[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

Quote from: cutter on February 26, 2020, 10:59:18 AM
Vă reamintesc niște particularități (rare pentru CNAIR) ale acestei lucrări:
1) Este de tip FIDIC "Roșu". Adică proiectul tehnic al construcției aparține CNAIR și a fost licitată strict execuția lucrărilor respective.
2) Există exproprieri deja făcute.
3) Există autorizație de construire.
Corect. Cred ca e primul de acest fel. O sa avem un posibil preview despre A7.
Cu toata birocratia rezolvata, constructor "aproape" serios, sa vedem ce alte motive se mai gasesc sa intarzie la infinit.

Foarte buna vestea despre Mogosoaia. Multumim. S-a rezolvat si cu organizarea de santier? Sau mai asteptam 3 luni pana la alegeri?

Despre A1-Dn7 deja se degradeaza accentuat. Dupa Dragomiresti spre Chitila pe sensul vechi au inceput sa apara gropile. CNAIR ar tb macar stratul de uzura sa il puna in regie proprie, aka tot cu Strabag ca si pe restul DNCB.

MorningStar

https://lifenews.ro/2020/03/03/reincep-lucrarile-la-centura-capitalei-intre-dn2-si-a2/

"Oficialii Ministerului Transporturilor și CNAIR au anunțat că au semnat contractul de lărgire a DN Centura Bucureşti, sectorul DN2 – A2 cu Tirrena Scavi. Lucrările vor dura 15 luni.

Conform Ministerului Transporturilor, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractul pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a DN Centura Bucureşti, sectorul DN2 – A2, cu antreprenorul Tirrena Scavi.

Valoarea de semnare a contractului este de 235,747 milioane de lei fără TVA, sursa de finanţare fiind Fondul de Coeziune în cofinanţare cu Bugetul de Stat.

Obiectivul principal al acestui proiect este modernizarea a 11,524 kilometri din centura rutieră a municipiului Bucureşti, sector DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750), constând în principal în sporirea capacităţii de circulaţie de la 2 benzi la 4 benzi de circulaţie (câte două pe sens) şi eliminarea unor intersecţii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi precum şi reabilitarea pasajelor şi a podurilor existente pe acest sector de drum naţional.
Durata contractului este de 75 de luni şi cuprinde 15 luni perioada de execuţie şi minimum 60 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanție).

Anul trecut, la solicitarea LifeNews.ro, oficialii CNAIR au exploicat că ,,sectorul aferent DNCB DN2 – A2 face parte din Lot 2 al obiectivului de investiție «Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1–DN 7 și DN2 – A2». Pentru realizarea lucrărilor aferente Lotului 2 al DNCB, vă comunicăm faptul că în anul 2012 a fost semnat contractul de proiectare și execuție cu Antreprenorul, Asocierea SC Tehnologica Radion SRL – SC Consitrans – SC Procons XXI SRL. În anul 2015 contractul a fost reziliat de către Beneficiar având în vedere că Antreprenorul a intrat în insolvență și nu avea resursele financiare necesare continuării și finalizării lucrărilor. La data rezilierii stadiul fizic al lucrărilor a fost de 7%. Pentru lucrările – rest de executat a fost demarată procedura de achiziție publică în anul 2017. La începutul lunii aprilie documentația de atribuire a fost aprobată de ANAP, iar în data de 26.04.2017 a fost publicat anunțul de participare. Termenul de primire a ofertelor a fost decalat până la data de 24.08.2017 datorită numeroaselor solicitări de prelungire a termenului cerute de Operatorii Economici. Urmare a finalizării etapei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție publică a fost emis Raportul procedurii, acesta fiind aprobat de către ANAP și CNAIR SA. Procedura se află în perioada de contestații. Contractul va fi semnat după finalizarea perioadei de contestații"

rota

Chiar nu se poate configura o banda speciala pentru mers inainte?



Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

kitsune

Nu știu de ce am impresia că tema de proiectare nu e fluidizarea traficului ci cât mai multe opreliști în cale. Chiar că avea sens o bandă separată de mers înainte.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

banda e deja configurata. Doar ca urmeaza sa fie modificata in ceva mai nasol.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Nu e loc acolo, e calea ferată... bine, solutii ar fi fost, dar costisitoare... mda, facem A0. :)

dr4qul4

Eu nu ziceam de o banda in plus, ci de lasat prima banda pentru directia inainte si doar a doua sa intre in giratoriu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rota

Stiu ca e cale ferata si nu e loc ca nu am propus banda dedicata cum e la Hanul Lu Tinta la Buzau tot pe dn2, doar separata cam cum e cu A3, doar la dimensiune mai mica


Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

survola

Quote from: rota on March 03, 2020, 05:22:41 PM
Chiar nu se poate configura o banda speciala pentru mers inainte?
Pe care sens? :D
Nu vad nici o problemă acolo, e un sens giratoriu.
Întrebarea este dacă se putea face ceva denivelat la un preț fezabil.

dr4qul4

#2544
pe sensul N=>S exact ceva cum avem pe DN1 la Barcanesti (Ploiesti)
https://goo.gl/maps/1eAHzH7BCsU28Qvn9
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdanstancu

Pare ca nici lumea de aici de pe forum nu prea înțeleg ideea de fluiditate a traficului. Credeam ca pentru toată lumea e evident ca prima bandă trebuia separată și folosita doar pentru directia dn2-a2.

Cristi N

Portiunile modernizate din DNCB au atat de multe probleme incat o banda separata la unul din giratorii e din categoria: "o picatura intr-un pahar cu apa"  :(

dr4qul4

Picatura aia s-ar putea sa conteze destul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

La intersectia cu DN2 conteaza foarte mult, pentru ca se formeaza cozi de peste 500 de m pe acolo.

Sorinus

Nu inteleg de ce nu se indeparteaza calea ferata 10 metri in zonele unde se poate, e asa scump?