Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

elphax

cum se "monteaza" elementele acelea metalice mari ?
se ridica sus cu macaraua si se prind de cele depe stalpi? se sudeaza ?

pentium10

se ridica, sunt suporti temporari prevazuti pe care sunt asezate
apoi sudate

Straco se pregateste de azi sa puna predale.

Pe DN 15 Km: 26 +450  în perioada 18 – 21 iunie 2019, intre orele 07.00 – 19.00 se vor monta elemente prefabricate la pasajul pe autostrada construita peste drumul national DN15, Km 26 + 450, la iesirea din localitatea Chetani spre orasul Ludus. In aceasta perioada, in zona lucrarilor, traficul rutier se va desfasura alternativ, pe o singura banda, dirijat cu piloti de circulatie. Pe acest sector de drum national, exista aprobare pentru instituirea de restrictii de circulatie, valabila pana in data de 15 .11. 2019.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

Nu vor fi suporti temporari la 2 din cele 3 poduri peste Mures, din ce zicea Astaldi. Si eu sunt curios cum vor instala tablierele centrale, ca doar nu vor suda cu grinda suspendata in macara :)).

alexV

de ce nu? :)
greutatea grinzii tinuta in macara. alinierea precisa cu suporti ori ghidaje, apoi imbinarea elementelor.

ar putea fi ori sudura ori suruburi. am vazut la prinderile cu suruburi: aliniezi cele doua elemente de pod folosind un punctator - o tija conica trecuta prin ambele elemente, ce auto-centreaza elementele. apoi toate celelalte 100+ de gauri ale imbinarii iti sunt aliniate, gata sa infiletezi suruburile finale. si eu sunt curios de solutia de aici

ciprebbe

#20854
@pentium10 la Ludus nu vor fi suporti temporari, va sta in carlig si vor prinde elementul de celelalte deja ridicate.
Predale deja sunt ridicate la Straco, doar pt deschiderea peste DN e restrictia mentionata de tine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

Quote from: Europiu on June 16, 2019, 09:29:41 PM
^ Cum se face sudura în situația asta, vreau să spun fără sprijin dedesubt? Sau ăla nu e absolut necesar?

Mulțumesc pentru răspunsuri, băieți. Cu un pic de întârziere, dar așteptarea a meritat! :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Europiu

#20856
Important sit arheologic pe traseul, încă în faza de carioca, A3 în Sălaj.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Asta e o mina de aur pentru cei din CNAIR!
Acum o sa vorbeasca, sa vada, ca poate, ca vezi, ca la radio, ba TV ... DAR cel mai important salariu sa fie lunar si la timp.

realfanady

Off ...  :( super ... dupa lilieci pe A1, acum vin arheologii pe A3 :((

horatiu.cosma

Dacă e vorba de nodul Zimbor, zona ar fi cam asta.

realfanady


tonică

aici un link catre informatie: https://www.hotnews.ro/stiri-cultura-23212632-arheologii-spun-autostrada-transilvania-afecteaza-castru-roman-propus-patrimoniul-unesco.htm

Mie unuia imi pare inca o idiotenie a celor care au facut studiile pe acolo, situl exista pare-se din 2014, nu ai voie sa vii ca boul orb si sa trasezi pe-o harta cum iti trece cheful fara sa vezi ce se intampla pe teren. Niste imbecili care nu doar ca fac tampenii dar nici nu raspund pentru asta!

ciprebbe

Traseul Bechtel e mult mai vechi de 2014 :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

da, stiu! Si de fiece data cand vad ca se vorbeste de acelasi traseu pt licitatiile de pe a3 ma bufneste rasul si-mi inchipui ca rasul meu e mai nimica pe langa rasul celor de la bechtel care afla ca planurile lor zig-zaguiste inca sunt motiv si model pt licitatii. Dealtfel inca exista un site, nu stiu cine plateste pt el, usor de aflat la o simpla cautare pe google, unde se afla si harta traseului. Dar toate acestea nu sunt deloc motivatie a prostiei celor care inca se folosesc de acele planuri fara a face macar un pic de "teren" pt a vedea ca lucrurile se mai si schimba cumva in tara aceasta. La cat de saraci nu doar cu duhul suntem, arheologia ar trebui sa mearga mana-n mana cu astfel de proiecte, sa se foloseasca unii de altii si mereu rezultatul sa fie cu plus de valoare pentru tara. Cumva din cauza santierelor de prin tara s-au descoperit multe astfel de situri care altfel ar fi zacut si acum sub pamant. Dar din pacate, nu cred sa existe vreunul care sa fi adus si beneficii turismului. Acum situatia ar fi chiar caraghioasa cand situl exista deja si cei care deseneaza prin birouri, cu googlemap-ul in fata, sa astupe munca altora doar pentru ca-s batuti in cap!

pentium10

La Gheja sunt sus grinziile peste Mures.

Din ce am inteles, grinzile sunt taiate in forma de Z si se aseaza impreuna la montaj cu ajutorul calaretilor de grinzi, si de aceea nu este nevoie de suporti.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures