Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 3 Guests are viewing this topic.

P3trut

#4830
@tom_sawyer Pai sunt cut&cover dar tot gemene sunt. Au aceeasi sectiune transversala, ca in documentatia pe care ai selectat-o in postarea din link-ul tau.

Acum, daca la A8 SF-ul propune solutia asta pentru tuneluri forate, nu stiu ce sa zic. Ei o propun pentru tuneluri scurte, ceea ce ma face sa cred ca tot cut&cover sunt si alea.

Hercule



Ce e chestia aceea rotunda?
Deșteaptă-te române!

piXel

Pare a fi un bazin colector pentru ape pluviale.

a.l.x

Este breteaua de urcare spre Târgu Mureș.E diferență prea mare în altitudine între autostradă și DN15B .Se vede mai clar pe hartă.

tom_sawyer

#4834
@P3trut Poate n-am fost eu suficient de clar. SF-ul propune tuneluri cu bolți gemene realizate cu săpătură în galerie, nu cut-and-cover (la care evident că n-ai nevoie de umbrelă de țevi).
Sunt 5 faze de execuție descrise acolo, clar nu e cut-and-cover.
La bulgari n-ai umbrelă de țevi, nici ancore, chiar dacă arată la fel în secțiune.

Or eu n-am găsit exemple de astfel de tuneluri rutiere, doar ceva prin China la care nu găsesc poze și GoogleMaps e inaccesibil. Din câte înțeleg, soluția e mai mult folosită pe feroviar.
Cam toate tunelurile din Europa ce nu sunt cut-and-cover sunt cu tuburile suficient de depărtate unul de altul, chiar și cele scurte.


LE. Faze execuție conform SF:




Chinezii propun o metodă diferită față de Faza 1 de mai sus.
https://www.researchgate.net/publication/380002794_Damage_and_reliability_analysis_of_double-arch_tunnel_without_a_middle_pilot_tunnel_under_blast_load








Planșe din SF-ul Acciona, tunel 59. Umbrela de țevi se folosește pe distanța de 10 m la intrare/ieșire din tunel (secțiunea transversală tip I). În rest, bolta este susținută de ancore de fricțiune (secțiunea transversală tip II).







tom_sawyer

#4835
Ciolacu nu exclude împrumuturi. N-a îndrăznit să spună că are finanțare asigurată prin PT 2021-2027, ca Urtoi&prietenii:
https://apix.ro/video-premierul-ciolacu-la-iasi-analizam-surse-de-finantare-pentru-a8-nu-sunt-excluse-imprumuturi/

@vancouver propune prioritizarea tronsonului Tulgheș-Ditrău, în ideea că e singurul care nu e dublat de un DN. Mi se pare o idee bună.





Quote from: tom_sawyer on April 28, 2024, 02:49:31 PM2a Ditrău-Grințieș (Bradu) (64 poduri/pasaje/viaducte)
- T22 = 250 m, bidirecțional
- T23 = 120 m, bidirecțional
- T24 = 850 m, bidirecțional
- T25 = 110 m, bidirecțional
- T26 = 250 m, bidirecțional
- T27 = 500 m, bidirecțional
- T28 = 150 m, bidirecțional
- T29 = 130 m, bidirecțional
- T30 = 270 m, bidirecțional
- T31 = 240 m, unidirecțional
- T32 = 130 m, unidirecțional
- T33 = 380 m, unidirecțional
- T34 = 200 m, unidirecțional (trecut greșit ca = 2 m în document)
- T35 = 330 m, bidirecțional
- T36 = 140 m, unidirecțional
- T37 = 290 m, bidirecțional
- T38 = 450 m, bidirecțional
- T39 = 110 m, bidirecțional
- T40 = 100 m, unidirecțional
- T42 = 220 m, bidirecțional
Total 20 tuneluri: 5220 m



bim14

Cred ca g4media nu a avut sursele bune, ar fi trebuit sa dubleze, daca nu chiar tripleze valoarea estimata.
2 centuri, la Podu Iloaiei si Tg. Frumos ar putea sa ne linisteasca, atat pe noi care circulam pe acest sector de drum cat si pe locuitorii din cele 2 localitati care nu mai trebuie sa respire toate noxele. E posibil ca intr-un orizont relativ scurt de timp, vreo 2-3 ani, sa o avem pe prima la Podu Iloaiei.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

RazesIesean

Au mai depus ei SF-ul si a fost intors fiindca era varza de Bruxelles.
Chiar crede cineva aceasta coincidenta, exact cand a venit ala de se simte jignit ca i se zice moldovean, vine unul care face PR pentru acest partid cu asemenea informatie?
Am o mare indoiala ca de data asta e facut cum trebuie.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~