Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

La primele 2 puncte:
Intr-un fel au dreptate (in prezent adica), dar sa ne gandim ca acum 10 ani UMB nu avea nici personalul si nici utilajele de acum. Deci se pot face angajari, se pot cumpara utilaje noi.

Mai mult termina A7 si Radauti si raman cu DX12 (pe la jumatate) si cu inca un lot DX12, A3 si A0 doar. Adica au mai castigat licitatii, dar pana nu semnezi (care poate sa fie si peste 1 an si peste 2) nu inseamna mare lucru.

horatiu.cosma

"Doar" DX12, A3, A0 și centura Galați înseamnă vreo 200 de km de A, DX, DN, spre 1,5 miliarde de euro, aproape cat restul de A+DX în construcție în RO la un loc. Deci cuvântul "doar" pare în plus acolo.

Iar despre personal, nu așa funcționează, pe promisiuni că vor angaja oameni, că așa poate oricine sa participe la licitații. CNAIR a cerut personal cheie destinat exclusiv acestui contract, cu nume și prenume, pe care îl punctează corespunzător acum la licitație.

voicul

Asta cu numele e valabil la toate contractele semnate/castigate pana acum sau doar aici?
Ca intradevar se va vedea usor ca unii oameni trebuie sa fie in 3 - 4 locuri in acelasi timp.

dr4qul4

Dar oare la Astaldi cum functioneaza?  Sunt o companie mare, dar la noi crezi ca pot duce 3 santiere majore in acelasi timp? Au PiSI5 si Podul de la Braila.
Sa se apuce de drumurile alea de legatura intai.

Este adevarat ca UMB s-a cam intins. nu cred ca se asteptau sa castige aproape tot. Dar eu ii vad capabili sa duca 5-6 santiere mari. Cum Radauti si A7 se vor inchide destul de repede, pentru la anul le raman doar 4 loturi pe DX12 (DACA raman toate), 2 loturi pe A0, 2 pe A3 si DX-ul asta de la Galati, unde am un feeeling ca vor lucra cei de la Arcada.
8 >5, asadar vor scartai destul de rau.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

^^
Da, e la fel la toate licitațiile, trebuie să prezinți personal cheie dedicat acelui proiect. Că altfel ajungem la aceleași firme de apartament care iau contract după contract cu 2 oameni și 3 laptopuri.

^
E ilegal sa dai lucrarea unui contracandidat la licitatie, chiar și mascat.

naivu

^^Pod Braila + DX Braila-Galati se incadreaza cu greu la "2 santiere majore pt Astaldi in plus de PiSi5"  :D

florin74

Plus 3 la CFR.... Sa nu uitam de acelea... Le-au luat în același timp...

horatiu.cosma

Are și Astaldi proiecte de peste 2 miliarde de euro contractate, deci nu se plâng. Plus că ei au vreo 1000 de angajați (la final de 2019), mai puțini decât grupul UMB. Așa că sunt puțin ipocriți cu contestația asta.

dr4qul4

Eu asta intrebam: ei ce au pus la experienta similara? Nu cumva au pus lucrari (pentru valoare financiara)/oameni pe care le/i-au pus si la pod sau la PiSi5? Sau pe la CF?
Ca atunci ar trebui exclusi si ei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hvm

Sa nu fie o contestatie ca sa isi asigure ceva timp suplimentar in cazul in care intarzie cu podul, de frica sa nu termine UMB inainte DX-ul....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

Podul are termenul lui contractual, nu are cum sau de ce sa-i conditioneze pe Astaldi sa termine podul functie de alta lucrare! Santierele sunt adiacente si chiar i-ar ajuta daca ar termina mai repede si nu s-ar mai incurca unul cu celalalt. Poate de asta si protesteaza Astaldi, vor sa integreze cele doua santiere (cum a reusit si UMB sa integreze doua loturi adiacente pe A3 sau trei tronsoane pe DX12.

panzer

In aceeasi ordine de idei, cum se verifica personalul cheie la firmele chinezesti? Cu CV-ul lui Wu Xing de pe LinkedIn-ul chinezesc?

AlexxC

Acel personal cheie nu activeaza permanent in cele 24 luni ale contractului de executie, ci doar cateva luni cat se desfasoara acea etapa super importanta si complicata dpdv tehnic Tine de felul in care o persoana se ponteaza pe mai multe proiecte .
Singurii care activeaza toate cele 24 de luni sunt paznicii si soferii de basculanta.

tom_sawyer

#133
Proiectul de Hotărăre de Guvern privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Drum expres Brăila - Galaţi"
Data publicării: 23.10.2020

Pentru prezentul proiect de hotărâre a Guvernului este necesară aprobarea sumei de 5.200 mii lei necesară efectuării plăţii despăgubirilor imobilelor proprietate privată care urmează a fi supuse procedurii de expropriere, pentru un număr de 159 imobile, în suprafață totală de 347.499 mp, în conformitate cu anexa nr. 2 la prezentul proiect de act normativ.

MT

tom_sawyer

^ s-a aprobat în ședința de ieri, 18.11.2020
gov.ro