Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasadia

Un bazin hidragrafic mic, de vreo 25km patrati, cu pante ridicate (intre circa 280m si vreo 560m, cu lungimea de scurgere cea mai mare de 8km). As tinde sa cred ca decat sa construiesti poduri extrem de largi, pe sub care sa ai destul spatiu incat sa acomodezi cantitati de apa mari care se strang in cadrul unor evenimente rare (evenimente care vor fi insa tot mai dese odata cu schimbarile climatice), poate ar fi mai indicat sa existe zone inundabile, zone agricole sacrificabile prin stocarea apei in surplus chiar si doar pentru cateva ore.

Ce vreau sa sugerez e ca anumite decizii poate nici macar nu tin de CFR si de proiectantii acestora ci de cei de la Apele Romane. Entitatea plina de sinecuristi.

daniel_avram

De pe Sighisoara-Brasov, Viaductul Ormeniș.


oc7avian

De fapt viaductul Ormeniș, care duce spre tunel, unde se desprinde linia de traseul vechi care ocolește prin Augustin. Adică un pic mai la nord de Apața.

Viaductul Măieruș e mult mai la sud, pe alt lot. Ăla abia a fost mângâiat

cristi5

@daniel_avram poate poti corecta postarea ta, macar pe forum sa fie corect

E cam dificil acest StopCadru. I-am scris comentariu pe Youtube sa-i zic ca Maierusul e mal la sud si ca nu a iesit din pamant. I-am dat si link la harta API. Am muncit cateva minute la comentariu, urma sa adaug ca la viaductul Maierus se poate lucra numai din august pana in aprilie. Dar intre timp imi stersese comentariul :lol: . Accepta numai comentarii laudative. Cultul personalitatii :lol:

Interesant ca pe imagini a scris Ormenis. Doar titlul clipului Youtube e gresit.