Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Stef

#4770
Ziceau că bagă și nodul Pipirig. Din poza postată de CNAIR/Pistol/Grindeanu reiese că nu e prins și nodul Pipirig. Asta ar înseamna că nu are nicio ieșire, întregul lot ar fi muzeu.

Archi

Cred ca poza nu e actuala, sectorul verde masurat pe Google Earth are ~12 km, nicidecum 19. Masuratoarea pana la nodul din dreptul localitatii Pluton in schimb are cam ~18km, deci s-ar potrivi cu lungimea lotului de 19 km

tom_sawyer

#4772
^^Vezi pe pagina anterioară, diferența dintre capătul așa numitei Secțiuni II (km 181+195) și începutul (vestic) nodului Pipirig (km 162+095) este de 19,1 km. Dacă ce se licitează are 19,3 km => include și nodul.


Un comentariu de pe facebookul lui Grindeanu:
Quoteurmatoarele 3 loturi care au auditul pe siguranta rutiera finalizat, adica: Sarateni - Joseni, Joseni - Ditrau si Pipirig - Grinties urmate de Grinties - Ditrau la scurt timp, auditul pe siguranta rutiera nefiind inca receptionat, conform informarii din sedinta de astazi!

Alexandrei22

Era aici un cârcotaș care garanta ca anul ăsta nu se mai licitează nimic nimic pe A8. Unde ești???(cnair poate mai mult oricum dar așa ca idee)

dumbravaandrei

"pariul" nu era ca nu scoate la licitatie, ci ca nu se inchide licitatia anul asta... si eram mai multi. Si inca suntem in "grafic"...

alecu26

Eu ma tot intreb de unde avem atatia bani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Inainte erau doar carioci pe hartie. Acum au bagat si SF-uri si o forma de licitatie pe care o anuleaza.
De aici senzatia ca o sa se faca repede.

Dar pentru ca nu sunt bani si nici resurse de fapt nu sau la fel de repede ca cei 3000 de km care sunt gata de niste ani.  :o

tom_sawyer

#4777
Lista tunelurilor, pag. 246 din topic (tot acolo e și lista viaductelor):

Quote from: tom_sawyer on March 27, 2023, 07:37:34 PM


Quote from: tom_sawyer on April 09, 2024, 02:37:58 PM

Tuneluri (47 buc. = 11640 m):

1b Miercurea Nirajului-Sărățeni (38 poduri/pasaje/viaducte/ecoducte)
- T04 = 740 m, bidirecțional, Măgherani
- T05 = 330 m, bidirecțional, Chibed
Total 2 tuneluri: 1070 m

1c Sărățeni-Joseni (36 poduri/pasaje/viaducte/ecoducte)
- T06 = 110 m, unidirecțional
- T12 =  70 m, unidirecțional
- T13 =  70 m, unidirecțional
Total 3 tuneluri: 250 m

1d Joseni-Ditrău (22 poduri/pasaje/viaducte/ecoducte)
fără tuneluri

2a Ditrău-Grințieș (64 poduri/pasaje/viaducte)
- T22 = 250 m, bidirecțional
- T23 = 120 m, bidirecțional
- T24 = 850 m, bidirecțional
- T25 = 110 m, bidirecțional
- T26 = 250 m, bidirecțional
- T27 = 500 m, bidirecțional
- T28 = 150 m, bidirecțional
- T29 = 130 m, bidirecțional
- T30 = 270 m, bidirecțional
- T31 = 240 m, unidirecțional
- T32 = 130 m, unidirecțional
- T33 = 380 m, unidirecțional
- T34 = 200 m, unidirecțional (trecut greșit ca = 2 m în document)
- T35 = 330 m, bidirecțional
- T36 = 140 m, unidirecțional
- T37 = 290 m, bidirecțional
- T38 = 450 m, bidirecțional
- T39 = 110 m, bidirecțional
- T40 = 100 m, unidirecțional
- T42 = 220 m, bidirecțional
Total 20 tuneluri: 5220 m

2b Grințieș-Pipirig (59 poduri/pasaje/viaducte)
- T43 =  80 m, unidirecțional
- T44 = 360 m, bidirecțional
- T45 = 220 m, unidirecțional
- T46 =  70 m, unidirecțional
- T47 = 180 m, unidirecțional
- T48 = 650 m, bidirecțional
- T49 = 140 m, bidirecțional
- T50 =  90 m, unidirecțional
- T51 = 210 m, unidirecțional
- T52 = 190 m, unidirecțional
- T53 = 130 m, unidirecțional
- T54 = 200 m, bidirecțional
- T55 =  80 m, bidirecțional
- T56 = 120 m, unidirecțional
- T57 = 940 m, bidirecțional
Total 15 tuneluri: 3660 m

2c Pipirig-Leghin (46 poduri/pasaje/viaducte)
- T59 = 490 m, bidirecțional, Pîțîligeni
- T60 =  90 m, unidirecțional pe calea 1, Pîțîligeni
- T61 =  70 m, bidirecțional, Pîțîligeni-Stînca
- T62 = 130 m, bidirecțional, Pîțîligeni-Stînca
- T63 =  80 m, unidirecțional pe calea 1, Pîțîligeni-Stînca
- T64 = 300 m, bidirecțional, Stînca
- T65 = 280 m, bidirecțional, Stînca
Total 7 tuneluri: 1440 m

alecu26

#4778
Dupa Pipirig ar fi bine sa facem half profile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

#4779
2a&2b: Ditrău-Grințieș-Pipirig, astea ar trebui făcute semi-profil, mai ales că au și traficul cel mai scăzut prognozat pentru 2050. E nevoie și de studii geo suplimentare.

În plus sunt și 17 viaducte doar pe o singură cale, la care s-ar renunța dacă se face semi-profil. La fel la tunelurile unidirecționale (reiese că "unidirecțional" înseamnă tunel doar pe un sens al autostrăzii).

Pe Miercurea Nirajului-Sărățeni viteza de proiectare s-a redus la 100 km/h în urma auditului de siguranță rutieră (față de 120 în Caietul de sarcini). Mă aștept ca și pe aceste loturi să fie la fel. Deci numai bun pentru un 2+1 alternativ.


O comparație cu lotul 2 PiSi:
7 tuneluri: 250 m, 360 m, 1060 m, 330 m, 1580 m, 890 m, 450 m. Total = 4920 m. (plus 49 poduri și viaducte, 1 ecoduct)

Licitație lansată: dec. 2020
Contract semnat: febr. 2022
Ordin de începere: iul. 2022
18 luni proiectare + 50 luni execuție

alexandru26

Buna seara tuturor .Puteti sa ma ajutati cu un raspuns la lot 1a Targul Mures -Miercurea Nirajului
 
Lotul  1a Targul Mures -Miercurea Nirajului are tunel ?

Hercule

Nu are tunel. Pana la Miercurea, A8 parcurge valea Nirajului, practic/pseudo campie.
Deșteaptă-te române!

alexandru26

#4782
Mersi de informatii @Hercule

luxxxoor

Quote from: alecu26 on April 28, 2024, 04:16:22 PMDupa Pipirig ar fi bine sa facem half profile.

care e logica sa faci half profile daca ai dn15 ca dublura pe tot segmentul urmator ?

mirceaeliade

Sunt oarecum surprins ca sunt atat de multe tuneluri de peste 500m lungime care sunt BIdirectionale.  nu mi-e prea clar avantajul sa fie unidirectionale la lungime mare, plus ca orice bidirectional cam impiedica 'savings' pentru propuneri HP in loc de FP.