Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

anacronox

Multumim Rocklee. S-au miscat bine baietii fata de acum 2 saptamani

rocklee

da lau gatat de  montat ..si au turnat si supra structura de beton ...un beton special din ce am vazut ..negru sclpia ceva piatra pri el ...sa pus si ceva cale ferata spre halta simeria veche ...

ioandorin



frunzaverde

^^

O prindere elastica Vossloh lipseste. Un non-eveniment si o non-problema.

Sunt zeci de cauze potentiale, de la nu a venit cu traversa (daca asa au fost livrate) pana la a fost o problema cu instalarea sau un defect in sine a prinderii.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

terraignis

^ După tine, problema e la traversele cu șurub!!!!

frunzaverde

#1866
Quote from: terraignis on October 01, 2016, 11:15:01 PM
^ După tine, problema e la traversele cu șurub!!!!

Am in fata un manual al unei companii scandinave de mentenanta feroviara. Pentru clipsuri Vossloh W14 la viteze conventionale (120<v<=160) rata acceptabila de eroare la instalare/lipsa este de 0.08 la mia de clipsuri montate la instalare. 1734 de traverse/km * 4 prinderi = 6.936 prinderi/km. Adica poate exista un clips lipsa cam la 2 km de linie curenta in aliniament inca de la instalare, cf. standardului intern de calitate. Nu stiu normele AFER, ca nu le am in fata.

In plus, problema principala la clipsurile elastice sunt fix ca clemele sar sau se deterioreaza relativ repede (o problema comuna si la prinderile clasice tip K). Durata de viata de 30 de ani tintita de producator e rar atinsa in practica pe liniile cu trafic mare.

Deci, repet, o non problema; 7 mii de poze DEGEABA. Tin minte alarmism identic (cu un clips Pandrol fastclip rupt) facut de reporterii unei televiziuni la pod Baneasa. Care urlau tampenii de "pus in pericol vieti etc. etc." pana cand a venit un linior care le-a dat urat peste nas explicandu-le ca e o defectiune ordinara.

Iar bascalia si prostia nu-si au locul pe forumul asta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Facem thread pentru siguranta feroviara, daca e nevoie. :)
Reveniti ontopic, va rog. :cheers:

terraignis

Ionuț, cred că suntem ontopic, deoarece nu e vorba numai de siguranța feroviară ci și de calitatea lucrărilor executate pe acestă poțiune din linia cfr București - Brașov- Sighișoara -Coșlariu - Simeria.(linia fiind nouă ,încă nu e în trafic) Eu am vorbit atât cu constructori cât și cu ceferiști și nici uni nu s-au arătat cu adevărat interesați de această situație. Nici uni nu mi-au spus că aceste  defecte sunt înregistrate într-o bază de date. Și dacă nu sunt înregistrate într-o bază de date cu locul exact de pe  traseu( ex. : km cutare între stâlpii nr 20-21) , de unde știm că la doi km de linie (care e abaterea permisă arătată de Frunzăverde) avem doar o prindere și nu mai multe prinderi  defecte, pentru a vedea dacă lucrarea se încadrează sau nu în normele de calitate?

dunmaty

Cu scuzele de intarziere, cateva cadre de la tunelul Sigisoara luate din dealul cetatii pe la sfarsitul lui august.


Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!

alecu26

NGC20, ceva stiri, zvonuri de la licitatiile pe Simeria-km 614?

PS: de Sighisoara Brasov nici nu mai intreb.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Da, sunt vesti.

Au fost 4 contestatii diferite la CNSC pentru lotul 3 si au fost scoase de pe rol, pentru ca s-a judecat la tribunalul Bucuresti, care a dat alaltaieri verdictul de mai jos.

03.10.2016

QuoteSolutia pe scurt: I. Respinge ca neîntemeiate excepţii inadmisibilităţii şi lipsei de interes invocate de CNCF CFR SA şi Asocierea Astaldi. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de Asocierea Strabag. Admite cererea de intervenţie a Asocierii Astaldi în favoarea CNCF CFR SA. II. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de CNCF CFR SA. Admite în parte contestaţia Asocierii Corsan (înregistrată la CNSC 1554/2016). Anulează adresa nr.11/1/1738/24.06.2016 şi în parte raportul procedurii în sensul că: Asocierea îndeplineşte condiţia generală CFR GEN 6 şi condiţia prevăzută de CFR RBC – RBC 83. III. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1560/2016 IV. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de Asocierea Corsan. Admite în parte contestaţia Asocierii Astaldi (înregistrată la CNSC sub nr.1685/2016. Anulează în parte raportul procedurii în sensul că asocierea Corsan nu îndeplineşte cerinţa experienţei similare cerută de pct.1.2 din cap.III 2.3.a.(capacitatea tehnică şi/sau profesională) din fişa de date a achiziţiei: execuţia a cel puţin unui pod (...) având cel puţin o deschidere de minim 100 m, oferta fiind inacceptabilă conform art.36 alin.1 lit.b din HG 926/2006. Menţine rezultatul procedurii privind ofertantul declarat câştigător. V. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1737/2016. Ia act că părţile vor solicita cheltuieli de judecată pe cale separată. Cu recurs în termen de 10 zile de la comunicare. Recursul se depune la Tribunalul Bucureşti, secţia II-a. Pronunţată în şedinţă publică astăzi 03.10.2016
Document: Hotarâre  5374/2016  03.10.2016

Redox

Sursa: CFR Infrastructura Facebook

QuoteBucureşti, 6 octombrie 2016
Directorul General al CFR SA a verificat stadiul lucrărilor de reabilitare pe șantierele feroviare
Marius CHIPER, Directorul General al CFR SA, a inspectat șantierele feroviare deschise pe tronsoanele Simeria - Vințu de Jos - Coșlariu și Coșlariu – Sighișoara, unde sunt în curs de execuție lucrări de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare.
Vizita a fost realizată pe 9 șantiere feroviare și a avut drept scop monitorizarea evoluției lucrărilor în teren, dar și discuții cu Antreprenorii acestor proiecte. Obiectivele inspectate au fost: podul Strei, tunelul Turdaș, stațiile CF Vințu de Jos, Barabanț, Blaj, Mediaș, Valea Lungă, varianta Podu Mureș și Tunelul Daneș.
,,Gradul de mobilizare este satisfăcător, pe toate șantierele fiind activate utilajele şi echipele pentru fiecare specilitate tehnică derulată. Am analizat împreună cu reprezentanții antreprenorilor graficele fiecărui obiectiv în parte și am stabilit măsuri concrete pentru deblocarea unor puncte critice, care au apărut pe parcursul execuției", a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.
Lucrările de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare se execută pe aproximativ 200 Km de cale ferată și acoperă toate specialitățile de lucrări feroviare: linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivel.





















alecu26

NGC, si ne traduci ce inseamna asta?

Astaldi FCC practic castigatori pe loturile 2b, 2c si 3? Si lotul 2a?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Update octombrie 2016 de pe Coslariu-Simeria

Link foto: https://flic.kr/s/aHskFmGKa2
Autor reportaj: Alex George

Preview:

Santimbru


Vintu de Jos-Blandiana


Blandiana


Orastie


Simeria Veche