Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gruiarew

Exact istvan78. Noi tot timpul să căutăm vinovatul care a făcut de la început. Dar de când s-a făcut ăla au trecut niște ani. Și de atunci nu s-a mai făcut nimic. E înca în garanție? Se repară pe garanție. Nu mai e? Păi băieți, hai la lopeți! Sau puneți binecunoscutul semn, ăla cu dâlme.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

Gropi destule de urate sunt pe A1 și între nodul Cunta și nodul Apoldu de Jos. Sunt pe prima banda, în succesiune, grupate undeva pe la km 258 (după spatiu de servicii aflat în construcție) și apoi chiar în dreptul bretelei de ieșire în nodul Apoldu.

In ambele cazuri se vede că sunt apărute în zone peticite deja (nu știu dacă de Imbreglio sau de CNAIR).

neobluenet

In 24-26 ianuarie am facut un drum Cluj-Napoca-Bucuresti si cel mai nasol lot de autostrada a fost OS3. Pe unde zicea si @pasadia erau la lucru baietii si plombau gropile, adica puneau asfalt cu lopata si cu un compactor din ala mic nivelau (vorba vine).  Evident ca rezultatul era un fel de peticeala de drum comunal si probabil marea lor lucrare de reparatie a fost rasa de lamele utilajelor de dezapezire. Pe langa asta lotul este extrem de denivelat.

Inteleg ca in normativ scrie ca reparatiile trebuie facute mecanizat, dar daca nu e posibil atunci se accepta si manual, dar culmea e ca pe OS3 chiar e posibil sa faci totul mecanizat. Daca inchizi o banda pe 1-2 km (cu tot cu presemnalizare), nu cred ca e greu sa refaci acel asfalt si sa ii dai o planeitate buna. Oare carpeala asta trece testele de planeitate? Sau plombele, fiind iesite in afara, nu te fac sa "aluneci ca in baie" ci din contra, te salveaza de la proba de patinaj?

O alta problema este pe OS4, intre tunel si Sibiu, la rampele viaductului dintre dealul cu tunelul si cel cu debleul. Acolo e o trambulina de toata frumusetea si din cate tin minte este o limitare cu fundal galben si semn de drum denivelat. Semnele sunt puse de multa vreme, dar muncitorii nu se vad si probabil nu se vor vedea mult timp.

E foarte trist ca se investesc sume foarte mari in infrastructura si nu suntem in stare sa o intretinem. E ca si cum ne-am lua o masina scumpa pe banii prietenilor (UE) si in loc sa ne folosim de ea multi ani, nu ii schimbam uleiul sau o facem la garajul vecinului de langa bloc, o reparam cum stim noi ca e mai bine, nu cum spun procedurile  si dupa 5 ani, cand ajungem la un service serios, ne plangem ca ne costa prea mult reparatia, eventual o luam si pe calea nationalista cu textul "ce treaba proasta fac strainii, romanilor nu ar fi facut un astfel de produs".

pasadia

Acolo, in preajma tunelului pe coborarea spre Sibiu, limitarea e la 60. Si e de mult timp. In general acolo merg pe B2* si senzatia mea e ca pe B2 nu se simte trambulina atat de puternic.

*(chit ca urasc pe cei care merg pe B2 fara motiv, inclusiv ieri am avut situatii in care mergand pe B1 efectiv am devansat masini cu soferi care uita ca se afla pe B2; si chiar devansat, la modul in care nu m-am atins de B2 kilometrii intregi nici inainte nici dupa ce am trecut pe langa acea masina)

gruiarew

Acolo e chiar rău, dar tot nu-i de 60. Dar e "reparat". Atentie drum cu denivelări, limitare la 60 și gata. Problemă rezolvată. Probabil așteaptă să se ducă banda aia cu tot în vale.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alecu26

Astaldi are deja facuta receptia finala?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Au inaugurat în decembrie 2013. Și parcă garanția era mica pe vremea aia.

adiarc

^confirm problemele de pe fostul lot Imbecilio,dar si problemele dinainte si mai ales dupa tunelul Sacel,sensul spre Sibiu ( antrepenor Astaldi ).....sa nu uitam de jalnicul tunel Sacel ( cut&cover ),a carui hidroizolatie a fost făcută de Astaldi in cea mai pură batjocura....e plin,plin de pete de la infiltratii ( poate de aia au iluminat puternic....sa nu fie prea vizibil...dar este oricum  :D)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: alecu26 on February 13, 2020, 09:17:43 AM
Astaldi are deja facuta receptia finala?

Parca in 2017 a expirat garantia. 4 ani a fost, si au finalizat in 2013.

pasadia

In ziua cu pandemia, dati-mi voie să cred că știrea cea mai importanta a zilei v-o aduc eu:

S-au apucat sa repare alunecarea de teren care afecta banda 1 de pe DN1 pe sensul Comarnic - Campina.

Situația data de câțiva ani deja (nu știu exact câți: 3, 5 ani, poate chiar mai mult) și dpmdv era extrem de periculoasa - zona cu 2 benzi pe sens, pe care se circulă în viteză și unde dispărea o banda pe neașteptate.

Următoarea minune pe care o aștept ar fi sa expropieze cei 200-300 de metri de care e nevoie pentru a construi banda unu pe sensul București - Brașov în zona intersecției spre Breaza.

JohannDB

"""sa expropieze cei 200-300 de metri de care e nevoie pentru a construi banda unu pe sensul București - Brașov în zona intersecției spre Breaza.""" Acum șase zile am trecut pe acolo și mă gândeam și eu exact la același aspect, având în minte niște întrebări cu, niște, eventuale răspunsuri dificile.... De ce dificile ?? Pentru că cel ce mai are acea bucată de teren nu a fost "executat" automat, dacă cumva ar fi fost "un om de rând".... Dar așa, de nu cunoști locul, ai toate șansele să-i intrii în perimetrul omului, cu toată viteza permisă pe secțiune.... Gâtuirea e scutră și bruscă.... Scapă cine poate, dar se pare că este un mare "clenci" juridic acolo, de n-a fost "rezolvat" până azi...!!!!

pasadia

Quote from: pasadia on March 11, 2020, 07:13:02 PM
S-au apucat sa repare alunecarea de teren care afecta banda 1 de pe DN1 pe sensul Comarnic - Campina.

Rectific: ieri la pranz nu era nici om nici utilaj prin aceasta zona. O fi pandemia de vina.

Alt santier marunt inceput si abandonat pe DN73A in apropiere de Rasnov . E prost semnalizat, intre curbe si se circula deviat - cei care merg spre Rasnov circula pe banda opusa, ceilalti circula pe o incropeala neasfaltata care arata aproape la fel ca acum 20 de luni cand a trecut masina Google prin zona. (fain de urmarit cum s-a deteriorat fata de  imaginile precedente din 2012).

Dominik

Pe DN 68A Coșava - Coșevița reparațiile cu mixtură caldă realizate de Axela Construcții continuă și în zilele următoare, prognoza meteo fiind favorabilă acestui tip de lucrări.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/517206832300536/

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Dominik

Lucrările de reparații continuă pe DN 68A și în județul Hunedoara, pe lângă cele de pe sectorul acestui drum din județul Timiș. Astfel, firma Technocer lucrează săptămâna aceasta între Coșevița și Ohaba, iar în Timiș, firma Axela Construcții are echipele de drumari pe sectorul Coșevița - Coșava.







DRDP Timişoara


You're in Steelers Country

Dominik

Continuă lucrările de forare și betonare coloane pe DN 7, Valea Oltului, județul Vâlcea, limita cu județul Sibiu. Imagini de noaptea trecută.







CNAIR
You're in Steelers Country