Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 41 Guests are viewing this topic.


mirceaVRo

macar sa se finalizeze tot ce s-a inceput in prima faza,apoi poate "se mai limpezesc apele" si se mai adauga.

dorinparau

Quote from: mirceaVRo on November 08, 2012, 03:12:16 PM
macar sa se finalizeze tot ce s-a inceput in prima faza,apoi poate "se mai limpezesc apele" si se mai adauga.

Dupa parerea mea, daca vom asa tot bucati de autostrada, vom risca sa avem si noi celebre "stau"-uri de autostrada, asta in special daca volumul de trafic va creste. Automat unde se termina portiunile de autostrada, la intrarea pe sosele normale, unde posibilitatile sunt reduse, exista cele mai mari sanse ca acesta sa se "gatuiasca". Noroc ca traficul de la noi nu se compara nici de deeeparte cu cel din tarile civilizate...

Raducu Popa

Quote from: dorinparau on November 08, 2012, 03:27:37 PM
unde posibilitatile sunt reduse, exista cele mai mari sanse ca acesta sa se "gatuiasca". ...
Cum ar fi, de exemplu, la Soimus, unde acel sens giratoriu nu cred ca va face fatza.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

BoGDaN

Quote from: ciprebbe on November 08, 2012, 02:09:29 PM
CNADNR anulează pe bandă rulantă licitaţiile pentru autostrăzi. După Comarnic-Braşov, a fost oprită şi procedura pentru Sibiu-Piteşti

Wow asta da motiv de suparare. Daca e asa mai pupam autostrada Sibiu-Pitesti prin 2020. Si-au batut joc de Nazare si de romani. Dar care sa fie motivul? Ii trebuie bani lui Lebada? Sau transa FMI a papat banii de la MT? Sau pomenile electorale.... Chiar este extrem de dezamagitor.

bogdymol

Poze de pe A1 Deva-Sibiu facute saptamana asta.

Se lucra in viitorul sens giratoriu de la iesirea Simeria:



Breteaua de acces pe autostrada din sensul giratoriu Simeria:



Pasajul A1 peste DN7 de la Orastie (Geoagiu):





Acelasi pasaj din celalalt unghi:





Intre Orastie si Sebes:









Viitor pasaj de pe "Centura Sebeș":



Bretele la viitoarea iesire Sebeș-est:



Dupa Sebeș, spre Sibiu:


Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Viaductul Aciliu:







Viaductul Săcel:







Intre Săcel si Sibiu:





Vedere din sensul giratoriu de la capatul centurii Sibiului:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Oh, superbe pozele!!! Multumim mult! :cheers:
Ce activitate la Viaductul Sacel. :D

Stii cumva pana la urma la Aciliu va fi tunel? Aici, in dreapta imaginii:

delacroix

Nu s-a aprobat tunel si acum se cearta pe SF ca a fost prost facut. Trei luni intarziere minimum.

Ionut

Huh, stai asa, cum adica se cearta? De ce sa fie intarziere?

delacroix

Quote from: Ionut on November 09, 2012, 10:01:27 AM
Huh, stai asa, cum adica se cearta? De ce sa fie intarziere?
Pentru ca Impreglio nu vrea debleu de 40m si CNADNR si/sau MTI nu vrea tunel de 500m. Amandoua partile recunosc, macar implicit, ca in SF s-au "gresit" cotele. Dupa cum se observa din poze, Impreglio a inceput sa sape in vara dupa care s-au oprit si au trecut la faza de adrese. Situatia se va lamuri dar nu mai repede de Ianuarie 2012(se stie de ce, nu insist). Care va fi solutia? Nimeni nu cred ca stie. Oricum se pierd 3 luni=Nov,Dec,Ian.

Tavi

3 luni n-ar fi mult la asa lucrare .. dar macar numa' alea sa fie, altele nu!  ;)

delacroix

Toate cele trei tronsoane de pe Sibiu-Sebes au probleme, cele mai mari Cristian-Sacel*. Cred, sper, ca se vor inaugura simultan prin Iunie-August 2013. N-ar fi o catastrofa.
*Un semi-debleu imens pe un deal care o ia la vale.

marius_ar

QuoteRezilierea contractului si o noua licitatie pe Nadlac-Arad!

ARAD. Premierul Victor Ponta a declarat, joi seara, că din cauza neregulilor, sunt posibile rezilierea contractului şi o nouă licitaţie pentru autostrada Nădlac-Arad.

La doar două zile după ce va informam (în baza datelor furnizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale) că autostrada Nădlac-Arad a fost resuscitată, cade bomba: sunt posibile rezilierea contractului şi o nouă licitaţie pentru această autostradă! Afirmaţia a fost făcută joi seara (într-o emisiune TV) şi îi aparţine însuşi premierului României, Victor Ponta.

,,Sectorul Nădlac-Arad este un proiect care, din păcate, a fost conceput şi licitat în condiţii considerate de Comisia Europeană greşite şi acolo, din acel motiv în special, Programul Operaţional Sectorial de Transporturi a intrat în faza de presuspendare. Acolo – corecţii financiare şi posibil rezilierea contractului şi o nouă licitaţie", a spus Victor Ponta la RTV. Practic, primul ministru confirmă informaţiile privind neregulile de pe autostrada Nădlac-Arad, informaţii ce au fost vehiculate încă din vară.

Se pregăteşte din vară
Conform Agenţiei Mediafax, oficialii Comisiei Europene au pregătit, încă din iulie 2012, o scrisoare de întrerupere a uneia din plăţile solicitate de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale pentru un contract de construcţie a autostrăzii Arad-Nădlac în contextul în care au fost identificate ,,iregularităţi şi suspiciuni de fraudă". Posibilitatea întreruperii plăţilor era menţionată într-un document oficial redactat după discuţia pe care ambasadorul României la UE, Mihnea Motoc, a avut-o la 3 iulie cu Walter Deffaa, directorul general al DG REGIO (Directoratul General pentru Politică Regională al Comisiei Europene) şi Angela Martinez-Sarasola, şefa Unităţii pentru România din cadrul acestui directorat.

În această discuţie, reprezentanţii Comisiei Europene au transmis mai multe nemulţumiri în contextul existenţei unui risc ridicat de suspendare a programelor gestionate de DG REGIO. Surse oficiale au declarat atunci agenţiei Mediafax că autostrada vizată de acest caz este Arad-Nădlac.

Date tehnice
Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de apropae 39 kilometri. Primul va fi executat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea trebuie proiectat şi executat de compania germană Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro. Finanţarea este asigurată din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene. Lucrările au început în toamna anului trecut, termenul de finalizare a ambelor tronsoane ale Autostrăzii Nădlac-Arad fiind anul 2013.
http://www.aradon.ro/rezilierea-contractului-si-o-noua-licitatie-pe-nadlac-arad/1201088