[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.


carutasul

până la urmă care era problema cu pasajul și ce s-a făcut în afară de dat cu bidineaua? Pentru că știrile din presă au fost de genul: "e un pericol public" iar după: "s-au eliminat decorațiunile care puteau să cadă și s-a pus wireless" . Dacă ar fi să mă iau după presă sună ca la un pod din județul Neamț, pentru mine e o diferență între tencuială și structură ...presupun că nu l-au închis totuși chiar de nebuni.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bekxy

Pentru cei tentați să spună că înainte pasajul era... până la cer.

 

nirolf

[mention]carutasul [/mention] Am auzit la radio că ce s-a făcut acum sunt doar lucrări de punere în siguranță, urmând ca peste 2 ani să se repare plafonul (declarație Băluță).

carutasul

Da, să sperăm că așa va fi :)
Cumva declarațiile alarmiste de dinainte nu prea se pupau cu lista de lucrări. Dar cumva sper în continuare că Bucureștiul nu e Piatra Neamț :)

TibiV

Un camionagiu turc prost/nesimtit a daramat joi limitatorul de inaltime....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni

Eu consider ca pe mijloc era nevoie de parapete metalic de tip glisiera, ca pe autostrada. Dupa acea tabla expandata sunt aceiasi stalpi in care se vor infige vitezomanii, motociclisti si soferi. Nu spuneti va rog "cine-i pune sa emarga cu viteza!", important este sa prevenim cat mai multe decese, asta e scopul final.

alexandru_m

Din ce am vazut in video Domnul Baluta spune ca inainte era lasata o toleranta (in multe locuri se face asa) si desi restrictia era de 3,5 metri portalul era ceva mai inalt. Probabil ca cei care raman acum blocati au mai trecut pe acolo si stiau ca se poate merge in ciuda indicatoarelor.

Intrebarea mea ar fi daca (si aici repet ce a declarat primarul) covorul asfaltic nu a fost inaltat si in trecut poarta de gabarit era mai sus si nu au fost probleme...de ce nu se ridica acea restrictie? Sau sa se masoare pe bune si sa se puna restrictia la inaltimea reala?

carutasul


dr4qul4

Inaltimea a scazut pentru ca au pus corpuri de iluminat cu LED si deasupra benzilor. Inainte erau doar pe margine. Acum a aparut un tavan fals.
Dar inaltimea din hartii a ramas la fel ca inainte. SOferii autocarelor ar trebui sa mai respecte si semnele, ca doar sunt profesionisti.
Baluta a declarat ca au testat pasajul cu cel mai mare autobuz de la STB si nu au fost probleme.

Iar despre TIR...ala nu avea ce sa caute in oras! Pe timpul zilei autotrenurile au interzis in oras. Posibil sa existe unele situatii exceptioanle, dar acum nu e cazul. Si cand ai peste 4m, ar trebui sa te gandesti ca poti da cu capul daca ignori semnele. Muncii, Victoriei si Marasesti au 4m. Oborul nu are semn! Piata Sudului are 5m.

Acum vreo 8-9 ani am avut un Tir de 40 tone, care tb sa ajunga la AFI Cotroceni. A trebuit sa luam autorizatie speciala pentru a intra in oras, era valabila doar intre orele 20:00 si 8:00. Nu cred ca s-a schimbat si acum au voie pe la Unirii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Stai, că nu înțeleg, cum adică a testat înălțimea cu autobuzul? După părerea mea trebuie testată cu ruleta, autobuzul nu face parte din sistemul metric :)
Totuși, parcă sunt prea mulți; recunosc că am văzut și înainte, odată demult, un autocar care pusese prea multe geamantane în portbagajul de deasupra și a împrăștiat câteva, dar acum sunt prea multe într-o săptămână ca să fie doar neglijență...

carutasul

Cumva tocmai asta mă scoate din sărite, ăla cu pixometrul, ăsta cu autobuzul... Ia frate doi jurnaliști, pune ruleta și am închis discuția. Tocmai explicațiile astea în doi peri mă fac să cred că ceva nu e în regulă...

Ionut

Bun, în primul rând limitatorul ăla se cheamă "grindă de gabarit". Pe viitor să se știe, @TibiV. În al doilea rând, pasajul a avut dintotdeauna (cel puțin de când îl știu eu, +10 ani), doar 3,5 metri gabarit pe înălțime. Niciodată nu s-a pus problema să încapă pe-acolo TIR-uri (care sunt 4m+) sau alte tipuri de camioane foarte mari (gen trailer-e mari).

Probleme au mai fost în trecut cu autocarele (șoferi care nu știau și dormeau pe ei / deci proști, incompetenți) care aveau unități externe AC foarte groase puse sus care erau la limita celor 3,5m. Observați că în ultimul caz cabina șoferului a agățat grinda, ce să mai vorbim de remorcă, mult mai sus (cam 50 cm cred).

E drept, după reabilitare, e posibil ca "tavanul fals" din interiorul pasajului să fie mai jos. Dar chiar și așa, trebuie să fie lejer 3,5 metri (plus ceva).

E pur și simplu prostia șoferilor. În primul rând că tavanul nu are nicio treabă cu grinda de gabarit. Ăștia NU ajung în pasaj, se înfig în grindă. Deci despre ce vorbim?! Nu e ca și când trec de grindă (3,5 m) și apoi se înfig în tavan (sub 3,5 metri, teoretic).

carutasul

Da, e clar că tirul nu avea ce căuta, dar autocarele? Dar mă gândesc că poate s-a modificat... gabaritul la grinda de gabarit. Aici îmi pun întrebarea dacă mai are tot 3.5 ( și nu degeaba, pentru că au mai fost cazuri în care s-a asfaltat șoseaua și s-au "mâncat" 10 cm din acei 3.50 sau cât scrie pe indicator). Măsurătoarea asta e ușor de făcut și văd că nu o face nimeni, așa că te rog să îmi dai voie să fiu suspicios când mi se spune că a probat cu autobuzul, când orice om normal ar fi luat ruleta...