Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Iceman

Multumim Cipribbe.....Ii clara treaba pe acest lot sunt aproape de finalizare.
Nu mas fi gandit ca acea alunecare de teren ar fi asa grava....Dar se pare ca era....Bravo UMB.

UMB=PORTOCALA MECANICA :D :D

Ciprianul

Ce e mai trist e ca vecinii nostri lucreaza destul de serios pe mai multe fronturi. M4 si M35. Si noi sutem pe nicaierea. Daca stau bine sa ma gandesc nu cred ca aiba ei o portiune de Autostrada terminata pe care sa nu o poata folosi. Dar na....noi suntem ROMANIA.....suntem tot timpul mai diferiti.....

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

Quote from: Dominik on April 06, 2017, 01:03:58 PM
Quote from: kumar on April 06, 2017, 12:13:57 PM
^
UMB-ul lucreaza in continuare pe lotul lor. Mai au pana termina tot ce au de facut.

Stiu asta, intrebam ce fac in zona viitorului pod pete Somes ?
Transporta materiale in capatul dinspre Nadaselu. Pe acolo intra/ies spre o balastiera cu nisip de langa Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Silvania

#12423
Quote from: euromau on April 06, 2017, 11:52:31 AM
^^
Iaca si poze cu probele lot Nadaselu-Mihaiesti constructor Maltauro

Poate cineva sa explice ce reprezinta aceste teste?
Sunt realizate(o iesit bine am auzit la adancimea proiectata de 25 de m) 3 probe din 10.....asteptam sa vedem continuarea

qsv

Cred ca este vorba de incercarea statica la compresiune axiala a unui pilot care are rolul de a confirma capacitatea portanta a pilotului, considerata in proiect. Se incarca in mai multe trepte si se urmareste evolutia deformatiilor functie de efortul aplicat. Incarcarea se aplica cu o presa hidraulica iar deplasarile partii superioare a pilotului se masoara cu instrumente de precizie.

Europiu

Foarte faină filmarea, Cip! :cheers:

Ce frumusețe de viaduct ne paște în continuare spre Mihăiești...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Eu aștept sa se prindă careva :)))  (de ceva)

Plus ca se vede ft bine unde e rupt drumul
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

raulbogdan23

@ciprebbe

La minutul 4:22 aproximativ, zona despre care se vorbea zilele trecute si de care ziceai ca se va face zid de sprijin pe ambele parti

Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

ciprebbe

Da, la 4.20 se vede urmele de bitum din fisuri. Avem deja soluția spre deal agreata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Oricum pe langa problemele de la min 4,20 si 2,03...UMB mai are putin de lucru pe acest tronson(strat de uzura,rigole,casiuri,parapeti,gard de protectie)
Ar putea termina si preda tronsonul in 2 luni maxim...Pacat ca sa ales muzeu acest tronson...Trebuie sa ii multumim lui Sova pt asta :)

bridge

Dupa sectorul Nadasel-Mihaiesti unde a solicitat modificarea traseului pe 3 km in zona Sardu,Consiliul Judetean Cluj "se implica" si pe sectorul Campia Turzii-Chetani(Straco) conditionand prelungirea Certificatului de urbanism (expirat in martie) de o gramada de avize suplimentare.

Dominik

Filmare de exceptie ciprebbe ca de obicei...in Toamna e gata tot !!!
You're in Steelers Country

Bogdan_Cluj

Multumim ciprebbe

Chiar ca e frumos acest tronson, mai ales acum cand este putin contrast cu verdele de primavara si cu cateva portiuni de pamant.

Mai mult, vazand si zona din jurul nodului Nadaselu relativ plata ma duce gandul la ce parc logistic / productie se poate face in acea zona, cu acces si la autostrada si la cale ferata si la un oras pol crestere si la doua-trei vai cu sate (comunele Garbau, Aghiresu, Sanpaul, Baciu), deci forta de munca multa si relativ ieftina.

drrond7

Eu doar intreb nu dau parul; nu radeti ca nu sunt nici inginer nici proiectant. Insa am vazut videoclipul si m-am gandit ca ar putea fi o solutie. Sigur ca pana si eu imi dau seama ca mastodontul din film nu incape pe canalul Gilau si ca s-ar putea ca in cazul in care existe si modele mai mici sa fie greu de transportat sau cu costuri ridicate. De aceea doar intreb...

Carpe Diem!