Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

lupualb

Iesirea de pe A10 la Aiud astazi in jur de ora 13:30. Pe breteaua de iesire A10 coloana era de cca 1 km, pe DN directia Unirea coloana era de cca 2 km, iar Aiudul l-am tranversat in cca 30 minute. Am mers apoi bine pana m-am apropiat de Alba Iulia, in zona Santimbru. De acolo pana in Sebes am mai facut o ora si 10 minute. Pe lotul 2 se lucra cu doua excavatoare in spatele zidurilor de sprijin. De asemena in DN unde se face sensul giratoriu de dimineata spatiul respectiv era doar betonat, dupa amiaza pe beton au turnat ceva negru. Pe lotul 1 sus in deal am observat doar un excavator si cateva masini.

voicul

Dupa ce ca autostrazile gonesc investitorii si multinationale, acum dati dovezi la CNAIR ca autostrazile fac si blocaje de trafic?!  :lol:

Serios acum: nu ai zis nimic de Teius? Strange Aiud-ul tot traficul si il organizeaza de nu sunt probleme in Teius sau e doar o intamplare?

prd.marius

#12227
^din punctul meu de vedere nu se compara Teiusul cu Aiudul la trafic.
De fiecare data cand trec prin zona Cluj -> Alba, primul si cel mai urat dop este Turda apoi Aiud, Teius nu se compara, parerea mea. (la intrarea in Aiud am facut coloana de cel putin 10 km de multe ori, in Teius niciodata atat de mare.

Insa ultima data am mers si eu pe noua autostrada, doar pe sensul Turda -> Aiud (ma intorc peste cateva saptamani si pe celalalt sens). Mie sincer nu mi se pare nici o diferenta intre A1 (Cunta-Saliste) si bucata asta, doar trecerea catorva ani. Eu sincer cred ca va fi aceeasi problema. Chiar sper sa ma insel. Dar deja sunt trambuline la intrarea pe poduri(cand am trecut eu pe ea, era data drumul de 2 zile). Si mai zicea cineva de vibratii in masina, si eu le-am simtit pe alocuri.

lupualb

La Aiud si zilele trecute a fost blocaj la iesirea de pe A10, a scris si in ziarul Unirea. In Teius de cand au fost amplasate semafoare la pietoni, nu au mai fost blocaje. In zona Santimbru s-a circulat incet si uneori la "paleta " in locul unde se construieste sensul giratoriu pentru A10. Astazi din Alba se iesea in coloana pe doua benzi lunga de la sensul giratoriu pana dincolo de Ambient. Pe centura Alba coloana era de doar 200-300 m, la iesirea spre Aiud, iar dinspre Aiud coloana trecea de Santimbru. La iesirea din Alba in sensul giratoriu erau doi politisti care cu greu puteau face fata.
Probabil venirea romanilor din strainatate au adus un mare plus de masini in aceasta zona care oricum era aglomerata. Acum e pur si simplu sugrumata.

TibiV

Reamintesc o discutie mai veche, dar extraordinar de bine pusa in valoare de fotografia lui inTrecere....

Quote from: inTrecere on August 07, 2018, 04:00:58 PM


Discutia despre nodurile "peste mana", un fel de "anus contra naturii".

Se punea la un moment dat problema cum "se vor rataci strainii" in nodul A10-A3...
GRESIT !!!
Strainii (de Romania) vor casca ochii mari la toate panourile si vor face fix dreapta pentru Cluj(/Untold) si stanga pentru Campia Turzii.
Asa cum si noi, romanii, cand ajungem prima data undeva in vest, urmam intocmai indicatoarele de pe autostrazile lor....

La nodul A10-A3 ne vom vom rataci doar noi, romanasii, mai ales (culmea!) cei care cunoastem geografia Romaniei.
Venind dinspre Sebes, noi stim cu certitudine ca Clujul este spre stanga si Campia Turzii este spre dreapta.
A face dreapta  pentru Cluj si stanga (ma rog, inainte....) pentru Cp.Turzii este "anapoda" doar pentru noi, "bastinasii".

Pentru un danez sau pentru un portughez nodul asta nu prezinta nici o problema....
Pentru noi, romanii, este o problema mare... De ce NAIBA FAC DREAPTA ca sa o iau Spre Cluj, cand Clujul este de fapt LA STANGA ?!?!?!?...

Aceeasi "distractie/discutie" se va repeta la nodul Sebes, cand venind de la Turda si dorind sa merg spre Sibiu/Bucuresti va trebuie sa fac dreapta (geografic spre Deva/Arad), iar daca vreau spre Deva/Arad trebuie sa "fac stanga" (de fapt tot inainte) - este "in oglinda" cu nodul Turda...

PS
In poza lui inTrecere A3-ul de ce o fi in "black-out" ?
A expirat garantia si Bechtel nu mai schimba becurile pe autostrada?.... O:-)
Singurele "sectoare" luminate sunt cele care tin exclusiv de A10. Daca incerci sa "gandesti" o autostrada, ceea ce vezi in poza este cam "anapoda"....
zi
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: AlinC on August 07, 2018, 05:28:41 PM
Cica cea mai avansata portiune din lotul 2, dar din ce se vede e de plans:

Parca se vad ceva progrese... dar greu, greu, foarte greu. Este incredibil cata apa e pe acest lot. Nu pot drena apa din acele podete? Este OK sa o lase asa sa balteasca? Stiu ca se infiltreaza iar si iar si tot ploua, dar nu mi se pare OK sa facem piscine la acele podete.

adiarc

pt cei cu maxim 3,5 to cu destinatia Blaj/Sibiu,etc o alternativa ar fii Aiud-Radesti-Mescreac-Capud-Petelca-Mihalt-Blaj( sau din DN din apropiere de Mihalt se poate merge spre Teius)...este un DJ cam intortochiat cu asfalt bun dar cu o portiune de aprox 3 km neasfaltata,dar pietruita acceptabil ( cica in proiect pt asfaltare )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pentium10

#12232
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ddfab

sensul giratoriu de linga paraul iovului. asfaltare ...ieri...








si azi dimineata...








ddfab

pe lotul 2, intre alba si teius, se poate sintetiza astfel:
lucrari la terasamente in zonele zidurilor de sprijin... pun 2 foto in care se observa ca utilajele sunt vizibile mai bine de jumatate. in zilele trecute se vedea doar partea de sus a acestora. s-au ridicat cu cateva zeci de centimetri terasamentele





in zona debleului din dealul Oiejdea, isi facea de lucru doar un excavator
se lucra cu ceva mai mult spor la relocarea conductei de apa din zona curbei Oiejdea
intre structura de subtraversare pentru drum local din curba Oiejdea si zona fostului bloc din spatele Transavia, se lucreaza la terasamente. zilele trecute erau prezente in zona camioanele cu durosol.
in spatele albalact, spre teius, se lucreaza la realizarea rigolelor de scurgere, pe ambele parti ale autostrazii si cam atat...
ca o concluzie: se misca ceva in aceasta zona, dar cu avans putin vizibil... :(

abcxyz

Quote from: TibiV on August 07, 2018, 10:50:00 PM
elphax, felicitari !

Nici nu aș fi vrut să mă bag în seamă darămite să îl critic pe autorul filmării, însă mi-ai oferit ocazia pomenind de doljean (care între noi fie vorba sunt convins că dorea să facă ceva mult mai grav, anume să întoarcă, pentru că pare că semnalizează și așteaptă momentul potrivit). Bănuiesc că ai urmărit filmarea, așa că nu înțeleg selectivitatea ta, de 01:52 nu pomenești nimic? Așa se intră pe autostradă? Aproape tăind hașura, nu doar linia continuă apoi sărind în banda 2? Totul până la 02:06 când se termină linia continuă de pe bretea.

elphax

sunt de acord cu tine, am facut o intrare neconforma - dar de fapt care e scopul acelei hasuri/linii continue de pe breteaua de intrare ? nu cumva sa separe pe cei care intra pe autostrada de cei care sunt deja pe autostrada si vin din spate ?
doar ca nu exista nimeni din spate din moment ce acolo incepe practic autostrada. si evident ca nu face nimeni marcaje temporare pentru astfel de situatii.
trebuie sa fiu tampit sa mai merg 500m in spatele tirului ca nu cumva sa ating linia aia continua avand in vedere ca nu vine nimeni din spate

in ambele situatii cu masini oprite - nu se vede pe filmare dar soferii respectivi butonau telefonul/gps-ul din parbriz, probabil vroiau sa verifice exact pe unde se duc

StefanCelMare

Referitor la filmarea din 7 august a celor de la Unirea, eu aș zice că reacția noastră depinde de așteptări.
Este în mod clar o mobilizare sub ceea ce ar trebui să fie.
Dar, pentru ceea ce a fost până acum, eu mă declar surprins pozitiv.
Sunt mai multe echipe la lucru, și chiar dacă nu sunt numerele necesare să termine în 2019, măcar Aktor pare să nu dea chix (a se citi relicitare lot ceea ce ar presupune o amânare de ordinul a minim 1-2 ani a deschiderii).
Deci fingers crossed, hai Aktor, hai partenerul serios, poate-poate măcar în 20-20 circulăm și noi decent de la Nădășel la Sibiu.

pentium10

sunt total de acord cu tine, si sper ca Ziarul Unirea mai face filmari si daca se mentine mobilizarea poate poate ...
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

GDPR

Continutul pe scurt al autorizatiei - ,,Autostrada Sebeș-Turda Lot 1, km 0+000-km17+000, Sector C km 0+000 - km 0+300, inclusiv Nod rutier Sebeș" - Etapa II culoar de expropriere suplimentar

Numar înregistrare autorizatie si data emiterii ei - 29985/08.08.2018

Durata de valabilitate a autorizatiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiția începerii execuției lucrărilor în termen de 12 luni de la data emiterii

Durata de executie - 11 luni

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2018/77/AC77-2018.pdf