Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

AFC

Pun pariu ca nu se va face, sau chiar daca vor gasi o solutie, mai devreme de sept- oct nu se va incepe nimic.
Costurile totale sunt imense si cum organismele financiare internationale trebuie sa-si dea acordul pe sumele prevazute in buget, au aparut probleme.
Este clar ca finalizarea A1, care nu mai poate fi evitata, creaza concurenta de trafic si in acest caz statul va avea de cotizat serios catre constructor conform asumarilor initiale.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

Statul va trebui sa cotizeze oricum. Iar cat timp vor sa puna o taxa la misto vor trebui sa cotizeze la greu.

In alta ordine de idei, aceasta autostrada trebuie facuta. Daca nu se face asta, atunci nu se va face alta in PPP sau concesiune sau cum vreti sa-i spuneti.

Este singurul tronson de drum national din Romania care are asemenea valori de trafic.

Oricum nu incepe nimic anul asta, probabil dupa alegeri vor recunoaste ca taxa pt cei 50 de km va tb sa fie de minim 5 euro. Si tot ar fi mult mai putin decat combustibilul consumat stand 1 ora in trafic bara la bara. ca sa nu mai zic de timpul pierdut.

Nu inteleg de unde concurenta cu Sibiu-Pitesti? Nu au nici o legatura una cu alta. Nu se va duce nimeni din Bucuresti/PH/DB/IL/IV/GR/CT/CL/BR/GL catre BV-MS-CV-BN ocolind o eventuala autostrada pe VP.
Sau acum facem autostrazi doar pentru a pleca din tara?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AFC

Concurenta de care vorbeam facea referire la tot traficul care acum se desfasoara pe  Valea Oltului si care in cazul finalizarii Comarnic - Brasov  si Brasov - Sibiu mai devreme decat Pitesti - Sibiu din A1 s-ar fi mutat pe A3. Cred ca asta era si planul Ponta & Sova & Co.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

concurenta de care zici tu nu exista. Pana vor fi finalizate ambele autostrazi, valorile de trafic vor fi mult prea mari pentru ca doar 1 dintre ele sa preia traficul.

In plus, nimeni nu va ocoli  de la Pitesti pe Brasov ca sa ajunga la SIbiu, chiar daca nu exista deloc autostrada pe VO. Nici de la Bucuresti nu s-ar merita un asemenea ocol.
Dar apare repde in presa: ca Ponta face pe VP ca sa ne ia banii in loc sa faca pe VO cu bani europeni si totata lumea sare in sus.

Adevarul e ca avem nevoie de amandoua.

Judetul BV (VP si Rucar-Bran) reprezinta o zona in care atat eu cat foarte multi altii isi petrec zilele libere. Si eu unul m-am saturat sa fiu nevoit sa fac 180 de KM in 4 ore, sau sa vin pe C. Lung (si tot 4 ore sa fac).
SIngurul motiv pentru care MZA nu este mai mare pe DN1 este ca a ajuns la limita de foarte multi ani. Imediat ce se va face o autostrada aici traficul va exploda. Pentru ca nu vom mai fi limitati sa mergem pana la BV, putem urca mai sus spre CV si HG
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

S-a tot discutat, iar o luam de la capat? :)

AFC

De acord cu tine, este nevoie de ambele autostrazi si el nu se concureaza. N-am intentionat sa prezint parerea mea ci ceea ce este evident ca a stat la baza amanarii licitatillor pentru A1 Pitesti - Sibiu. Asa au gandit-o baietii. Locuiesc tot In Bucuresti si suport aceleasi suplicii, ba mai mult atunci cand ma deplasez ( destul de des ) in Transilvania folosesc DN1 care in cursul saptamanii este mai putin aglomerat decat VO. In concluzie n-am vrut sa nasc o polemica, am aceeasi parere, doar ca sunt convins ca asa au gandit-o - intarziem A1 ca sa asiguram trafic pe A3.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell


adiarc

suma asta...daca CNADNR , nu pierde procesul in desfasurare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

#3098
Quote from: disney on March 17, 2014, 09:25:34 PM
Alte raspunsuri de azi de la CNADNR.  :p

Am recitit azi intimplator raspunsul CNADNR din 17.03.2014 referitor la Comarnic - Brasov si am vazut paragrafele acestea:

4) a) "Referitor la cuantumul tarifului de concesiune a autostrazii Comarnic - Brasov, confirmam inca o data cele comunicate in data de 20 Ianuarie 2014. In acest sens, precizam ca riscul de trafic este preluat de statul roman, drept pentru care nivelul tarifului de utilizare este gestionat in consecinta.

In urma sondajelor efectuate participantii la trafic si-au aratat disponibilitatea de a plati tarife de utilizare a unor coridoare de autostrada, avand in vedere faptul ca acestea reprezinta drumuri de mare viteza care ofera servicii de calitate superioara si siguranta sporita a traficului. Mentionam ca nivelul tarifelor a fost stabilit tot in urma acestor sondaje."

:o ??? :o  ??? :o

iuli

POOOOFTIIIIM?! Unde pălăria mea au fost sondajele astea? Probabil s-au strâns 10 într-un birou și au făcut sondaj între ei. Următoarea întrebare ar trebuie să fie legată de acest "sondaj".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mocris

Mai conteaza unde le-au facut....probabil in fata biroului, la semafor...

Eu unul as plati pe anumite tronsoane gen Comarnic-Brasov, numai sa fie facute.

Evident ca daca taxa va fi decenta vor avea trafic, daca va fi aberanta va fi in continuare coada pe DN.

yuli 1

azi la popasului un escavator o basculanta si o turma de oi  asa vrea sa construiasca CNADNR autostrazi italieni se plang ca nu le dat bani si nu vrea sa plateasca in continuare lucrarile tipic romanesc cica la Gherghitei e ceva miscare  se lucreaza la pod peste CF

dopingu_ro

daca nu stiati s-au inceput lucrarile de ieri, forare piloti, la podul CF Constanta dinspre Gherghitei. Chestia asta cu lucrul depinde foarte mult de alti factori care nu depind neaparat de italieni. La popasului inca nu se vor apuca de lucru pana ce nu au toate hartiile cu aprobari in buzunar si apoi se apuca de deviat strada popasului cu tot cu utilitat si apoi de forat pilele centrale. deci baieti daca nu stiati s-a inceput lucru.

dr4qul4

in sfarsit o veste buna. poate totusi termina si portiunea asta macar intr-un an.
Chiar ieri dimineata am fost pana la Ploiesti. M-am dus pe DN dar la intoarcere am preferat un mic ocol si am ales A3. Ca timp ar fi fost acelasi lucru, dar am stat si la bariera in stefanesti.

Chiar si asa, pe DN1, devine insuportabil. aglomeratie, treceri de pietoni, masini care fac stanga pe si de pe drumuri secundare, un tir care s-a bagat in fata mea ocolind o masina parcata cu o roata pe sosea.

Pe autostrada sunt din ce in ce mai multe masini dar totusi destul de liber. Probabil alta ar fi situatia daca ar fi terminate nodurile si intrarea in Bucuresti.
Ce nu pot sa inteleg este ce au avut cu parapetii. Parca cineva intentionat a intrat in ei. Pe A1, pana la Pitesti, desi avem distanta dubla, sunt mult mai putini parapeti avariati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Quote from: dopingu_ro on May 20, 2014, 10:11:14 AM
La popasului inca nu se vor apuca de lucru pana ce nu au toate hartiile cu aprobari in buzunar si apoi se apuca de deviat strada popasului cu tot cu utilitat si apoi de forat pilele centrale. deci baieti daca nu stiati s-a inceput lucru.
Care pile centrale? nu exista asa ceva. Acolo este doar o singura deschidere. Alte motive or fi pentru ca nu se apuca de lucru.