[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Album poze Bulevard Pipera. De la Giratoriu pana la Centura. Se asfalta si astazi. Arata mizerabil santieru.

http://imgur.com/a/gvUtN

Telvanni


alexbb

Quote from: paulmare on December 28, 2015, 04:40:24 PM
30 Iunie 2016 noul termen
http://www.domnuleprimar.ro/Lucrarile-extindere-bulevardului-Pipera-prevazute-fie-gata-pana-decembrie-2015-prelungesc-pana-iunie-2016-Cine-este-vina-pentru-intarzieri-risca-primaria-lui-Pandele-dpe-s-1-a20813.htm

Bataie de joc, dar cui ii pasa de asta in primaria lui Pandele ? Voturile nu vin de la astia care va rupeti masinile si stati blocati in trafic
Era evident ca nu vor termina la termenul intial >:(. Vad ca arunca 'pisica' la utilitati. Oare toate cele 6 luni de intarziere sunt acolo? si abia pe 24 decembrie si-au dat seama ca vor intarzia putin cu lucrarea? Ca sa nu intram iar in detalii legate de calitatea lucrarii :(.
Corect, mare parte din trafic e de tranzit si nu voteaza in Voluntari, si sunt convins ca multi ocolesc zona. Dar cei care locuiesc acolo sunt afectati. In fine, pe Popasului/Racovita acelasi dom'primar a 'ridicat' o biserica (modificata dintr-un depozit de fapt).
https://www.google.ro/maps/@44.4941311,26.1409392,3a,90y,182.17h,87.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6YsMI9s55L_ZsADfhB2c1g!2e0!7i13312!8i6656
Dupa finalizare au aparut 3 pancarte pe care era scris mare numele primarului, una la strada si inca 2 pe laturile terenului, sa se vada mare si clar ce si cum, indiferent din ce parte treci pe acolo. De curand am vazut ca au disparut acele pancarte si a ramas doar cea de la drum. Ce pretentii sa mai ai?  >:(
Mai povesteam aici de continuarea bd Petricani in Voluntari, fara trotuare si cu un asfalt precar, bataie de joc la adresa tuturor firmelor care au birouri in zona respectiva. Plus ciudatenia din continuarea bd Andronache. 2 benzi pe sens pana la bariera, dupa bariera pt 200m era o singura banda pe sens. Acum au terminat lucrarile, dar peste calea ferata tot o banda pe sens a ramas.

TibiV

http://www.mediafax.ro/social/toate-proiectele-de-reamenajare-a-centrului-capitalei-respinse-de-consiliul-general-al-municipiului-bucuresti-14942024

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a respins, marţi, toate cele şase proiecte de reamenajare a zonei centrale, care vizează bulevardul Unirii, Piaţa Cantacuzino, Piaţa Lahovari, Parcul Izvor, Sala Palatului şi Piaţa de Flori.
Primarul general interimar, Răzvan Sava, a convocat pentru marţi şedinţa extraordinară a CGMB, pe ordinea de zi fiind şapte proiecte de hotărâre, şase dintre ele vizând transformări importante în zona centrală a Capitalei, respectiv reamenajări de parcuri, desfiinţarea parcărilor supraterane şi construirea unor parcări subterane cu peste 3.100 de locuri.
Însă, în ultima şedinţă a CGMB din acest an au fost respinse toate cele şase proiecte de reamenajare a zonei centrale.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

pai ce, avem nevoie de parcari subterane in Bucuresti?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Nimic nou, de când e Oprescu primar e ceva obișnuit să avem excedent la sfârșit de an. Deși se știe că mai toate contractele sunt date pe șpăgi oamenii din PMB sunt pur și simplu incapabili să miște lucrurile din loc. Așa se întâmplă când umpli primăria cu incompetenți după chipul și asemănarea ta. Toate proiectele de investiții sunt întârziate incredibil de mult, pe lângă că sunt mult mai puține. Și, culmea tupeului, ni se prezintă asta ca un succes - uite avem excedent, orașul nu mai e blocat de lucrări.  :lol:

paulmare

Quote from: alexbb on December 29, 2015, 02:39:17 PM
In fine, pe Popasului/Racovita acelasi dom'primar a 'ridicat' o biserica (modificata dintr-un depozit de fapt).
https://www.google.ro/maps/@44.4941311,26.1409392,3a,90y,182.17h,87.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6YsMI9s55L_ZsADfhB2c1g!2e0!7i13312!8i6656
Dupa finalizare au aparut 3 pancarte pe care era scris mare numele primarului, una la strada si inca 2 pe laturile terenului, sa se vada mare si clar ce si cum, indiferent din ce parte treci pe acolo. De curand am vazut ca au disparut acele pancarte si a ramas doar cea de la drum. Ce pretentii sa mai ai?  >:(

Alex acolo a fost biserica de la bun inceput :) Din profile metalice si tabla cutata, fara sa fi fost orientata spre est cum e cutuma la ortodocsi, dar cu aer conditionat etc :) Daca nu te uitai cu atentie sa vezi uniturile externe de la aerul conditionat puse in partea de jos a peretelui pe latura de vest, credeai ca e un hambar agricol :)
Dupa ce a stat asa un an, a mai cotizat cu ceva primaria, au mai pus o structura metalica in jurul ei, au facut clopotnita, si apoi alt rand de panouri si termosistem

alexbb

Mie mi-a placut in mod special 'marketingul' de dupa modificarile primariei, nu stiam ca functioneaza o biserica acolo. In plus clopotnita e cam aproape de drum, daca se va dori largirea bulevardului se pot duce doar in partea opusa.
Porbabil si dupa ce se va termina lucrarea pe pipera, din 200 in 200 de metri vor fi panouri publicitare cu figura lui Pandele si un text, sa se stie cine a facut acel drum... conteaza mai putin ca a fost din banii contribuabililor. Ca tot se termina lucrarile inainte de alegeri :).

Beowulf

Cei care au decis realizarea Pasajului Ciurel si a strapungerii de la splai pina la A1 au avut ca justificare si realizarea unei legaturi intre A1 si A2, dar mi se pare o abordare gresita ca traficul sa fie directionat pe la Unirii si splai unde oricum exista o aglomeratie ingrozitoare. O legatura mai buna cred eu ca ar fi de la Dristor- Dudesti - Marasesti - Parcul Carol - Fabrica de chibrituri - Progresului. Ar fi necesara o strapungere mica (200m) de la fintina din Parcul Carol (care ar trebui mutata sau desfiintata) pina la Fabrica de chibrituri care este deja 2+2. Cred ca ar avea avantajul ca ocoleste centrul si ar fi o legatura directa intre cele doua autostrazi (A1 si A2):

Varianta 1:


O alta varianta, dar mai putin buna in opinia mea, ar fi Dristor- Dudesti - Marasesti - Parcul Carol - ing Dumitru Teodoru - Panduri. Ar necesita o strapungere mai marisoara, cu multe exproprieri. In plus, cred ca s-ar suprapune cu viitorul Inel Median si s-ar aglomera brusc.

Varianta 2:


Ar fi utila o legatura intre Dudesti si zona de vest, spre A1?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

1. Este o prostie sa legi A2 de A1 prin Bucuresti.
2. Strapungerea trebuie folosita pentru a "elibera" Iuliu Maniu. Nu va fi doar pt legarea Bucurestiului de A1 ci indeosebi pt legarea Bucurestiului de noua zona rezidentiala Militari-Chiajna.
3. Dudesti-Marasesti-Parcul Carol.....imposibil de circulat pe acolo. Avem zone unde nu avem o banda intreaga pe langa linia de tramvai.

Singurele variante sunt DNCB si A0.

Pentru conectarea orasului la cele 2 A2 trebuie folosite inelul principal de circualtie: Splai -Piata Sudului (pe vitan sau Vacaresti, nu conteaza) - Eroii Revolutiei (cu pasaj) - trafic Greu - Iuliu Maniu - Splai- Basarab -Stefan Cel Mare -Mihai Bravu.

Asadar avem nevoie de DX DNCB, Inel principal (denivelat total), Inel median (denivelat partial), si strapungerea Splai A1.

Nu avem nevoie de mai multe masini pe la Unirii - Universitate- Romana.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Pai asta spun si eu, ca e o prostie sa legi autostrazile prin Unirii, dar asta au afirmat cind au prezentat proiectul strapungerii Ciurel:

"Concret,în planul iniţial pe la suprafaţă, Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti este un drum expres care va aduce fluxul de autoturisme din A1 către A2"

Sursa: http://adevarul.ro/news/bucuresti/cum-schimba-sorin-oprescu-planurile-pentrudrumul-express-ciurel-a1-tunel-14-kilometri-lega-podul-ciurel-deautostrada-bucuresti-pitesti-1_54b7844d448e03c0fd9dfe33/index.html

Cred ca este evident ca nu discutam de preluarea intregului trafic al autostrazilor, ci de o legatura directa intre estul si vestul Bucurestiului, care sa ocoleasca centrul, la fel cu Berzei-Uranus urmeaza sa lege nordul de sud.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

AdrianB1

Prostia o spune Nicusor Dan, cu traficul intre A1 si A2 prin Bucuresti, nu altcineva. Cei care sustin proiectul vor si centura, si trafic mai lejer pe Maniu.

Daca pana si intelegerea unui articol scris e o problema atunci nu are sens sa ne miram cat de prost merg lucrurile.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Lucrurile sunt deosebit de grave....

Astăzi o masina de pompieri nu a ajuns sa stingă o masina care ardea,din cauza traficului.....soluții ar fii,dar cand dai 600 de Mil de lei pe niște panseluțe  :o.....nu mai ai treaba cu piste adevărate pt biciclete,transportul in comun,noi linii de metrou ( si accelerarea celor in execuție ),sau mai multe intersecții denivelate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

@adiarc, pistele de biciclete nu vor avea prea curand succes in Bucuresti.  Poate intr-un oras mic, dar aici distantele sunt cam de 10-15 km (din Militari residence, Popesti, Voluntari, Berceni, Pipera, Sisesti si pana in zonele de birouri).

Poate in alte tari bicicleta este folosita, dar la noi s-a preferat caruta. Blocurile comuniste sunt total anti-biciclete. Pur si simplu nu ai unde sa le tii. Iar de lasat in strada nici nu poate fi vorba, vor disparea imediat. Iti fura pana si lacatul cu care ai prins-o, si il dau la fier vechi.

Avem nevoie de linii de metrou, tramvaie gen 41 si intersectii denivelate pe cele 2 inele. Cand acestea vor fi gata, am putea vorbi de un congestion charge sau chiar de interzicerea diesel-ului in interiorul inelului principal.


Ce e si mai trist, este ca noile cartiere sunt de fapt niste dughene, construite cu un singur scop: profitul. Aceste asa-zise cartiere, care adapostesc mii, sau chiar zeci de mii de oameni, au infrastructura mai proasta ca la sat: strazi de 5 m latime, fara trotuare, si rareori paralele sau perpendiculare.
Desi au fost construite in camp, fiecare din zecile de dezvoltatori au trasat doar drumuri de servitute!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024