[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

alexbb

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2015, 06:25:43 PM
nu au gresit. Pe partea dinspre voluntari, pe langa CF, exista o strada care merge intre cele 2 bariere!

Eu am sugerat ca si Bucurestiul sa faca o strada pe partea sa de CF, pentru a inchide inelul median de circulatie!

Era mai mult o gluma, stiam de acea strada :).
Am trecut pe acolo aseara si problema este ca in continuare strada aceea este blocata de un parapet metalic la capatul spre Petricani (sau sos. Buc Nord, cum se cheama continuarea in Voluntari).  :lol:

alexbb

S-a pus in aplicare restrictia pe Bd. Pipera. Intre pod Pipera peste CF si benzinaria Mol, sensul de mers spre Bucuresti este inchis, se lucreaza la canalizare. Indiferent de ora va recomand sa evitati zona. Se poate circula acum pe acea strada paralela cu calea ferata pana la pod, dar cand se pune bariera se infunda si acolo si se formeaza o coloana uriasa, pe cativa km buni. Se blocheaza efectiv Sos Bucuresti Nord, Bd. Emil Racovita, ocolirea prin Pipera, Bd Pipera si str. Popasului... :vroomvroom:

TibiV

De vineri ma chinui sa pun niste poze facute vineri, 9 octombrie, pe soseaua Pipera-Tunari.
Venisem pe Iancu Nicolae dinspre Baneasa, iar la intersectia cu Pipera am facut stanga spre DNCB.
Eram pasager, si cand mi-am dat seama ce face soferul am pierdut un pic de timp pana sa iau aparatul si sa imi caut cea mai buna pozitie.
Asa ca primele poze sunt facute aproape de Scoala Americana, dar in spate, spre Iancu Nicolae.



Spre Tunari, partea stanga

Tot partea cu padurea

Si partea dreapta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ne apropiem de Scoala Americana

Si o privire in urma

Conductele sunt intre sosea si gardul Scolii Americane

Curtea Scolii

Fix in dreptul Scolii

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Sapau de zor la ditamai santul...

Partea stanga, aproape de pasajul peste CF si DNCB

Ca sa stim exact pozitia... :)

Aici vine si da in sosea o bretea care vine dinspre CF, pe langa pasaj

Se pare ca vor sa faca bretea de intoarcere pe sub pasaj, pe langa calea ferata, si probabil sa interzica virajul la stanga.
Aici cred ca se lucreaza la breteaua spre CF, pe langa pasaj

Din pacate soferul mergea repede si nu am reusit o incadrare mai buna. Aici incepe breteaua.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Imagine de pe pasaj spre Otopeni/DN1...

La coborarea de pe pasaj intram in...

Iar de pe DNCB, mergand spre Stefanesti, o ultima poza cu zona unde cred ca vor face bucla de intoarcere pe sub pasaj (teorectic exista si acum, dar este cel mult la nivel de drum tehnologic... Se poate deslusi ceva in spatele parapetului )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Am intrat in Bucuresti prin Stefanesti-Andronache, asa ca am prins cateva poze de la intersectia cu CF Bucuresti-Constanta.
Pe partea stanga ceva sapaturi, dar nu stiu daca au legatura cu vreo eventuala largire. Eu sper sa aiba...

Este o benzinarie acolo

si imediat dupa benzinarie

Ceva utilaje pe Drumul Marin Dracea, paralel cu CF

Si o privire in lungul CF Bucuresti-Constanta, spre Bucuresti.
Undeva in zare, cam la 1 km distanta, se va vedea pasajul A3 peste CF de la intrarea in Bucuresti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV
Ai trecut pe langa firma unde lucrez. Adica inainte de ultimile 3 poze, unde presupui bine ca se face o largire.
A dat Domu' si Pandele si-a bagat mintile in cap si a inceput aceasta largire de cateva sute de metrii pana in bariera.
Utilajele de pe Drumul Marin Dracea, sunt cele care lucreaza la largire.

Beowulf

  Credeti ca s-ar justifica o artera secundara a Inelului Median in partea de est care sa faca legatura intre A2 si A3 astfel:
1 Decembrie 1918 - Morarilor - Fundeni - Gherghitei si sa preia o parte din traficul ce inevitabil va fi foarte mare pe inelul median intre cele doua autostrazi?

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Ionut

La intersectia Fundeni-Pantelimon se sta ZILNIC minute in sir. Se sta bara la bara pe Fundeni si e coada luuuunga din zona depozitelor de cherestea si pana in intersectia cu Pantelimon. Este groaznic. GROAZNIC. Trebuie in primul rand separate sensurile pentru ca se intra din Delfinului in Fundeni (viraj stanga) si invers, din Fundeni in Delfinului. Plus intersectia in sine. E macel zilnic acolo. Plus lucrari pe Pantelimon.

Deci intrebarea ta e retorica. Trebuie sa fie denivelate multe intersectii. La Piata Delfinului clar si la Fundeni-Pantelimon clar.

dr4qul4

Nu este nevoie de o alta artera. (pe traseul propus de tine nici nu este posibil in zona PS3).

Insa este nevoie de pasaje denivelate la D-na Ghica si la Delfinului.

BD 1 decembrie este intortocheat si se opreste la Trapezului. Nicolae Grigorescu este mult mai lat, mai drept, si va continua in curand spre Berceni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Pasajul subteran Dna Ghica-Chisinau ar fi trebuit sa inceapa din 2012, dar cred ca vom fi siguri ca-l vor face abia dupa ce vor incepe demolarea Circului foamei de la Delfinului.

Un pasaj subteran se justifica la Gherghitei-Fundeni (ce se intersecteaza cu Colentina) si chiar mai important este cel de la Fundeni-Pantelimon si astfel s-ar crea o parte din artera paralela inelului median; ar ramine doar sa fie legata de 1 decembrie 1918.

Aceasta artera ar putea fi utila doar intre A3 si A2, dincolo de Splai chiar nu vad nici o utilitate unei noi artere (desi fizic ar putea fi prelungita pe Cheile Turzii, Bd.Metalurgiei, Valea Oltului pina la Bd Timisoara.)

PS3 inseamna PUZ - Sector 3?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

PS3 inseamna Primaria Sector 3.  Presupun ca esti de acord cu mine ca prioritare sunt cele de la D-Na Ghica si Delfinului, apoi cele de pe inelul principal (eroii revolutiei, dristor, dorobanti-barbu vacarescu) si abia dupa ne putem gandi "la o a 3-a artera", care de fapt ar fi pe unde spui tu.....)

in fine, 2 poze de Duminica, de la pasajul CF peste DN1A:




Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Bineinteles, trebuie mai intii finalizate inelele median si principal.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

Quote from: Ionut on October 21, 2015, 10:19:19 AM
Trebuie sa fie denivelate multe intersectii. La Piata Delfinului clar si la Fundeni-Pantelimon clar.
Intersectia Fundeni-Pantelimon este horror, acolo avem 5 directii intr-o singura intersectie. Trebuie facut ceva, dar sincer nu imi dau seama cum anume.

In plus neaparat pasaj la Doamna Ghica.

Quote from: dr4qul4 on October 21, 2015, 10:34:52 AM
Nicolae Grigorescu este mult mai lat, mai drept, si va continua in curand spre Berceni.
Da, pe Iriceanu cu 3 benzi pe sens si se intra in Turnu Magurele/Luica cu 1,5 benzi pe sens.
Just great ! :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)