[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fred

#1350
ND face ca si Ciolos in 2016, trage de timp cu parcarile cat poate, doar-doar sa nu faca nimic cat e in post. Politica 100%, profesionalism 0%. Ciolos a dat ordonanta fix cand i s-a terminat mandatul de premier, ND probabil in ultima zi de primar, pana atunci joc de glezne si ciocul mic.

Face anul la primarie, cat timp ia sa rezolve problema parcarilor? Crede ca baroneste vreo 20-30 de ani? Ma indoiesc ca data viitoare il mai voteaza cineva, din toti cunoscutii care l-au votat nici unul nu il mai voteaza chiar daca contracandidat e Dracu' in persoana.

Si fara nici o legatura cu subiectul, un citat din Mahatma Gandhi: "If there is a idiot in power; it is because those who elected him are well represented."

clf

Quote from: dr4qul4 on July 29, 2021, 03:10:50 PM
presedintele de scara nu are nici o putere in atribuirea locurilor de parcare. Cel putin nu in sectorul 3.

În cererea pentru sectorul 1 îți vizează președintele asociației de proprietari faptul că locuiești în realitate în acel imobil.

ionut_16

Parcările de la marginea bulevardelor din Sectorul 4 se vor plăti cu ora, din 23 august. Sunt definite două zone
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/parcarile-de-la-marginea-bulevardelor-din-sectorul-4-se-vor-plati-cu-ora-din-23-august-sunt-definite-doua-zone.html


QuoteParcările de pe marile bulevarde din Sectorul 4 al Capitalei vor fi cu plată, din data de 23 august. Persoanele care refuză să achite taxa de parcare se vor trezi cu roțile autovehiculelor blocate.

După ora 18, până la ora 8 a doua zi, se poate parca însă gratuit.

Potrivit hotărârilor Consiliului Local al Sectorului 4, spațiile de parcare de pe bulevarde vor fi reorganizate și împărțite în două zone tarifare, marcate cu galben și cu verde, în funcție de gradul de aglomerare, precum și de existența mai multor puncte de interes pentru cetățeni, precizează reprezentanții primăriei Sectorului 4 într-un comunicat.

Zona galbenă, tarifată cu 2 lei/oră, a fost creată în locuri în care există bănci, farmacii, spitale, sedii ale unor instituții publice.

Zona verde, tarifată cu 1 leu/două ore, este valabilă în locații în care fluxul de mașini este unul redus.
Toate parcările sus menționate, existente pe bulevardele Constantin Brâncoveanu, Șoseaua Giurgiului, Alexandru Obregia, Șoseaua Berceni, Tineretului, Iriceanu, Străduinței și Luică vor fi marcate corespunzător, iar sumele încasate din aceste tarife vor constitui bugete pentru amenajarea unor viitoare parcări, precum cele din strada Pridvorului, din zona Piața Sudului sau cea din zona străzii Tulnici, arată sursa citată

Șoferii vor fi informați în legătură cu acest regim de tarifare prin pancartele care vor fi montate în zonele respective, unele cu galben, celelalte cu verde, iar intervalul de taxare va fi de luni până duminică între orele 8-18, în rest fiind gratuit. Plata parcării se poate face extrem de simplu, prin SMS la numărul 7424 sau folosind aplicația Primăria Sectorului 4.


În cazul nerespectării regulamentului de parcare, angajații Direcției Mobilitate Urbană vor bloca roțile autovehiculul, pe cheltuiala conducătorului auto.

Cristi N

Sa vedem daca se si implementeaza sau cat tine.

Quote from: Stelian Bujudveanu
❗️Hotărârile Consiliului Local Sector 4 privind introducerea de tarife pe oră pentru locurile de parcare de pe unele bulevarde sunt nelegale!
Atrag atenția că Primăria Sector 4 nu poate administra în regim de plata cu ora parcările de pe marile bulevarde, întrucât decizia intră în contradicție cu prevederile Strategiei de parcare pe teritoriul Municipiului București.
Sectoarele administrează numai parcaje de reședință, exploatarea lor făcându-se prin închiriere către persoanele fizice îndreptățite, pe bază de contract cu durata de valabilitate de 1 an și cu posibilitatea reînnoirii.
Chiar și pentru parcajele de reședință administrate de sectoare, tarifele diferențiate sunt stabilite doar de către Consiliul General al Municipiului București.
Faptul că Primăria Sector 4 a stabilit tarife de închiriere cu ora este o încălcare a normelor în vigoare. Tarifele de închiriere cu ora sunt specifice parcajelor publice de utilitate generală (cf. art. 17 (2) din Anexa nr. 3 din Strategia de parcare pe teritoriul Municipiului București), categorie de parcaje care se află în administrarea Consiliului General al Municipiului București.
În plus, Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București (autoritatea care încadrează parcajele pe categorii) nu a avizat niciodată parcaje de reședință pe arterele principale din Sectorul 4.

Sursa

ionut_16

Daca acest viceprimar al PMB posteaza doar pe Facebook si nu instiinteaza primaria de sector, e cam degeaba postarea lui. Apoi, sa vina el cu o contra-propunere care sa duca la același rezultat, cum ar fi? Poate ar insemna munca pentru el, zic si eu...

lucian

De parcarea de la Piata Alba Iulia ce se mai aude? Se apuca de ea imediat cum o deschid pe cea de pe Decebal,parca asa circula ideea

voicul

Soluțiile găsite de primăriile de sector la problema locurilor de parcare din București. În Sectorul 4 se introduc taxe pe bulevarde

Bucureștiul are 1 loc de parcare la 5 mașini. Și asta doar pentru mașinile înmatriculate în Capitală. Această statistică nu include mașinile șoferilor care locuiesc în București, dar au mașinile înmatriculate în alte orașe. Astfel, găsirea unui loc de parcare este o adevărată aventură, mai ales pe timp de zi când cu toții vrem să găsim un loc de parcare cât mai aproape de sediul firmei la care lucrăm sau la instituția unde avem treabă. Primăria Sectorului 4 a venit cu o soluție – taxarea locurilor de parcare aflate pe marile bulevarde. Decizia este, însă, contestată de Primăria Capitalei.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/solutiile-gasite-de-primariile-de-sector-la-problema-locurilor-de-parcare-din-bucuresti-in-sectorul-4-se-introduc-taxe-pe-bulevarde-1635883

voicul

Parcările de pe bulevardele din Sectorul 4 vor fi cu plată începând de luni

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a arătat miercuri că îşi menţine decizia privind tarifarea pe oră pentru locurile de parcare de pe marile bulevarde, exprimându-şi convingerea că vor fi soluţionate "cu înţelepciune" toate "asperităţile de comunicare" pe acest subiect cu Primăria Capitalei.

"Eu, ca primar, nu sunt ales de cetăţeni pentru a genera situaţii conflictuale nici cu persoane fizice şi nici cu instituţii. Ca atare, aceste lucruri le vom soluţiona. Dânşii au o anumită viziune, noi avem această viziune. Noi avem convingerea că deciziile pe care le-am luat sunt corecte şi sunt legale. Din punct de vedere al utilităţii lor, este un lucru imperios necesar acela de a fiscaliza locurile de parcare de la nivelul bulevardelor, pentru că, pe de o parte în această manieră va fi extrem de uşor să nu mai avem banda unu ocupată. Vă dau exemplul intrării într-o bancă sau într-un supermarket, unde avem de exemplu 20 de locuri libere. Dacă ele sunt libere şi sunt cu taxă, în mod evident vor fi folosite pe un interval de timp scurt. Dacă acele locuri sunt în permanenţă ocupate, alternativele pentru cei care vor să intre în instituţia respectivă sau în centrul comercial respectiv sunt limitate", a arătat Băluţă, în cadrul unei conferinţe de presă.

El a menţionat că tarifele care ar urma să se aplice de pe 23 august nu sunt mari, dar a reamintit totodată că Primăria Sectorului 4 a investit în infrastructura marilor bulevarde, potrivit Agerpres.

"Este un lucru foarte simplu care poate îmbunătăţi viaţa oamenilor, de aceea nici tariful pe care îl avem nu este unul mare, pentru că ne interesează ca oamenii să conştientizeze în primul rând de ce este nevoie de această măsură. Pe de altă parte, este important de ştiut că Sectorul 4 a investit în infrastructura marilor bulevarde peste 200 de milioane de lei. Ca atare, toate aceste locuri de parcare noi sunt create de Sectorul 4, este o investiţie pe care cetăţenii Sectorului 4 trebuie să o recupereze în timp. Ca atare, este un gest de normalitate această reglementare a costurilor pentru locul de parcare. Se va aplica de luni, 23. Toate asperităţile de comunicare cu Primăria Municipiului Bucureşti sunt convins că le vom soluţiona cu înţelepciune", a spus Băluţă.

Stelian Bujduveanu, viceprimar al Capitalei, aprecia pe 12 august că hotărârile Consiliului Local Sector 4 privind introducerea de tarife pe oră pentru locurile de parcare de pe unele bulevarde sunt nelegale.

"Atrag atenţia că Primăria Sector 4 nu poate administra în regim de plată cu ora parcările de pe marile bulevarde, întrucât decizia intră în contradicţie cu prevederile Strategiei de parcare pe teritoriul Municipiului Bucureşti. Sectoarele administrează numai parcaje de reşedinţă, exploatarea lor făcându-se prin închiriere către persoanele fizice îndreptăţite, pe bază de contract cu durata de valabilitate de 1 an şi cu posibilitatea reînnoirii. Chiar şi pentru parcajele de reşedinţă administrate de sectoare, tarifele diferenţiate sunt stabilite doar de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti", a scris viceprimarul PNL pe Facebook.

Primăria Sectorului 4 anunţase anterior că peste 2.500 de locuri de parcare publică de pe bulevardele din Sectorul 4, administrate de Primăria Sectorului 4 prin Direcţia de Mobilitate Urbană, vor intra în regim de tarifare, începând din data de 23 august.

"Potrivit hotărârilor Consiliului Local al Sectorului 4, spaţiile de parcare de pe bulevarde vor fi reorganizate şi împărţite în două zone tarifare, marcate cu galben şi cu verde, în funcţie de gradul de aglomerare, precum şi de existenţa mai multor puncte de interes pentru cetăţeni. Astfel, zona galbenă, tarifată cu 2 lei/oră, a fost creată în locuri în care există bănci, farmacii, spitale, sedii ale unor instituţii publice, iar zona verde, tarifată cu 1 leu/două ore, este valabilă în locaţii în care fluxul de maşini este unul redus", conform unui comunicat al primăriei.

Intervalul de taxare va fi de luni până duminică între orele 8-18, în rest fiind gratuit. Plata parcării se poate prin SMS sau folosind aplicația Primăria Sectorului 4. În cazul nerespectării regulamentului de parcare, angajații Direcției Mobilitate Urbană vor bloca roțile autovehiculul, pe cheltuiala conducătorului auto.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/parcarile-de-pe-bulevardele-din-sectorul-4-vor-fi-cu-plata-incepand-de-luni-1637887

Fred

Ce inseamna "asperităţi de comunicare"? Orice amenda pentru parcare pe bulevarde fara plata tarifului va fi nula, deci e o problema legala, nu de slefuire a asperitatilor.

Cristi N

Probabil Baluta se bazeaza pe faptul ca cel putin la inceput, fiecare amenda ar trebui anulata de un judecator.

Majoritatea soferilor vor plati parcarea, mai putini vor lua amenda pe care o vor plati fara sa conteste si si mai putini vor contesta amenda luata. Pana se va crea un numar critic de amenzi anulate in justitie care apoi sa duca la anularea intregului sistem de parcare dureaza cativa ani buni.

voicul

Dar ce tara plina de banane este asta?

Deci: eu te taxez pentru ca pot si tu (pe munca, banii si timpul tau) iti anulezi amenda.
Vazand judecatorii ca lucreza prea mult o sa se sesizeze ca de fapt nu trebuia sa plateasca nimeni amenda/parcarea.
Moment in care NIMIC nu se mai intampla.
- A fost doar un abuz ... ce vreti si voi acum?

Ca eu nu imi explic cum poti sa imi dai o amenda care nu are valabilitate legala (de aceea este si anulata de justitie)?

Sau am inteles eu ceva gresit?

survola

^ Iar din contestațiile în justiție, mai mănâncă unii o pâine, alții pierd cu dreptatea în mână, viața merge înainte, banul circulă.

Cristi N

Nu sunt absolvent de drept dar asta e intelegerea mea urmarind fenomenul pana acum.

punktnet

se poate reglementa regimul local de parcare cu o banala HC de sector, nu va mai faceti sperante.
Just kidding.

voicul

Eu am citit 12300 - 12 milioane ... chiar ma gandeam ca nu e asa mult! DAR  :o

VIDEO - În Sectorul 3 din București, un loc de parcare se vinde și cu 12.300 de lei. Locatar: ,,Unii își permit, iar alții nu și nu e în regulă"

Vecin contra vecin pentru un loc de parcare scump cât o mașină sau o vacanță exotică. La asta s-a ajuns în Sectorul 3 din Capitală unde un singur loc de parcare costă, după licitație, și 12.300 de lei. Bătălia este grea, la o licitație de zilele trecute, 4 șoferi au licitat pentru un singur loc.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/in-sectorul-3-din-bucuresti-un-loc-de-parcare-se-vinde-si-cu-12-300-de-lei-locatar-unii-isi-permit-iar-altii-nu-si-nu-e-in-regula-1639051