Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dragos_R

Adix sa traiasca  :cheers: !
Si multumim mult pentru implicarea ta  :gj: !

survola

Acum pot trece la aparatele de rosturi la podul peste Dâmbovița.

Ionut

Mda, nasol că tot bibilesc topografii la nodul A2.
Deci e fezabilă povestea cu pile mișcate... sau oricum deplasări.

oneLess

^ Câteva seturi de patru anotimpuri din nou !?

voicul

Statistica:
Cand se termina A0 pana la A2 - va fi cea mai lunga portiunde de A/DX, 244 km aproape, luand A1-A10-A3+Dx pana in TGM

Urmeaza A4 - Craiova - 460+ km

danutzu_1069

#10040
Scriosteanu in direct la Euronews, la Vitalie Cojocari..
A inceput cu A0, 2026, integral.
Lotul turcilor, maxim August, lotul grecilor maxim sfarsit de an.
A fost întrebat direct, ce problema a fost / este la viaductul de la A2, a zis ca a fost o neconformitate constatata de pe Inginer, s-a dat solutia si se remediaza. Nu a dat detalii
Îmi pare ca Vitalie este cu lecțiile făcute si nu-l menajează..
Se discuta si despre A1 si A7.

Ionut

Ghiciți cu cine a vorbit Vitalie 20 de minute înainte de emisiune. Aveți o încercare. Nu mă uit, dar mă bucur să aud că își face treaba.

danutzu_1069

Ete na... greu de ghicit.  :lol:
Am spus, prea bine pregatit.... cu lectiile facute... dintr-o anumita directie...  :lol:  :lol:

voicul

#10043
Nu stiu cum freaca ei menta pana in August, dar poate e cu noroc si macar ne alegem cu un "pana in 15 Iulie", ca dupa e maxim de trafic spre litoral.
Sau poate pun mai repede bretelele la bataie. Tot ar fi un mare castig.

Vedem ce iese.

Ce vad important pentru azi: daca zice inginerul ca se remediaza, e bine. Am mai trecut de un hop.

omirica

E de presupus că cine se duce pe litoral se și întoarce.
Deci o deschidere se va face cu tot nodul gata.
Mai ales că nu stau grozav cu bretelele de intrare pe A2 sens Constanța. Sunt mai avansați cu cele pe sensul spre București.

Ionut

În opinia mea, o deschidere doar pe anumite bretele pe nodurile A0-A2 (valabil și pentru DEx12-A1 la Oarja/Pitești) ar genera o situație extrem de periculoasă cu amețiți care vor forța intrarea pe contrasens când vor vedea că breteaua lor e închisă (mă rog, direcția dorită nu e disponibilă). Nu știu ce să zic, pe de o parte e bine că scoți traficul de pe DN-urile actuale (DNCB, respectiv DN65). Nu am date ca să iau o decizie argumentată, dar intuiția mea îmi spune că NU e OK per total, nu merită riscul.

Pare mai sigură opțiunea Colonești-Albota, dacă tot vor să deschidă ceva pe DEx12, respectiv o așteptare de o lună-două dacă e așa grav la nodul A0-A2... decât să ai bretele/direcții închise, să bulversezi traficul (vă dați seama că mulți nu vor conștientiza că sunt închise acele direcții dorite de ei) și să te pui cu nebunii care vor forța întoarceri sau pătrundere pe contrasens.

danutzu_1069

Nici eu nu sunt pentru d-astea pe jumatate facute.. exact pe argumentatia lui Ionuț. Șoferul român (nu toti) e periculos.. Plus ca beneficiarul nu o sa se complice cu jumătăți de masura.

miahi

Cel mai mare castig al T4 era evitarea zonei A1 -> Pitesti -> DN65B -> Albota, unde se fac frecvent ambuteiaje serioase in ambele sensuri de deplasare. Acum se vede delasarea si "miserupismul" maxim al CNAIR. Daca ar fi fost sa fie prioritizat un tronson al T4, A1 -> Albota era de facut inainte de orice . Sa speram ca deschiderea Colonesti -> Albota inainte de Albota -> A1 nu va genera blocaje mai mari pe directia de deplasare actuala spre A1.

carutasul

dacă ar fi o remediere majoră care ar necesita timp aș prefera deschiderea pe un singur sens (care nu prea poate fi decât Constanța-Giurgiu, că spărtura e pe celălalt). Măcar am rezolva o direcție și pe centură ar fi mai ușor de depășit că traficul pe sensul ăsta ar deveni foarte mic. În plus constructorul ar avea spatiu de desfășurare.  Dar să sperăm că nu e cazul, dacă e vorba de o lună-două în plus așteptăm și asta e. Așteptăm de 30 de ani :) 

Vlad94

O soluție de avarie ar fi ca ambele sensuri să circule pe pasajul stâng și apoi să se revină pe sensul normal. Nasol este că dacă vrei să ajungi la Constanța dinspre A0 sud, folosești trei bretele și te intersectezi cu traficul care merge spre A0 sud.




Powered by API/PUM imgur uploader