Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

ivladbogdan

Sa nu spunem hop pana nu am sarit gardul. Inca nu este semnat nimic cu Selina pentru Chiribis-Biharia, sa speram prima data ca se inteleg la pret cu CNAIR si se semneaza. Apoi, da, ne punem si problema asta, ca e posibil sa ramana muzeu. Dar prima data sa se semneze, apoi sa vedem cum sustin ritmul, pentru ca 28 km nu e acelasi lucru cu 5.5 km. Dar eu am incredere.
Dupa asta, sa speram ca nu castiga lotul urmator ceva aktor/turci si alte firme de genul asta si vom fi ok.

AlexxC

Probabil va trebui umblat putin la pile si armatura dar cu siguranta nu trebuie reconstruite.
Cautand pe harta sectiunea Biharia-Chiribis mi-a traznit ideea urmatoare:
Continuare A11 pe traseu comun cu A3 si desprindere la Chiribis spre Satu Mare. Varianta albastra are 60km drum nou vs varianta rosie 100km drum nou. Are sens?

Apropo...DJ191 Marghita-Tasnad in ce stare e? Poate ar trebui upgradat la nivel de drum national ,ma gandesc ca multi vor vrea sa mearga pe aici spre Satu Mare odata ce A3 e gata.

horatiu.cosma

#23462
^^
Nu înțeleg de ce tot insiști cu ideea asta "Selina cu CNAIR să se înțeleagă la preț". Nu suntem în cine știe ce țară de lumea a 3-a unde se câștigă contractele la o cină unde se negociază prețul și comisioanele. Există o licitație publică, Selina a făcut o ofertă cu care a câștigat, aia e, nu se mai "negociază" ulterior. Într-adevăr au apărut diferențe de costuri față de momentul ofertei din 2017-2018, însă astea să actualizează conform legii, nu conform unei "înțelegeri".

^
Ca și traseu pentru o eventuală conexiune cu Satu Mare poate fi o idee, dar discutăm peste vreo 20 de ani când va fi nevoie de așa ceva. Azi traficul e în zona 5-6 mii de vehicule pe zi pe un DN de câmpie cu centuri la Carei și azi-mâine și la Săcuieni. Ține mult și bine configurația actuală.

lupualb

Drumul judetean Marghita- Tasnad este intr-o stare foarte buna.  Insa drumul de la Bors spre Marghita este unul dintre cele mai proaste pe care am mers cu masina!

Ionut

Va rog nu mai deviati cu alte conexiuni aici. Aveti thread-uri suficiente pentru A11/DX11 si restul viselor si cariocilor. Plus thread-urile generice pentru DX si A. Dupa aia va treziti cu post-urile sterse si imi dati mesaj ca de ce vi le-am sters.

vancouver

Pilele facute de Bechtel nu arata rau. In nici un caz nu trebuie daramate. Ce se poate face, daca exista o degradare a betonului in partea superioara, se poate face o cămășuire. Adica se imbraca pila actuala cu inca un rand de armatura, nu trebuie sa fie cine stie cat de groasa, se face un cofraj in exterior care sa imbrace toata treaba asta si se toarna inca aprox. 10 cm de beton de jur imprejur. Pentru siguranta ca legatura in sus, pe langa mustatile actuale care ies din beton, se mai pot baga cateva armaturi cu "hilti-hit" (adica se da gaura cu bormasina de diametru putin mai mare si adancime cat lungimea de ancoraj pentru respectivul diametru, se curata bine, se baga o pasta speciala, se baga o noua bara de armatura - asta se foloseste de ex. daca undeva cineva a taiat toate mustatile, dar si daca exista indoieli cu privire la calitatea celor care au stat ani in sir in soare si ploaie.)

Deci exista solutii tehnice si extrem de putin probabil sa se darâme ceva.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

andrei.obreja

#23466
Azi dimineață




Powered by API/PUM imgur uploader

jaston


andrei.obreja

Giratoriul temporar de la Iernut.

jaston

Hmm..astia lucreaza si duminica..?
De ce atata graba?

Levente


la nod Chețani se mai aude ceva prin târg?
Ar fi minunat să aflăm, de ceva noutăți.

survola

Sunt sigur că atunci când se va auzi ceva nou se va anunța pe forum.

horatiu.cosma

Se aude că s-a blocat CNAIR-ul când UE le-a zis că regia proprie nu prea respectă aplicația de finanțare și că e în joc finanțarea europeană pe proiect. E tot mai clar că inaugurăm un nou muzeu anul ăsta și vom încheia 2020 cu 5 km noi de autostradă.

pentium10

cum descarcarea de la Holdea nu exista fara API, cred ca si aici am putea contribui la discutie

daca aliniamentul actual e blocat de conditiile puse de UE, si nu se poate gasi rapid o solutie.
ce ar fi daca s-ar propune un alinament separat pt descarcare provizorie din bugetul national ori "langa" nodul DN, ori pe drumul de santier folosit de Astaldi, cu o mobilizare exemplara din partea statului pentru a expropria, licita, executa rapid fie prin 'regia proprie' sau prin licitatie publica (chiar incredientare directa)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexa_adrian2001

Graba?
Ce constructor ar dori sa zaboveasca pe un santier un an cand poate termina in juma de an, mai ales daca esti platit la lucrare si nu la zile?
Pe langa asta cum mai au si alte santiere nu vad de ce nu s-ar grabi. E treaba CNAIR daca se da sau nu in folosinta lucrarea.