Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


alecu26

ce gluma buna (sinistra de fapt) e ce se intampla pe teritoriul romaniei. Astia mint inclusiv CE. Cu greu ne vor iesi din sange minciunile si raportarile tipic comuniste in care faceam cincinalul in 4 ani, vopseam frunzele in verde, si aveam productie de orez la hectar mai mare ca in Asia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

QuoteLegarea Transilvaniei de Moldova prin extinderea liniei de cale ferată Braşov-Breţcu către Oneşti

http://www.cdep.ro/interpel/2014/r5370A.pdf



NGC

QuoteCum justificaţi din punct de vedere economic proiectul căii ferate de mare viteză Iaşi-Bucureşti?

http://www.cdep.ro/interpel/2014/r1660B.pdf





slatinaot

e adevarat ca distrug podul de la micov de peste olt pod si fac altul nou sau doar il repara

MNU

Quote from: NGC20 on December 19, 2014, 08:44:04 AM
QuoteCum justificaţi din punct de vedere economic proiectul căii ferate de mare viteză Iaşi-Bucureşti?

http://www.cdep.ro/interpel/2014/r1660B.pdf

Citind raspunsul, ma intreb: oare ce inteleg cei de la CFR prin linie de "mare viteza" si tren de "mare viteza"?

Vlad94

Salut.Fac un apel la pasionații de infrastructură feroviară din zona Timișoarei.Există o linie care se racordează în gara Remetea și pe googlemaps apare că leagă hangarele aeroportului de gara Remetea.Îmi poate da cineva detalii despre aceste linie(dacă mai este exploatată,dacă ma există,m-ar ajuta mult și ceva poze.
Muțumesc anticipat

MNU

Poze nu cred ca o sa vezi. Daca exista, sunt foarte rare pentru ca linia intra pe teritoriul Bazei Aeriene. Pot sa-ti spun ca linia este folosita (cred ca inca mai este folosita) pentru aprovizionarea cu combustibil a Aeroportului. Atat si nimic altceva.

dan tm

Am trecut duminica pe acolo cu 1691 dar nu am reusit sa pozez linia aeroportului(eram la urma trenului si soarele era deja pe partea cu aeroportul plus viteza trenului). Linia este foarte inierbata dar din ce am discutat cica ar fi cu 5 km/h in uz, nu este abandonata.


NGC

Quote from: alecu26 on November 07, 2014, 11:55:15 AM
in lipsa de altceva si din cauza ca nu pot posta la sinteza de licitatii....se stiu firmele care au depus ofera pentru SF la Arad-Tm Caransebes:

1. Asocierea EGIS România S.A.- EGIS Rail SA 2. Ofertantul AECOM INGENIERIA SRL - s3. Asocierea VCE Vienna Consulting Engineers SRL - VCE Vienna Consulting Engineers ZTH 4. Ofertantul SC VIO TOP SRL 5. Ofertantul GETINSA INGENIERIA SL 6. Ofertantul SC CONSIS PROIECT SRL7. Asocierea LOUIS BERGER – SC ISPCF SA 8. Asocierea SC AREX LIDER COMPANY SA-SC 3TI ITALIA SpA-SC PROGIN SpA

Se reevalueaza ofertele pentru "Studiu de fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara – Arad" dupa decizia CNSC din 27.04.2015. Deocamdata nu exista contestatie la CAB, dar mai este putin timp.
Castigatorul initial a fost VIENNA CONSULTING.

iuli

In cazul in care va fi reabilitata calea ferata Caransebes - Timisoara - Arad, oare se va include in reabiltare si modernizarea garilor si statiilor CF de pe traseu? La fel cum s-a facut si pe coridorul IV.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

DA, in proiectul de modernizare se prevede acest lucru, dar nu face parte din obiectivele SF-ului care se liciteaza acum.

Extras din caietul de sarcini pentru SF.







alecu26

Quote from: NGC20 on May 06, 2015, 06:23:59 PM
Quote from: alecu26 on November 07, 2014, 11:55:15 AM
in lipsa de altceva si din cauza ca nu pot posta la sinteza de licitatii....se stiu firmele care au depus ofera pentru SF la Arad-Tm Caransebes:

1. Asocierea EGIS România S.A.- EGIS Rail SA 2. Ofertantul AECOM INGENIERIA SRL - s3. Asocierea VCE Vienna Consulting Engineers SRL - VCE Vienna Consulting Engineers ZTH 4. Ofertantul SC VIO TOP SRL 5. Ofertantul GETINSA INGENIERIA SL 6. Ofertantul SC CONSIS PROIECT SRL7. Asocierea LOUIS BERGER – SC ISPCF SA 8. Asocierea SC AREX LIDER COMPANY SA-SC 3TI ITALIA SpA-SC PROGIN SpA

Se reevalueaza ofertele pentru "Studiu de fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara – Arad" dupa decizia CNSC din 27.04.2015. Deocamdata nu exista contestatie la CAB, dar mai este putin timp.
Castigatorul initial a fost VIENNA CONSULTING.

Merci de info. Chiar mi-a scapat decizia CNSC.

Din ce inteleg...clasamentul financiar a fost:

1. Viena Consulting.
2. Arex lider
3. Getinsa
4.Consis

Ar fi interesant de vazut valorile. CNSC a admis foarte lejer contestatiile privitoare la pretul neobisnuit de mic. Poate ne ajuta si Florin cu motivarea...care e de obicei greu de gasit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC