Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

TeoH9

Quote from: oneLess on September 22, 2022, 07:46:17 PM^ Oare pentru că pe Lotul 2 , pe la Adjud, are UMB casa, adică are organizare de șantier deja făcută, fabrică de grinzi deja făcută ? Și oricine altcineva joacă în deplasare cu costuri considerabile ? UMB va oferta sub 80% aici!

Sa fie raspunsul chiar asa la mintea cocosului? Sa arunce toti constructorii prosopul chiar asa fara nicio lupta doar pentru ca are UMB lotul aproape de casa?

NGC zicea saptamanile trecute ca urmeaza o prelungire a termenului de depunere a ofertelor, prelungire care nu s a mai intamplat. Ceva e ciudat.

oneLess

#8056
^^
Ieri, zilele astea, că au fost pre multe evenimente, scria un coleg că sub 80% îi cheamă CNAIR să justifice prețul.
Dacă nici asta nu este o justificare corectă de preț scăzut, că nu ai nevoie de fabrică de grinzi și de organizare de șantier ++++ ce o avea ei pe acolo ...
Pentru că le ai deja fizic pe teren ...

Ionut

API pe Facebook

UMB vrea tot caimacul. După ce a semnat în 06.09.2022 contractele pe loturile 1 și 4 iar luni (19.09.2022) a fost declarat câștigător pe celelalte două sectoare din #AutostradaA7 Buzău-Focșani, ieri (21.09.2022) a depus oferte la toate cele trei loturi de pe Bacău-Pașcani și azi a ofertat complet și pe Focșani-Pașcani. Tot astăzi CNAIR a anunțat că este pe primul loc și pe #AutostradaA1 Lugoj-Deva lot 2.

Așadar, cel mai probabil își vor consolida poziția de lider în piața infrastructurii rutiere majore. Totuși, cât (mai) pot duce? Dacă vor primi toate cele 8 loturi de pe Autostrada A7 plus A1 Lugoj-Deva, ar adăuga peste 250 de kilometri noi în portofoliu pe lângă cei 155 pe care-i au acum.

În mod evident, ar depăși cu mult capacitatea lor actuală care nu poate fi dublată peste noapte, pe A7 având execuție directă cu termene foarte scurte. Chiar dacă ar subcontracta masiv către jucători locali, mai mici, tot ar fi extrem de dificil și riscant să treacă imediat de la 155-200 la 400 de kilometri în lucru, toți scadenți în 20-30 de luni cu excepția ciotului Lugoj-Deva!



Se poate discuta pe thread-ul dedicat constructorilor.

bogdan4ice

Vor fi 30 de luni de la primirea OIL asa ca mai avem de asteptat, UMB nu are niciunul pe A7.
Mai bine un constructor care vrea sa construiasca desi e supraincarcat decat unul care cauta litigii si sa raga de timp si vin cu 2 angajati.
Cand licitezi la valoarea minima te astepti sa castigi. Posibil pe unele loturi din A7 UMB sa fi licitat mult mai sus de valoarea minima pentru o marja de profit mai mare sau pentru a de posibilitatea si altora sa castige.
Pana acum ne rugam sa participe UMB acum ne e frica ca se pot bloca in prea multi km.
Sa le dam credit pana la proba contrara pana acum nu ne-au dezamagit.

ijwtsh

Intrebare de necunoscator: UMB e nevoit sa continue cu licitatia? Mai poate renunta acum? Poate au licitat pe cate au putut pe A7 ca au presupus ca vor dura mult licitatiile si contestatiile sau poate au licitat pe toate in speranta ca vor castiga vreo jumatate din ele macar, iar acum s-au trezit ca au castigat prea multe. Pe de cealalta parte, cred ca se asteptau sa le castige, mai ales cand le liciteaza cu 80% din valoarea contractelor.

TeoH9

Pana la semnarea contractului pot renunta oricand. CNAIR dupa ce declara un castigator solicita documente de la constructor prim care sa dovedeasca ca ce a declarat in DUAE este real. Daca castigatorul nu le raspunde, CNAIR ii descalifica si alege urmatorul clasat.

oneLess

^^ Mapa pe LD2, că să iasă din licitație nu a dat CNAIR-ului documentele cerute. Licitație neconformă.

pelan87

#8062
Astazi, 24.09.2022, am filmat capatul dinspre Buzau al lotului 2 Ploiesti-Buzau, in zona drumului judetean Costesti - Stalpu. Filmarea este realizata in jurul orei 17.

Drumurile tehnologice sunt realizate pana aproape de capatul lotului (mai lipsesc vreo 200m), iar pe latura nordica au pregatit terenul pentru perdeaua forestiera.

Stalpul de la min. 2:15 va fi relocat desi nu se "intersecteaza" cu autostrada. In proiect este prevazuta relocarea lui, probabil pentru ca nu exista suficient gabarit sub cabluri (alta explicatie nu gasesc). Stalpul face parte dintr-o LEA destul de noua, de 400kV.




ijwtsh

Filmarea nu este a mea, va rog s-o stergeti daca youtuber-ul este pe forum.


naivu

Trecut ieri dus-intors pe A3 Bucuresti-Ploiesti si am realizat ca in zona viitorului nod A7-A3 de la Dumbrava inca nu se vede nimic din partea Pizza-Retter. Nu zic ca nu vor mai avea timp sa-l faca, dar parca nu e un semn bun.

lucian

#8065

ijwtsh


vm75

Sper ca ultima filmare e din august, altfel nu se explica lipsa de progres de pe lotul 1  :lol: Sa vedem cand primeste Pizza primul certificat negativ. Daca n-o fi de Craciun, atunci sigur de Paste. Din pacate isi confirma si aici valoarea

alecu26

Pai încă nu e rezolvata arheologia pe gropile de împrumut. Pe când va fi rezolvata va fi greu sa faci umpluturi. Deci un certificat negativ dacă e sa vina vine cel mai repede în aprilie...mai.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Rodeo

Joi, 22.09 am facut o scurta recunoastere a amplasamentului pentru nodul A7 cu DN 2B, inceputul lotului UMB si amplasamentul podului peste raul Buzau (ambele maluri). Pentru identificarea zonei am folosit Harta Proiectelor de Infrastructura. In albia majora a raului Buzau este amplasata o balastiera iar in zona de la est de Balta Ceorpalarilor se exploateaza agregatele in cea mai mare viteza posibila avand in vedere ca probabil acea zona este in coridorul de expropriere si dupa infiintarea santierului UMB nu vor mai avea acces in acel loc.

Pozitie giratoriul vest pe DN 2B la nodul A7-DN 2B (GPS)


Perspectiva in axul A7 spre calea ferata Buzau-Braila din DN 2B (GPS)


Pozitie bretele vest pe DN 2B la nodul A7-DN 2B (GPS)


Inceput lot UMB (rampa sud a podului peste raul Buzau) (GPS)


Traseul probabil al podului peste raul Buzau (GPS)


Pozitie culee sud pod raul Buzau (GPS)


Detaliu escarpament cu pozitia probabila a culeei nord a viaductului peste albia majora a raului Buzau (GPS)


Exploatare balastiera la est de Balta Ceorpelarilor (GPS)


Perspectiva spre sud in axul podului peste raul Buzau, detaliu albia majora (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader