Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 39 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Clar stim si favorita lui Horatiu(2) si pe a lui Ionut(6)  :))))

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Vice33

Quote from: NGC on June 23, 2017, 12:10:17 AM
1 si 5 sunt mai sus.

2, 3 si 4 sunt inca in stadiul de mai jos.




Poza asta e identică cu ceea ce ne-ai prezentat mai sus

Ionut

6 bai! Toata lumea uita de 6!
Fara ea 5 e cam degeaba.......

ciprebbe

^^si ordinea e aceeasi, adica 3 si 4 merg langa 1 si 5; 2(a lui Horatiu) inca nu si 6 (a lui Ionut)nu e in poze...inca :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Europiu

#36785
Eu interpretez altfel: din cele trei care stăteau în așteptare, una s-a dus... Unde trebuia...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Quote from: Vice33 on November 03, 2017, 11:00:49 PM
Poza asta e identică cu ceea ce ne-ai prezentat mai sus

Nu ti se pare ca lipseste prima pisica? ;)

NGC

Quote from: ciprebbe on November 03, 2017, 11:02:34 PM
^^si ordinea e aceeasi, adica 3 si 4 merg langa 1 si 5; 2(a lui Horatiu) inca nu si 6 (a lui Ionut)nu e in poze...inca :)

Asta e solutia corecta.

Ionut

Deci sa inteleg ca mergem pe studiul din 2008? Sau cum.

Vice33

#36789
^^^

Da, era acoperită în imaginea mică, cand am facut click pe imagine, se vedeau cele 3 pisici...:P.

NGC

Quote from: Ionut on November 03, 2017, 11:11:41 PM
Deci sa inteleg ca mergem pe studiul din 2008? Sau cum.

Pai nu au primit ajutoare? IGR ;)

NGC

Does this sound familiar?

https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/840216322819043

QuoteAm auzit de nenumărate ori, atât din partea domnului Ioniță cât și din partea ministrului Cuc, faptul că studiul din 2008 este unul matur. Nu poate fi numit "matur" un studiu în care investigațiile geotehnice pentru tuneluri se rezumă la câte un foraj la fiecare capăt al tunelurilor, cum este cazul Tunelului Poiana lung de 1,7 km.

Cum poate un constructor să liciteze fără să știe care este compoziția solului în acest tunel și ce soluții tehnice trebuie să aleagă pentru construcția lui? Este imposibil de prevăzut dacă acest tunel va costa 50 de milioane de euro sau 200 de milioane de euro.

Ei bine, exista o arma secreta. Vorba vine.

NGC

^^^

Quote from: NGC on November 03, 2017, 10:14:28 PM
CNAIR se preface ca ne informeaza, iar noi ne prefacem ca nu stim nimic. ;) :p :D

In timp ce Ionut scria pe FB, CNAIR avea alte planuri.

Sa vedem ce au mai trimis vrabiutele catre centrul de comanda. :D

Timeline
04.10.2017, 05:28 - Ionut scrie pe FB
04.10.2017, 16:14 - CNAIR intentioneaza cumpararea directa a serviciilor de mai jos
05.10.2017, 15:36 - Incepe cumpararea directa
05.10.2017, 16:14 - Contractul este atribuit catre IGR contra 44,500.00 RON fara TVA

"Servicii de Cercetare Geofizica in zona Tunelului Poiana pentru Autostrada Sibiu-Pitesti"

Quoteservicii de cercetare geofizica a terenului de fundare prin utilizarea metodei electrometrice/metoda rezistivitatii in curent continuu, varianta sondajelor electrice verticale(SEV), ce cuprind urmatoarele lucrari:-1 profil SEV longitudinal cu lungime de 630 m si adancime de investigare de 100 m; 2 profile SEV transversale langa forajele beneficiarului cu lungime de 630 m si adancime de investigare de 100 m. La sfarsitul cercetarilor se v-a preda beneficiarului profilele electrometrice, interpretarea lor cu EarthImager 2D cat si coordonatele lor, precum si datele brute daca sunt necesare.Termenul de finalizare a studiului este de 7 zile de la terminarea masuratorilor de teren.

Quote
Prin Servicii de cercetare geofizica se vor obtine informatii privind configuratia reliefului masivului de roca (grosimea depozitelor acoperitoare si accidentele tectonice care le-au afectat, prezenta acumularilor de ape subterane).
Investigatiile vor fi realizate in scopul analizarii terenului de fundare pentru tunel si vor fi realizate astfel încât pe baza interpretarilor datelor obtinute din aplicarea metodelor de cercetare geofizica sa fie obtinute:
  - dimensiunile, adancimea, configuratia elementelor geologice si nivelul apelor subterane;
  - dimensiunile si localizarea neomogenitatilor din adancime (falii, planuri de alunecare, goluri, obiecte îngropate etc).
  - tipurile de accidente tectonice care ar putea afecta terenul de fundare.
Pentru atingerea scopului propus, cercetarea geofizica a terenului de fundare pentru tunel, cercetarea va fi executata prin utilizarea metodei de investigare electrometrica, mai precis a metodei rezistivitatilor in curent continuu, varianta sondajelor electrice verticale (SEV).
Vor fi executate cel putin doua profile SEV transversale, de lungime minima de 620 m/profil, pe langa forajele Beneficiarului, si un profil longitudinal de minim 620 m in axul tunelului, astfel incat sa fie acoperita conditia de investigare, adancimea de circa 100 m.

dr4qul4

10000 euro? Pai numai interpretarea ar trebui sa coste mai mult. Sau e facuta de studenti voluntari?
Macar puteau sa le dea si lor 100k
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Haha, ce amuzant. E exact cum am sus in mesajul lung de zilele trecute, peticesc astia PiSi doar acolo unde sunt contestati. Am zis si eu si altii de tunelul poiana, au facut o achizitie directa spre dinozaurii de la IGP. Bunnn. Alo, CNAIR la tunelul Cornetu de aprox un km exista doar 2 foraje la capete. Carpim si acolo corabia PiSi cu IGP?

P.S. NGC, Poiana e pe lotul 3, nu pe 2  :D.