacului Oasa, toate podetele sunt asfaltate. Mai este o portiune inainte de intersectia cu DN7A unde e tot la nivel de drum forestier.


TibiV

Quote
Comunicat de presă
- 01.10.2015-

     Urmare afirmaţiilor apărute în mass-media conform cărora: "Astra ar putea scăpa de o parte din datorii. Curtea supremă i-a admis recursul în litigiul cu CNADNR SA pentru plata unei poliţe de 95 milioane de lei", facem următoarele precizări:

   Ø  Această afirmaţie este total eronată întrucât potrivit Noului Cod de Procedură Civilă recursurile sunt verificate prealabil înainte de a fi judecate iar admiterea în principiu nu înseamnă şi automat admiterea recursului pe fond;
   Ø  Precizăm că CNADNR SA a sesizat Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) având în vedere anumite temeri ca procesul să nu se desfăşoare în condiţii de legalitate şi în conformitate cu prevederile legale;
   Ø  Am solicitat sprijinul acestei instituţii considerând că, este de datoria acestui for să reacţioneze în acest caz în baza prerogativelor conferite de lege în acest sens, pentru a evita încurajarea celor responsabili de săvârşirea prejudiciului de a profita de pasivitatea instituţiilor statului care ar trebui să susţină eforturile noastre de reîntregire a Bugetului de Stat cu suma de cca. 20 MILIOANE EURO.

     De asemenea, atragem atenţia partenerilor contractuali ce se prezintă cu scrisori de garanţie de bună execuţie eliberate de către Societăţile de Asigurare că, CNADNR SA în calitate de beneficiar al acestora îi sunt aplicabile prevederile art. 2321 alin. 3 Cod civil, ceea ce înseamnă că nu vor putea evita o eventuală executare;
     Solicităm pe această cale mass-mediei o prezentare cât mai exactă a situaţie acestui dosar, şi nu o dezinformare a situaţiei reale, ceea ce ar putea conduce la grave prejudicii aduse companiei.
 

CNADNR SA

Este vorba de articolul asta:
http://adevarul.ro/news/eveniment/astra-putea-scapa-parte-datorii-curtea-supremai-a-admis-recursul-litigiul-cnadnr-plata-polite-95milioane-lei-1_560b94c7f5eaafab2c271c3d/index.html
Quote
    Curtea Supremă a stabilit că termen pentru soluţionarea recursului, dată de 9 februarie 2016. Astra, împotriva căreia ASF a cerut în instanţa, în această lună, deschiderea procedurii falimentului, ar trebui să achite către CNADNR suma de 93,93 milioane de lei în baza unei poliţe emise în favoarea Romstrade, companie aflată în insolvenţă, pentru realizarea unui tronson de autostrada.
    "Admite în principiu recursul declarat de recurentă-pârâtă SOCIETATEA ASIGURARE-REASIGURARE ASTRA SĂ Bucureşti. Stabileşte termen pentru soluţionarea recursului la 9 februarie 2016, cu citarea părţilor", se arată în soluţia dată în 29 septembrie de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
    La 7 aprilie 2015, CNADNR a blocat conturile Astra Asigurări, pentru a recupera garanţia acordată de societatea de asigurări firmei Romstrade, în contractul Transalpina.
    ,,CNADNR a obţinut în justiţie o hotărâre judecătorească definitivă şi executorie care a obligă Astra la plata sumei de 95 milioane de lei, în baza unei poliţe. KPMG, în calitate de administrator special al societăţii Astra Asigurări, a informat ASF că un executor judecătoresc a blocat marţi conturile Astra prin înfiinţarea popririi asupra acestora. În perioada următoare, Astra va efectua plata acestei sume. Astra a atacat sentinţa prin recurs, care nu s-a încheiat", a declarat la vremea respectivă prim-vicepreşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), Cornel Coca-Constantinescu.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote
Comunicat de presă
29.10.2015
 
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează participanţii la trafic că începând cu data de 02.11.2015 până în data de 30.06.2016, circulaţia rutieră va fi închisă pe DN 7C (Transfăgărăşan), pe sectorul de drum cuprins între km 104+000 (Piscu Negru) - km 130+800 (Cabana Bâlea Cascadă), în vederea evitării situaţiilor ce pot periclita siguranţa circulaţiei, din cauza fenomenelor naturale extreme (căderi de stânci, alunecări de teren).

Deşi în conformitate cu Regulamentul de funcţionare al drumului naţional DN 7C (Transfăgărăşan) - indicativ AND 524/2015  aprobat prin Decizia Directorului general al CNADNR SA nr. 836/04.09.2015, circulaţia rutieră trebuie închisă pe sectorul de drum cuprins între km 104+000 + km 130+800 începând cu data de 01 noiembrie, CNADNR SA a decis amânarea închiderii circulaţiei cu o zi.

De asemenea, precizăm că în conformitate cu prevederile Normativului privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice - indicativ AND 525/2013, în perioada 02.11.2015 + 31.03.2016, circulaţia rutieră va fi închisă pe sectorul de drum DN 67 C (Transalpina) cuprins între km 34+800 (Rânca) - km 79+200 (Curpat)

Asa ca la primavara gasim aici raspunsul la intrebarea "cand se redeschide?"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia


adiarc

Poate n-ar strica mai multa flexibilitate din partea celor care închid drumul "calendaristic"...daca vremea este buna si așa se anunța si pt urm săptămana , n-ar fii rău sa ne sincronizăm cu aceasta....poate sint ani cand trebuie închis drumul ( e valabil si pt Transfagarasan ) in Octombrie sau ani cand trebuie închis in Decembrie..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Nu iti inchipui ca numai zapada cauzeaza inchiderea drumului. Ea e factorul principal, dar de exemplu in perioada asta oricare dintre cele 2 drumuri se afla in zone cu inghet (temperaturile noaptea scad mult sub 0 si ziua pe versantii nordici sau umbriti in mod sigur nu se incalzeste). Prin urmare vei avea multe zone cu polei sau chiar gheata (de la scurgerile de apa de pe versanti). Iar a trimite "sararite" la lucru pentru a pastra asfaltul curat sincer sa fiu consider ca e o pierdere de resurse. 

Dar pe de alta parte nu ma astept ca drumurile sa fie deja inchise fizic cu vreun parapet sau alt obstacol. Cel putin pana la Balea se va circula, macar pentru ca fac lobby cei de la cabana.

dr4qul4

Drumurile nu sunt inchise fizic pana cand politia de acolo nu hotaraste asta!

Comunicatul este dat doar pentru a nu fi raspunzatori in caz de ceva. Este si normal. Majoritatea celor care merg la munte acum, nu vor avea cauciucuri de iarna. Pleci de la 20 de grade din Horezu, si dai de -5 grade la Urdele, unde efectiv ploua cu gheata, sau asa cum zice si pasadia, se formeaza "rauri de gheata" din cauza ca ziua avem soare si 10 grade, si noaptea avem -10 grade.

Practic, ar tb sa dea cu sare la fiecare ora. Dar chiar si asa, vremea la peste 2000 m se schimba la 180 de grade in doar 10 minute.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


TibiV

Super poze !
Arhiva de aur a... agriculturii ?!... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Din pacate, procesul dintre CNADNR si Romstrade nu s-a incheiat inca, asa ca momentan nu se poate relicita restul ramas de executat:


Nr. unic dosar:   39515/3/2014
litigiu privind achiziţiile publice contract nr.617/2008

Reclamant: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA   
Pârât:SC ROMSTRADE SRL
   
Complet: C9 Fond-CA
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Acordă termen la 25.04.2016 pentru când se emite adresă către expertul nou desemnat şi către expertul înlocuit.
Document: Încheiere de şedinţă    01.02.2016

TibiV

http://www.profit.ro/stiri/surpriza-astra-asigurari-poate-scapa-de-plata-a-21-de-milioane-euro-in-contul-lui-nelu-iordache-15049139

Quote
Înalta Curte de Casație și Justiție a admis contestația în anulare formulată de Astra Asigurări, prin KPMG, în procesul în care asigurătorul a fost obligat să achite 21 de milioane de euro către CNADNR. Despăgubirea trebuia plătită în baza unor asigurări de bună execuție emise pentru Romstrade, firmă în insolvență, deținută de omul de afaceri Nelu Iordache. Datoria către Compania de Drumuri a fost unul dintre motivele pentru care Astra a intrat în administrare specială, în 2014.

Chiar dacă Astra Asigurări este la o sentință distanță de faliment, decizia Înaltei Curți este o veste bună pentru lichidator și pentru ceilalți creditori, având în vedere că valoarea creanței CNADNR plasa compania în topul creditorilor.

"Admite recursul declarat de pârâta SOCIETATEA ASIGURARE - REASIGURARE ASTRA SA BUCUREȘTI împotriva deciziei nr. 805 din 14 octombrie 2014 și a încheierilor de ședință din 27 iunie 2014 și 26 septembrie 2014 pronunțate de Curtea de Apel București – Secția a VI-a Civilă, pe care le casează și trimite cauza spre rejudecare aceleiași instanțe", arată judecătorii de la Înalta Curte. Aceasta înseamnă că dosarul se va întoarce la Curtea de Apel București, pentu rejudecare, iar decizia anterioară a respectivei instanțe este casată, adică Astra nu mai este obligată, pentru moment, să achite datoria către CNADNR.

Încă din faza de apel, Astra a fost reprezentată de KPMG, pe atunci administrator special prin KPMG Advisory, în prezent lichidator prin KPMG Restructuring.

Atât Tribunalul București, pe fond, cât și Curtea de Apel au dat dreptate Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) într-un dosar în care a pretins peste 93 de milioane de lei (în jur de 21 de milioane de euro) de la Astra , în contul unor asigurări de bună execuție achiziționate de Romstrade, compania de construcții a lui Nelu Iordache. Deciziile au fost executorii, iar CNADNR a trecut deja la poprirea conturilor asigurătorului și doar o înțelegere cu ASF a făcut ca Astra să nu fie executată silit.

Prima decizie favorabilă CNADNR a venit la finele lui 2013, cu doar două luni înainte ca Astra Asigurări să fie pusă sub administrare specială de către Autoritatea de Supraveghere Financiară. De altfel, într-un raport care a precedat decizia ASF, plățile potențiale către Compania de Drumuri erau identificate ca o vulnerabilitate a asigurătorului.

Cum a ajuns Astra datoare la stat în numele Romstrade

Sursa litigiului dintre Astra și CNADNR este un contract de modernizare a unui tronson din DN 67 C, între Bengești și Sibiu. Contractul a fost semnat în 2008 când executantul, adică firma Romstrade, s-a angajat să termine lucrarea într-un anumit termen. Pentru a se asigura că Romstrade își îndeplinește obligațiile, CNADNR a impus, prin contract, plata unei garanții de bună execuție în valoare de 10% din costuri.

Ulterior, legea fiind modificată, Romstrade a avut posibilitatea de a garanta buna execuție nu cu bani ci cu ajutorul unor polițe de asigurare. În acest sens, Romstrade a încheiat mai multe contracte cu Astra, pentru o garanție de bună execuție în valoare totală de 93 de milioane de lei. Romstrade a intrat în insolvență și nu a mai reușit să-și îndeplinească obligațiile contractuale. Drept urmare, CNADNR a solicitat Astra plata sumelor aferente contractelor de garanție.

Astra a refuzat plata, invocând, în principal două motive, și anume, neplata primelor de asigurare de către clientul Romstrade și, respectiv, faptul că CNADNR nu a reușit să pună la dispoziția asigurătorului o evaluare corectă a daunelor. Ulterior, Compania de Drumuri s-a îndreptat în instanță pentru recuperarea sumei și a avut câștig de cauză, pe fond, la Tribunalul București și, în apel, la Curtea de Apel București.

În august 2015, ASF a decis să ridice licența Astra și să îi ceară falimentul pentru că majorările de capital solicitate nu au fost efectuate. Nevoia de capital suplimentar a fost atunci evaluată la peste 800 de milioane de lei.

În decembrie 2015, Tribunalul București a admis cererea ASF, a confirmat starea de faliment la Astra și a numit ca lichidator provizoriu KPMG Restructuring, fixând, totodată, și un calendar care trebuie respectat de debitoare, de creditori și de lichidator.

La momentul intrării în administrare specială, în februarie 2014, Astra era cea mai mare societate de asigurări din România, cu prime brute subscrise de 800 de milioane de lei, în 2013.

Când i-a fost cerut falimentul, Astra ocupa locul al treilea în piață și mai avea circa 1,8 milioane de clienți cu 2,5 milioane de polițe.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.agerpres.ro/sport/2016/03/10/auto-raliul-sibiului-15-16-aprilie-prima-data-pe-transalpina-si-in-premiera-integral-pe-astfalt-13-47-49

Quote
Auto: Raliul Sibiului (15-16 aprilie), prima dată pe Transalpina și, în premieră, integral pe asfalt

Peste 70 de echipaje din România și Bulgaria sunt așteptate la start pe 15 aprilie, la Raliul Sibiului, a doua etapă din Campionatul Național de Raliuri Dunlop și prima etapă din Campionatul Național al Bulgariei, o competiție care în acest an se va desfășura, în premieră, integral pe asfalt și pe Transalpina, au anunțat joi organizatorii, printre care se numără, pentru prima dată, fostul campion Mihai Leu.

Organizatorii nu au ales în acest an Transfăgărășanul, din motive de securitate pentru piloți și spectatori, acest drum fiind considerat foarte periculos, față de Transalpina.

Tot o premieră, Super Speciala va fi organizată în centrul Sibiului, dând posibilitatea câtorva mii de spectatori să se bucure de spectacolul sportiv.

"Raliul Sibiului aduce multe schimbări în acest an. Considerat în trecut cea mai dificilă etapă de macadam din campionatul intern, începând din acest an, competiția se va desfășura integral pe asfalt. Pentru a îmbunătăți calitatea competiției, traseele au fost schimbate în proporție de 90 la sută, echipajele având de parcurs zeci de kilometri de probe speciale în zona Jina, Poiana Sibiului și Șugag, Oașa (județul Alba). În plus, proba care va încheia raliul, Super Speciala, va fi organizată în centrul Sibiului, pe un traseu spectaculos amenajat în zona Piața Unirii", se arată într-un comunicat remis AGERPRES.

Competiția va avea 12 probe speciale, însumând peste 110 kilometri. Acțiunea va începe miercuri, 13 aprilie, când se va deschide parcul de service amplasat în Piața Mare din centrul Sibiului. Startul festiv este programat joi, 14 aprilie, iar competiția propriu-zisă va începe vineri, 15 aprilie, când vor avea loc două probe speciale. Sâmbătă, 16 aprilie, se vor desfășura celelalte 10 probe speciale.

Raliul Sibiului este cel mai important eveniment automobilistic desfășurat în județul Sibiu, iar în acest an este organizat în premieră de către Clubul Sportiv Aria pentru Sport, în parteneriat cu AMC Racing, cu sprijinul Primăriei Municipiului Sibiu, Consiliului Județean Sibiu, Consiliului Județean Alba și Centrului Aria.


AGERPRES
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%20%2031%2003%202016%20Transalpina.pdf

QuoteComunicat de presă
31.03.2016
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunţă participanţii la trafic că, din
cauza căderilor masive de zăpadă căzute în ultimile zile, circulația rutieră pe DN 67C pe sectorul de drum
cuprins între km 34+800 - km 67+400, Rânca - Obârșia Lotrului rămâne închis până la data de
30.04.2016.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul
Companiei Naţionale de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din Romania S.A., la numerele de telefon
021/264.33.33, 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro .
CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu