Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

nedcatalin

Acel drum expres Arad - Oradea nu mai face parte din masterplan. Ramanem cu ciotul celebru de A11, care ar mai putea avea o sora nelegitima la Biharia. Observ ca centura se suprapune cumva peste traseul acelui drum expres care probabil ca si in planurile initiale urma sa se termine in A3. Poate ca e si motivul pentru care intersectia cu DN1 e denivelata. N-ar fi rau sa avem un normativ ceva care sa oblige ca toate intersectiile noi dintre doua DN-uri sa fie denivelate.

cricric

Acum vad pdf-ul cu harta. Intersectiile la nivel sunt la capete, iar cu DN1 e denivelat. Pe viitor se poate continua pana in A3. Arata binisor.

Silvania

După cum par să decurgă lucrurile, în 2-3 ani vom circula pe autostradă de la Borș la Suplacu de Barcău și de la Mihăiești la Sibiu/Tg. Mureș/Deva etc.
În această situație, cea mai mare parte din traficul de pe E60 care vine din Europa va alege autostrada, coborâre la Suplacu, continuare pe E81 și urcare la Mihăiești. Foarte fain. Dar Zalăul nu are centură, sau are o jumătate de centură, iar în acest moment zona se tranzitează prin oraș, la propiu.
Aveți cunoștință care este situația cenutrii ocolitoare a Zalăului?

PS Vă urmăresc de câteva luni. Acest forum crează dependență  :D

rocklee

silvania bine ai venit printre noi ....si it-i doresc cat mai multe postari constructive si cu folos !!! :) :D

Viny

Deci oameni buni... am zis de aceasta centura metropolitana acum vreo 3 saptamani...
Imi place sa vad ca se adevereste :D

NGC

Quote from: NGC20 on May 15, 2015, 02:13:23 PM
Quote from: NGC20 on April 27, 2015, 04:04:23 PM
Pentru procesul dintre ASTALDI si CNADNR / STRABAG pentru tronsonul Iernut - Chetani a fost astazi termen de judecata.

Quote
27.04.2015
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge cererea de preschimbare a termenului ca neîntemeiată. Pron. în şed. publ. azi, 27.04.2015

Urmatorul termen: 14.05.2015

14.05.2015
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Încuviinţează probele solicitate. Se va emite adresă la CNADNR pentru depunerea actelor încuviinţate. Acordă termen la 28.05.2015. Pron. în şed. publ. azi, 14.05.2015

Urmatorul termen: 28.05.2015

28.05.2015
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la data de 4.06.2015.

Urmatorul termen: 04.06.2015

Dan74

Eu am mai postat in legatura cu viitoarea sosea de legatura intre A3 si centura Oradea. Ce nu se intelege din articole este faptul ca Primaria Oradea a cerut SF doar pentru portiunea ce apartine de ea, mai departe de DJ190 e treaba CNADNR ce va face.
Primaria Oradea nu poate face SF pentru un drum care nu e in zona administrativa a ei, eu zic ca e de laudat ca Primaria Oradea se implica, pentru ca in mod normal si acest SF ar fi trebuit facut de CNADNR, pentru ca aceasta sosea va fi administrata de CNADNR nu de Primaria Oradea.

dr4qul4

"amana pronuntatea" !!!??   Cumva sa ne asteptam la o decizie pe 4?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Asa se pare, mai ales ca e un termen scurt si mai sunt si zilele libere. Chiar daca mai amana pronuntare un termen tot scurt va fi.
Sa speram ca se da o decizie clara si nu stam iara dupa CNADNR si apoi iar CNSC -CAB. (din ce tin minte e contestata decizia cnsc de a trimite inapoi la reevaluare ofertele).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

phb2

#6324
Oficial for Strabag ( The 10.1 km section )

Source

stangabriel

#6325
Gata....

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2029.05.pdf

Compania Natională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. a semnat,
în data de 28.05.2015, contractul de servicii având ca obiect "Elaborare Studiu de
Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bușteni" și contractul de servicii având ca
obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Comarnic".
Sectorul Comarnic-Bușteni DN 1 (E60) este un drum național european care face
legătura între județele Prahova și Brașov, traseul urmând cursul Văii Prahova,
traversând de la sud la nord Carpații Meridionali. DN 1 se încadrează în categoria
drumurilor naționale principale ce leagă Bucureștiul de orașul Brașov.
Având în vedere faptul că acest drum este deschis traficului internațional, iar
intensitatea traficului pe DN 1 este în continuă creștere și datorită faptului că drumul
face legatura între două mari orașe, București, respectiv Brașov, s-a impus realizarea
unor Studii de Fezabilitate ce vor avea ca scop principal studierea realizării
variantelor de ocolire a Orașelor Bușteni și Comarnic, necesare pentru creșterea
capacității de trafic pe tronsonul aflat pe Valea Prahovei.
Valoarea totală a acestor contracte este de 128.900 lei fără TVA fiecare, finanțarea
fiind asigurată de la bugetul de stat.
Contractele de servicii au fost atribuite operatorului economic EGIS ROMANIA
S.A., având o durată de implementare de 4 luni.

horatiu.cosma

Is foarte curios la Busteni ce solutie o sa gaseasca. Un SF pentru tunel nu poate fi doar 30.000 de euro.

pasadia

Dar au SF-ul facut de Vinci, ei mai trebuie doar sa inventeze drumul de acces spre capetele ocolitoarelor. ;)

AFC

La sumele astea nu poate fi vorba decat de schite pe hartie eventual ceva propuneri de trasee, sa fim seriosi.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

horatiu.cosma

#6329
Sa ne facem intelesi, aici vorbim despre variantele ocolitoare care fac parte din A3(la nivel de autostrada), sau alt fel de centuri? Fiindca am auzit discutandu-se in Masterplan si nu numai despre ambele variante.