News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ce  buna ar fi fost o filmare "de amator" cu chestia asta....
O filmare decenta, cu telefonul "culcat", caci toata lumea filmeaza de parca ar ar avea televizoarele de acasa asezate pe lat, nu pe lung...

Hai sa ajunga o filmare din asta la doua-trei TV "scandalagioaige", ca dupa aia sigur se prind "niste parlamentari de bine" si modifica legea in sensul "ocuparea abuziva a unor locuri duce la anularea gratuitatii pentru urmatoarele 12 luni"...

Cum obtinerea biletului gratuit se face on-line (cu nume, prenume, institutia de invatamant superior), s-ar potoli baietii&fetele peste noapte, ca prin minune....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cavver

N-am gasit un topic specializat asa ca las link-ul asta aici : https://www.cia.gov/library/readingroom/docs/CIA-RDP81-01043R000800180012-7.pdf. Este vorba de un raport al CIA despre infrastructura de transport a Romaniei datat 29 aprilie 1957.

pasadia

Dupa cum stiti, deseori traficul feroviar pe M300, Predeal - Brasov, se intrerupe din cauza copacilor cazuti peste linii. Solutia:

https://brasovmetropolitan.ro/2018/03/directia-silvica-si-cfr-tin-cu-dintii-de-arborii-care-stau-sa-cada-calea-ferata-brasov-predeal-solutia-directiei-silvce-cfr-ii-poate-taia-dar-numai-noi-ii-putem-valorific/

Administratie / legislatie mai proasta decat avem noi cu greu cred ca gasim.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


rizzuh

Jesus... chiar e asa de complicat? Avem 3 optiuni:


  • CFR pastreaza lemnul de la toti copacii care cad pe linii si pe care ii taie preventiv.
  • CFR trebuie sa dea lemnul la Directia Silvica pentru toti copacii care cad pe linii si pe care ii taie preventiv.
  • CFR pastreaza lemnul pentru copacii cazuti, preda lemnul la Directia Silvica pentru copacii taiati preventiv

Acum se cearta intre optiunile 1 si 2. Hai sa mergem pe optiunea 3, ca sa impacam si capra si oaia. E vorba de cativa copaci, nu de o padure intreaga...
Hai, repede, OUG, pana nu cade copacul pe un vagon fix pe un calator si il raneste/omoara.

dumbravaandrei

1) Daca 600 de copaci ti se par putini....
2) Dar pe acele parcele vad pe ocpi ca totusi proprietar e CFR. In cazul asta nu inteleg Directia Silvica cu "masa lemnoasa o valorificam noi". In mod normal ar trebui sa faca numai marcajele. (La fel cum romsilva nu imi valorifica ea lemnul taiat din padurea mea... wtf...)

Phenol

#770
@Ionut: scuze de off-topic

Quote from: TibiV on March 21, 2018, 12:47:45 AM

Quote from: Phenol on March 20, 2018, 08:07:10 PM
Linia rosie este magistrala 300 (linia 300 la CFR infra) Bucuresti - Oradea
(...)
Linia albastra este magistrala 200A (linia 201 la CFR infra)
Asta mi se pare "noaptea mintii feroviare"...
Este ca si cum am denumi aceeasi autostrada "A3" pentru autoturisme si "A1A" pentru camioane...


Populatia in general si ma gandesc ca majoritatea utilizatorilor forumului la fel, cunosc numerotarea liniilor dupa CFR Calatori, operatorul de trenuri de calatori. Cel mai probabil el a ales aceasta denumire diferita pentru a simplifica utilizarea cartii "Mersul trenurilor" (eu simt si un pic de propaganda comunista: uite cate linii avem noi in tara, 9 magistrale si inca o gramada de linii secundare).

CFR, cel care are in proprietate liniile ferate din Romania, are numerotarea proprie.
Evidentiez acest aspect, fiindca in toate proiectele de infrastructura (CF, DN, A, samd) la denumirea liniilor de CF se foloseste ceea folosita de proprietar, adica CFR.

In timpul comunismului cele doua companii nu erau separate, insa denumirile liniilor se pare ca au fost modificate pentru a usura folosirea lor.

Va dau un exemplu cu autobuzul din Cluj care leaga piata Mihai Viteazul de Calea Baciului. El foloseste traseul autobuzului 31 pentru a ajunge dintr-un capat in celalalt, insa fiecare strada pe care trece are o denumire care se refera la infrastructura. Cand vine vorba de calatori, ei folosesc denumirea liniei, adica 31; insa oficial fiecare strada de pe traseu are numele lui.

Daca este luam exemplul autostrazilor, acolo e simplu fiindca toata lumea foloseste denumirea folosita de proprietarul infrastructurii.

Incerc si aici cu un exemplu: avem denumirile actuale care sunt dupa numerotarea de la proprietarul infrastructurii. Ipotetic, compania de transport persoane cu autobuze "Lebada" doreste sa simplifice denumirile traseelor. Pentru asta pe hartile lui redenumeste autostrada A2 in lina rosie care leaga Bucurestiul de Constanta, A1 in linia albastra care leaga Bucurestiul de Pitesti si asa mai departe. Astfel realizeaza o nomenclatura noua pentru infrastructura de autostrazi.

Este ceva similar si in cazul cailor ferate.

perfidus

Se pare ca CFR nu e proprietar, e concesionar.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Off-topic, alt exemplu este la metroul din Bucuresti. M1 actual este de fapt compus din M1 Crangasi - Republica, Tronsonul de Legatura Crangasi - Gara de Nord si M3 Gara de Nord - Dristor 2. Candva, demult, la Gara de Nord erau 2 nivele si statia era terminus pentru ambele (TL si M3), iar la Crangasi trebuia sa vina o alta magistrala, inelara de sud (de asta statia are 3 linii, ca Eroilor). Insa s-a razgandit tovarasu' si s-a facut o statie de trecere.

M3 actual este de fapt Racordul Eroilor - Industriilor si Racordul Anghel Saligny - Nicolae Grigorescu - acesta din urma, ca sa poata fi justificat a fost bagat in noua magristrala M3 Preciziei - Anghel Saligny, cu o parte din traseu comun cu M1 ;)

Din asta rezulta ca M3 actual nu are nicio legatura cu M3 din acte :lol:

@Ionut, cred ca postarile astea pot fi mutate la "Discutii ca-n gara" ;)

rizzuh

Quote from: dumbravaandrei on March 20, 2018, 11:40:14 PM
1) Daca 600 de copaci ti se par putini....

Da, mi se pari putini, cand la fiecare vant mai tare cade cate unul. Nu defrisam toata padurea, ci doar copacii din jurul liniei. Comparat cu cati copaci se taie ilegal peste tot in tara, 600 e fix pix. Iar pentru astia exista un motiv serios pentru a fi taiati legal.

Ionut

Şef în cadrul CFR SA şi Regiotrans SRL, compania fostului milionar Costel Comana, trimişi în judecată de DNA într-un dosar cu prejudiciu de peste 1 miliard de lei

Şeful serviciului Urmărire Transporturi din CFR, Estrella Ştefănescu a fost trimisă în judecată pentru luare de mită (şapte fapte), în timp ce Iorgu Ganea, asociat al companiei Regiotrans SRL şi fost administrator al acestei societăţi, a fost trimis în judecată pentru evaziune fiscală (29 de fapte) şi pentru instigare la infracţiunea de acordare de subvenţii cu încălcarea legii (74 de fapte).

Procurorii au mai dispus trimiterea în judecată a companiilor Regiotrans, operator de transport feroviar public de călători, pentru instigare la infracţiunea de acordare de subvenţii cu încălcarea legii (74 de fapte), Rail Force SRL, pentru complicitate la instigare la infracţiunea de acordarea de subvenţii cu încălcarea legii (64 de fapte), RC FC Trans SRL pentru evaziune fiscală şi  complicitate la instigare la infracţiunea de acordarea de subvenţii cu încălcarea legii (74 de fapte) şi Marub SA, pentru evaziune fiscală (28 de fapte).

Prejudiciul în dosar este de 1.156.064.128 de lei, iar statul, prin ANAF, s-a constituit parte civilă.

News.ro

frunzaverde

^
Nu-i nimic, suveica subventiilor merge mai departe.  Comana s-a spanzurat in buda avionului in America Latina, Regiotrans s-a transformat in Regio Calatori, RC-CF in RailForce, si gata...

De recuperat banii? De la cine? Regiotrans nici nu mai exista; si chiar daca reusesc sa ia tot ce are RailForce si Regio Calatori, rablele lor probabil valoreaza cateva milioane de euro cel mult. Daca si-atat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

#776
Quote from: Ionut on March 26, 2018, 06:31:20 AM
Viteza medie în acest moment este de 15 km/h, iar în urma in­ves­ti­ţiilor în infrastructură va ajunge, aşa cum ni s-a pro­mis, la 75 km/h", a spus John Oldham, pre­şe­din­tele Ford Româ­nia

Au reusit sa-i prosteasca si pe cei de la Ford? Este imposibil sa aduca viteza medie pe M900 la 75 km/h intr-un orizont de timp cat-de-cat apropiat, dupa ce timp de 10 ani au lasat-o de izbeliste.

Sau se gandesc la 900 + 202 + 200? Sa treaca muntii de 2 ori? :lol:

Dan027

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22377225-video-trenul-mijloc-trenuri-urbane-transport-oras-exemplu-polonia.htm

Poate se gandesc si pe la noi la un astfel de sistem de trenuri urbane in viitorul nu foarte indepartat ... pentru zonele metropolitane mai maricele cel putin...

rizzuh

Daca ar cumpara CFR-ul trenuri ca alea si le-ar pune pe "regio" poate ar avea mai mult succes decat cu Malaxele. Sau... sa repare dracu odata Desiro-urile, sa puna niste scaune confortabile de adormi in ele si ar fi absolut decente.

gruiarew

În Desiro stai ca'n parc. După două ceasuri nu-ți mai simți partea din spate jos :) . Noroc că te mai poti întinde acolo unde-s cele de handicapați. Dar alea îs de exact o palmă. Tot ca în parc. Acum cu IR1811 - 1812 cu care circul eu am noroc că-s goale. Dacă n-are controlorul chef de glume și povești poti trage și un pui de somn.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis