[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Teoretic se face si DNCB S, dar cum o sa apara mai repede A0, probabil ca nu o sa se deranjeze prea repede sau chiar de loc cu aceasta sectiune.

subway

Quote from: albert.arifovici on August 31, 2019, 12:40:48 PM
Pai intre Chitila și Voluntari avem deja centura cu 4 benzi. De ce ar mai fi nevoie de A0? Și in eventualitatea construirii A0 ce se va întâmpla cu porțiunea DNCB dintre Chitila și Voluntari? De asemenea, nu vad cum ar putea face loc in asa fel încât sa construiască A0 paralela cu DNCB. Mi se pare imposibil de realizat asa ceva, sunt foarte multe pasaje de facut...
Pentru ca actuala centura chiar si largita, modernizata, giratorizata ori pasajarizata ramane doar un banal bulevard periurban, departe de standardele si functionalitatile unei veritabile autostrazi.

ultras_30

S-au intors geostud cu foresa la pasajul oltenitei, foreaza la 200-300 metri fata de centura pe directia oltenitei.

NGC

Quote from: razvan96 on August 30, 2019, 03:27:27 PM
@NGC:Problemele de la contractele semnate cu Tirrena pe CraPi si VO Timisoara Sud pot impiedica atribuirea/semnarea contractului cu ei pentru largirea DNCB? :o Sau nu are neaparat legatura cu cine a castigat contractele respective ci doar cu CNAIR?

Problemele nu ar trebui sa impiedice atribuirea/semnarea contractului cu TIRRENA, pentru ca intre timp s-au intamplat niste lucruri. O sa dezvolt probabil subiectul in mesajele referitoare la VO TM Sud si CraPi 1.

P.S. Are legatura tocmai cu cine a castigat contractele, si, bineinteles, cu CNAIR.

razvan96

Multumesc, excelente vesti. :drunk:

Inteleg ca se mai asteapta doar motivarea de la CAB.

NGC

Nu prea e motiv sa mai astepte, fiind decizie "definitiva". Am pus ghilimele dintr-un anumit motiv, respectiv posibilitatea revizuirii deciziei, dar nu cred ca va fi cazul.

NGC

#2406
^^^

"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Quote from: NGC on July 29, 2019, 02:46:02 PM
Diligenta intarziata a ajuns si contine si recursul celor de la OYL COMPANY, asa ca mai avem de asteptat. Va tin la curent. ;)

Vad ca am mai uitat sa va zic ceva, adica despre decizia CAB. :p

12.08.2019

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile invocate de intimate, ca neîntemeiate. Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 12 august 2019.

Cristi N

Se poate semna in sfarsit cu Tirrena?

alecu26

Sa vedem. Pare aceasi problema ca la Centura Timisoara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Nu mai este aceeasi problema ca la VO TM Sud si CraPi 1, pentru ca, asa cum am scris si mai sus, intre timp s-au intamplat niste lucruri. Doar ca aici pare un fel de situatie in care au fost ajutati, la fel cum s-a intamplat recent cu ASTALDI.

Sa zicem asa o cifra de 99,99% ca se poate semna cu TIRRENA.

voicul

Pfff ... probabil nu gasesc pix. Atatea SF-uri si harti au facut ca au ramas fara pixuri.  :lol:

Pai si ce mai asteapta?

NGC

Habar n-am. Trebuie sa ii intrebam, dar parca vad ca vor zice ca asteapta motivarea CAB.

NGC

P.S. Problemele cu certificatele fiscale afecteaza doar contractele pentru VO TM Sud si CraPi 1.

NGC

Referitor la ajutorul despre care am vorbit mai sus, pun aici doar partea relevanta.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
In plus, mai este si contractul pentru DNCB, unde au fost ajutati in mod mascat, prin prelungirea "evaluarii" pana cand si-au achitat datoriile, dupa ce initial au depus si aici un certificat fiscal care mentiona aceleasi obligatii de plata.
Am zis ca sunt 99,99% sanse sa semneze si acest contract, dar 0,01% il pastrez pentru DNA.


Sa vedem ce vor decide institutiile abilitate si ce surpriza ne asteapta.

Pentru alte detalii legate de problema certificatelor fiscale, vedeti mesajul citat.

alecu26

#2414
Care ar fi urmatorii pasi pe zona A1 -DN7? Expertiza..ca sa poata fi relicitat? E un cosmar si un ghinion groaznic DNCB asasta. Probabil va fi la concurenta cu Centura Sucevei si Centura Tecuci ca termene de finalizare. Undeva intre 10 si 15 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).