Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 49 Guests are viewing this topic.

bogdix

#35445
Eu in 2014 am pus pariu ca 2022 e data la care in sfarsit Sibiul se leaga de vama Nadlac.

Dar asta ne aduce in perspectiva:
- fie a pierderii finantarii dupa 2020 (inca nu stim daca se va prelungi ciclul financiar 2014-2020 ca si 2017-2013 cu inca 2 ani);
- fie a unei noi fazari, similar POS-T - POIM.

Ionut

Se va faza, nu asta e problema. La fiecare întâlnire oficială la care participă reprezentanți ai Comisiei Europene am văzut o enormă disponibilitate pentru finantare. Simplu spus ei abia așteaptă să ne dea bani, doar ca noi nu suntem capabili să facem cum trebuie niste hârtii.

alecu26

Doar 2 chestiuni sa zic si eu:

- de ce si prin ce mecanism contractual Salini a facut proiect de tunele, ca nu cred ca exista un addendum la contract pt ele, fie si numai proiectare ? E o intrebare care mi-o pun inca de atunci. (o fi sperat ca o sa li se dea direct lor tunelele, sau vor avea clar prima sansa la o eventuala licitatie a lor?)

- Eu greu de cautat in istorie, dar poate ne ajuta NGC: pentru proiectul facut de DIWI, nu a existat o licitatie internationala competititva la acel moment. A fost un fel de incredintare directa. Unul care a avut foarte mult de a face cu acest contract e domnul (culmea....responsabil la un moment dat de absorbtie de fonduri europene) Teodorovici Eugen.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Nu am inteles exact cu ce anume poate as putea sa ajut.

alecu26

procedura de licitatie prin care a facut Diwi Roughton SF-ul pt Sibiu Nadlac (fara zona Deva-Orastie).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Ma uit zilele astea prin datele mai vechi si revin.

alecu26

Eu auzisem prin 2010 ca a fost...asa....pe nepusa masa. Doar anuntul de atribuire. Foarte multe firme romanesti au ramas cu buza umflata. Nu ca daca era o firma romaneasca, ar fi fost garantat un rezultat mai bun.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

Miercuri cand am trecut pe langa viaductul de la lilieci am vazut grinzi puse sus pe pozitie pe un tronson intre 2 randuri de stalpi capatul catre Deva

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


pbh

Quote from: alecu26 on August 12, 2017, 09:30:45 AM
Eu auzisem prin 2010 ca a fost...asa....pe nepusa masa. Doar anuntul de atribuire. Foarte multe firme romanesti au ramas cu buza umflata. Nu ca daca era o firma romaneasca, ar fi fost garantat un rezultat mai bun.

Ce coincidenta? NATO =Bechtel, UE =DiWi + EADS , ca la executie autostrazi era prea mare deranjul si prea mic profitul.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adiarc

S-a vorbit mult timp de faptul ca acest contract cu aceasta firma nu permite executarea unui SF de calitate pt secțiunile din mijloc ( foraje multe la altitudini mari,costuri mult mai mari cu drumurile de acces,practic pt camioanele de foraj,etc ).

Din păcate s-a amanat nepermis de mult și s-a pierdut timp prețios. ...iarăși va fii totul aruncat pe constructor ,iar Cnair e imaculat. ...ca smoala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

You're in Steelers Country

rocklee

#35458
oamei si imagini de rahat  :bash: :bash:....pun sa se vada doar ce vreau ei sa ne arate  :rant:....de ce nu pun imagini si cu ...problama de dincolo de pasajul cf ...cu surparea terasamentului la care se lucreaza de 6 luni si nu sunt in stare sa o mai termine .... ei cred ca noi suntem prosti si ne intoxica cu imagini care vreau ei .....MULTUMIM DE TRANSPARENTA ...CNAIR .... :puke:

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/463767513985837/

perfidus

Quote from: adiarc on August 14, 2017, 05:45:54 PM
Din păcate s-a amanat nepermis de mult și s-a pierdut timp prețios. ...iarăși va fii totul aruncat pe constructor ,iar Cnair e imaculat. ...ca smoala
Se vorbeste in articol despre un plan de rezerva in caz de reziliere. Nici nu e foarte greu de imaginat ce va urma (pentru ca exista deja cel putin 2 precedente): lansare licitatie de proiectare si executie pornind de la SF-ul vechi din 2008 pe care s-au aruncat deja 2,5 M€ - si cu studii geotehnice lipsa.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat