[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Dar esti deja in Berceni :)

Nu stiu de ce te plangi, la Dristor avem 1,5 benzi pe sens pe inelul principal
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

25 de ani am asteptat sa fie demolata fosta scoala de la Dristor si sa fie largit bulevardul M.Bravu, asa cum era de fapt in planurile de dinainte de '89, pentru ca de aia a si fost construita o scoala noua in spatele darapanaturii... Iar blocurile spre Baba Novac sunt multe retrase, exact ca sa faca loc largirii bulevardului.

Iar in loc de demolare, primarul Betonica a reabilitat-o... adica a facut un kitsch  >:(

Iar cand va fi gata pasajul de la Piata Sudului, sunt convins ca la Dristor cozile vor fi cel putin duble fata de acum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

Cu siguranta vor face pasaj subteran pe sub Baba Novac si Dristor si, din acest motiv, au considerat ca nu se mai justifica latirea bulevardului si demolarea acelei scoli.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

Pasajul rutier il faci cu 2 benzi pe sens, dar bretelele de acces spre/dinspre Ressu si Dudesti unde le bagi ?
Nu uita ca trebuie sa ramana si tramvaiul...
Asa ca si cu pasaj denivelat logica spune ca trebuie largit M.Bravu acolo...

Ca sa nu mai vorbim ca o largire ar permite amanarea pasajului cativa ani, pentru ca finantele primariei sunt destul de ofilite, si vor fi si mai si atunci cand va trebui sa plateasca din buzunar lucrarile facute dupa 1 ianuarie la Piata Sudului, ca UE din momentul ala nu mai da un ban...

Sincer prefer o demolare si o simpla largire la Dristor (solutie care ar functiona decent cel putin cativa ani)pentru a folosi banii pentru a face pasaje la Doamna Ghica/Colentina, la Colentina/Fundeni/Andronache/Gherghitei si la Chsinau/Pantelimon (Delfinului), pentru ca astea vor deveni critice odata cu finalizarea capatului din oras al A3, care va fi o realitate in aproximativ 1 an.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#199
La Babă Novac-Dristor este imposibil pasaj subteran, metroul este la suprafața.

TibiV

Aşa este, dar numai la Baba Novac, pentru că la Dristor e doar M1/M3, mult mai adânc.
Dar la Dristor NU poţi face pasaj fără să largeşti în prealabil ca să ai loc pentru lucrări.
Altfel, în configuraţia actuală, trebuie să închizi complet circulaţia.
Îşi permite cineva asta ?
Mai ales după experienţa cu Piaţa Sudului, unde circulaţia este doar "strangulată" nu închisă total.
Oricum o dai, fosta şcoală 80 trebuie să cadă.
Şi un primar de sector să explice de ce a băgat banii în consolidarea unei clădiri care sugrumă circulaţia pe inelul principal doar pentru a muta acolo nişte servicii ale primăriei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Singura solutie acolo o vad cu TBM-urile. De la Laborator pana dupa baba novac. Doar 2 benzi pe sens si sus ramane exact ca acum. Intai facut un tunel pe partea vestica pentru ca nu ar incurca deloc ( au loc sa-l scoata la suprafata la capete si sa treaca pe sub scoala)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Tehnic se poate orice.
Dacă insişti neapărat să menţii gâtuirea provocată de clădirea aia nenorocită...

Dar de ce să chinui şi cetăţeanul şi constructorul ?...

Dacă ai avea bugetul Capitalei în mână ai băga banii în aşa ceva când se poate rezolva cu maxim 5% din preţul poveştii cu TBMurile ?!...

Când ştii foarte bine că sunt atâtea alte zone critice unde nu se poate altfel decât cu pasaje ?...
Ai alege o soluţie costisitoare acolo unde se poate rezolva simplu şi ieftin, atâta timp când ai atâtea alte proiecte care trebuie făcute şi nu au variantă ieftină ? De exemplu Doamna Ghica, Colntina/Fundeni, Delfinului etc. ...

Discuţia nu este doar despre ce se poate face, ci despre maximul pe care îl putem face cu banii disponibili.
Nu îmi spune de fonduri UE că te trimit urgent la BIG !... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Nu-ti zic de fonduri europene pt ca stiu ca nu sunt nelimitate.

Dar acum scoala tocmai a fost reabilitata. Asa ca nu o mai demoleaza nimeni.
Prin urmare......alta solutie ieftina?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

Revin, văd că nu a-ti înțeles. Vedeți cât de mare este intersecția Mihai Bravu cu Babă Novac? Știți de ce? Sub acea intersecție se găsește  tunelurile de metrou aferente liniei Dristor 2 dar și remiză de staționare a metrourilor. Totul a fost făcut cu escavare, la suprafața, peste tunel soseaua este doar la câtva metri, stația Cristos 2 este sub șoseaua Dristor.
Rezolvări: cea mai simplă dărâmarea școlii, realizarea a trei benzi pe sens, implicând mutarea linie de tramvai mai central, dar dacă nu se crează și parcări subterane sau supraterane degeaba largesti. Altă soluție ar fi un pasaj suprateran începând de la Babă Novă până după gitan. Foarte inestetic, dar din păcate este singura soluție pentru a rezolva mai multe blocaje. Pentru un pasaj subteran pe același distanta, aș opta inițial, dar unde îl scoti? Implică aceleași probleme, lărgirea Mihai Bravu și mutarea liniei de tramvai, fiindcă singurul loc de acces este după Babă Novac.

horatiu.cosma

La pasaj e nevoie de pile, care trebuie forate la o anumita adancime. Daca zici ca sub e tunel, atunci singura varianta ar fi un hbanat, ca sa fie pilele la distanta mare...

dr4qul4

Singura varianta este sa-l scoti dupa baba novac. Acolo este loc destul. Iar in partea cealalta exact la intersectia cu Laborator. Nu vad alta solutie. Sunt singurele zone neinghesuite. Sunt 850 m in total. Ca sa-l duci dupa Vitan inseamna inca 400 m.

Stiu ca TBM-urile au un diametru mic. Pentru 2 benzi, avem nevoie de 9-10 m (pentru pereti si pt a ramane cu inaltime de 5 m). Probabil ca exista tehnologie.

Suprateran nu vad cum treci printre Scoala si Blocul de la Dristor.... Plus ca nici nu ai loc unde sa faci pilele si ocupa si foarte mult la suprafata. Nu poti pune pilele peste metrou.

Stiu...vise.

Devierea circulatiei nu va fi la fel de problematica precum avem la P-ta Sudului. Se pot face 2 sensuri unice pe Traian Popoviciu-Brailita-Vitan (sens N-S) si Laborator-Rm Valcea-Dristor (S-N).

La Piata Sudului mai greu cu devierea intre Parc si Lac

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 22, 2015, 08:16:42 AM
Dar acum scoala tocmai a fost reabilitata. Asa ca nu o mai demoleaza nimeni.

Scoala trebuie demolata iar banii sa-i plateasca dom' primar din inasarile de la cel mai mare hotel din Europa de S-E...
Cine naiba l-a pus sa reabiliteze o cladire care era menita din start sa dispara pentru a rezolva o mare problema de trafic ?

Stiu ca prostia nici nu doare, nici nu se pedepseste prin inchisoare, dar individul ar merita.
Oricum ar trebui sa-l ia purecat cineva... Curtea de Conturi sau alta institutie, nu stiu care, dar acolo s-au cheltuit bani pentru o tampenie.

Nu vedeti ca ne spargem capetele cu hobanate care ar putea costa 150-200 de milioane de euro din cauza unui... betonel fara minte ? Cand cu doar cateva milioane dai scoala jos, largesti bulevardul si muti linia de tramvai ca sa fie centrata?

De altfel uitati-va la pozele din satelit, se vede clar cum linia de tramvai face cate un "S" la Baba Novac si in dreptul Kaufland, pentru ca traseul drept este cel care rezulta in urma largirii...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Legal, a avut tot dreptul sa reabiliteze scoala. Mi se pare ca a facut-o chiar cu fonduri europene.

Nu-l intereseaza pe el de inelul principal, ala e in grija primariei capitalei.

iar ca primar....este mult peste Chiliman (bine, nu la furat): Eu stau in sectorul 3 si sunt cel putin 1/4 din blocuri in reabilitare in zona mea. Si se lucreaza repede. (nu si blocul in care stau, dar acolo e alta poveste)

A turnat borduri, dar dupa inverzire arata foarte bine. + covor verde pe linia de tramvai.

Bd Unirii (unde stiu ca a construit cu nereguli) arata a loc de promenada.

Si, nota 10 pentru ideea de a pune gunoiul gratis. Saptamanal apare cate 1 pat/sifonier pe locul meu de parcare, iar PS3 il ridica a doua zi.

Tot el a oferit si transparenta la alocarea locurilor de parcare. M-am chinuit 2 ani sa obtin unul si eram dus cu vorba pt ca NU contribuiam. A anulat prelungirea automata pentru toate contractele de parcare si i-a pus pe toti sa vina sa le reinnoiasca, a alocat doar maxim 1 de apartament.
Am depus cerere online si am primit loc de parcare in nici 1 luna! Raspunsul a venit tot online!

Si mai e ceva: Politisti locali patruleaza pe strazi in fiecare dimineata si dau amenzi celor care scot cainii afara si nu au macar punga la ei.  mi-au amendat si o vecina. Bine, mai e una care are punga la ea, dar nu o foloseste. I-am zis ca daca o prind ca nu-l ridica i-l bag pe gat. M-am saturat sa ma feresc de rahatei cand ma dau seara jos din masina.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024