Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

#30465
@TibiV : din păcate în zona mea sunt doar slăbuții ăștia de la UMB, nu am noroc sau onoare de aktorași, pizzeri și tirrenoscavișori.  O:-)

shogom

^^ Posibil ca o parte sa o folosesca pentru vegetalul de pe taluzul rambleelor/debleelor?

Cristian 74

Uite, @TibiV: ca și cei menționați anterior, UMB muncește și când nu se așteaptă nimeni să o facă. :)

marinul

si ultima filmare de pe Nusfalau-Suplacu de Barcau din 16.06


TibiV

Imi tot creste respectul fata de turci.
Cel putin fata de turcii astia...

Sunt momente din filmare care seamana cu CraPi (RO,nu IT...)
Astia or fi turci din aia care au aflat ca daca vor sa invinga, trebuie sa faca asa cum fac razesii... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Grindeanu:
QuoteMobilizare foarte bună a constructorului român pe șantierul secțiunii Nădășelu- Zimbor a Autostrăzii Transilvania!
Aproximativ 1000 de muncitori și 400 de utilaje lucrează acum în șantier.
Pe tronsonul cu o lungime de 30 de km stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 34%.
Circulația pe această secțiune, finanțată prin PNRR, trebuie deschisă la începutul anului 2024.
https://fb.watch/dQ2mF8Xfzm/

dumbravaandrei

da... inceput de 2024... au deblocat modificarile de solutie si nu stim noi?  :gaah:

naivu

Din cate inteleg, modificarile de solutie vor necesita niste bani in plus. Intrebare, la un proiect finantat xx% din fonduri europene, poate accepta UE sa deconteze xx% din suplimentarea de fonduri decisa de MT/CNAIR? Daca nu, care ar fi solutia legala?

tom_sawyer

Video de pe facebookul CNAIR:


mirceaeliade

QuoteLucrările pe șantierul Secțiunii Nușfalău – Suplacu de Barcău (Autostrada Transilvania) au ajuns la un stadiu fizic de 28%.
Constructorul turc a fost obligat să crească mobilizarea pentru a recupera întârzierile înregistrate până acum (20% față de graficul stabilit în contract).
În prezent, 462 de muncitori (cu 173 de utilaje) lucrează, în două schimburi, la terasamente și la structurile podurilor și pasajelor.
Lucrările pe cei 13,55 de km au început în februarie 2021 și, potrivit graficului asumat, trebuie să fie finalizate în prima parte a anului viitor.
Contractul pentru proiectare și execuție, în valoare de peste 76 de milioane de euro (fără TVA) a fost semnat în septembrie 2020 și este finanțat prin POIM 2014-2020.

De notat avansul de 6% fatza de cifrele afisate de CNAIR luna trecuta

https://fb.watch/dRnV7ao0Ht/

Cristian 74

Primele grinzi lângă Zăuan

Cristian 74


Kimi

Domnu pistol ce se mai aude de Chetani - Campia? V-ati intors din concediu?

archaeus

Nici n-a plecat, mai ai rabdare

elphax

Sunt placut suprins de Nurol, plin de utilaje intr-o zi de vineri. Faptul ca lucreaza la CIC in paralel cu alte structuri inseamna ca au resurse suficiente si planificare buna.