News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

În Otopeni mai stau piloți și lucrători la OTP. Deci o stație în centru are sens.

BIGRED1984

#331
E foarte bine ca naveta revine la mai putine statii, eu merg cam de 2, 3 ori pe an in scopul ei, de a merge la aeroport si mereu era plina de localnici, se mai si uitau urat ca-i inghesui cu troler-ele in naveta de aeroport.
Plus ca se mareste frecventa, ceea ce ajuta la planificare.
Chiar as zice ca STB ar fi bine sa ia niste autobuze speciale, cu locuri de bagaje si fara scaune prea multe.
Iar despre numerotare, cred ca e irelevant, putea sa ramana si 783 , puteau sa-i zica si AirportExpress, si Shuttle ... si oricum ... important e ca are mai putine statii si e mai rapida.

Sorinus

Mie Kent-urile cu burduf mi se par ok ziua, iar cele scurte ajung noaptea. Si sa stai in picioare 40-50 minute cat face de la Unirii la orele de varf, nu-i afacere.

Xed

Ieri am descoperit ca pe Ion Campineanu, sensul dinspre Calea Victoriei / Novotel catre Sala Palatului, au instalat stalpisori pe o distanta de 100 de metri pentru a crea o banda de STB. Aveti idee ce traseu se modifica sau apare pe aceasta directie? Oare linia lui 205?



Stalpisori au montat si pe coltul Calea Victoriei cu Ion Campineanu pentrua nu mai parca oamenii pana in buza trecerii de pietoni



stangabriel

https://www.g4media.ro/linia-de-autobuz-311-din-bucuresti-va-fi-prelungita-la-sala-palatului-legatura-cu-cartierul-titan.html

De miercuri, 1 mai 2024, autobuzele liniei 311 vor asigura o legătură directă între Cartierul Titan și Sala Palatului, urmând să tranziteze și zone neacoperite până acum de mijloacele de transport în comun, precum Strada Maria Rosetti și Strada Popa Petre, potrivit unui comunicat al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).

Astfel, linia 311 va funcționa pe următorul traseu: terminal ,,Faur", Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postăvarul, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu, Str. Câmpia Libertății, Str. Baba Novac, Șos. Mihai Bravu, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Str. Demetru Ion Dobrescu, Calea Victoriei, Str. Ion Câmpineanu, terminal ,,Sala Palatului", cu întoarcere pe Str. Ion Câmpineanu, Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. C. A. Rosetti, Str. Maria Rosetti, Str. Popa Petre, Calea Moșilor, Bd. Carol I, Bd. Pache Protopopescu, Șos. Mihai Bravu, Str. Baba Novac, Str. Câmpia Libertății, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Postăvarul, Bd. 1 Decembrie 1918, terminal ,,Faur".

Pe traseul prelungit, autobuzele liniei 311 vor opri și în șase stații nou-înființate, și anume: ,,Bd. Nicolae Bălcescu" (situată pe Str. Demetru Ion Dobrescu, pe sensul spre ,,Sala Palatului), ,,Sala Palatului" (situată pe Str. Ion Câmpineanu, la capătul de linie ,,Sala Palatului"), ,,Știrbei Vodă" (situată pe Str. Ion Câmpineanu, pe sensul spre ,,Faur"), ,,C. A. Rosetti" (situată pe Str. C. A. Rosetti, pe sensul spre ,,Faur"), ,,Vasile Lascăr" (situată pe Str. Maria Rosetti, pe sensul spre ,,Faur") și ,,Calea Moșilor" (situată pe Str. Popa Petre, pe sensul spre ,,Faur").

reiny2000

QuoteLiniile 93 și 105 vor funcționa pe trasee modificate

În cadrul procesului de optimizare a rețelei de transport public, începȃnd de sâmbătă, 25.05.2024, STB SA va aplica măsura de modificare a traseelor liniilor 93 și 105.

Linia de troleibuz 93 va funcționa pe un traseu prelungit, cuprins între terminalele ,,Cartier Constantin Brâncuși" și ,,Piața Presei", astfel:

  • Pe sensul spre ,,Piața Presei": terminal ,,Cartier Constantin Brâncuși", Aleea Cumințenia Pământului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sărutului, Aleea Masa Tăcerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Ialomiței, Drumul Taberei (inel), Drumul Taberei (ramura de sud), Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Pârcălabul Baldovin, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Str. Clăbucet, Bd. Ion Mihalache, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Expoziției, terminal ,,Piața Presei";
  • Pe sensul spre ,,Cartier Constantin Brâncuși": terminal ,,Piața Presei", Bd. Expoziției, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Bd. General Paul Teodorescu, Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Drumul Taberei (ramura de sud), Drumul Taberei (inel), Str. Valea Ialomiței, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Pasărea Văzduhului, Aleea Cumințenia Pământului, terminal ,,Cartier Constantin Brâncuși".

Linia de autobuz 105 va funcționa pe un traseu scurtat, cuprins între terminalul ,,Valea Oltului" și stația ,,Șoseaua Nicolae Titulescu", astfel:

  • Pe sensul spre ,,Șoseaua Nicolae Titulescu": terminal ,,Valea Oltului", Str. Valea Oltului, Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei (inel), Drumul Taberei (ramura de Nord), Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Doina Cornea, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Șos. Nicolae Titulescu, stația ,,Șoseaua Nicolae Titulescu";
  • Pe sensul spre ,,Valea Oltului": ,,Șoseaua Nicolae Titulescu", Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. Gheorghe Duca, Piața Gării De Nord, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. Doina Cornea, Bd. General Paul Teodorescu, Drumul Taberei, Drumul Taberei (ramura de nord), Drumul Taberei (inel), Str. Valea Argeșului, Str. Valea Oltului, terminal ,,Valea Oltului".
Sursa: STB

TVlad

E interesant de aflat daca au de gind sa construiasca retea aeriana macar pe tronsoanele scurte unde acum lipseste, in asa fel incit sa reduca numarul decuplarilor si cuplarilor captatorilor acestor noi troleibuze cu autonomie sau chiar inlocuirea lor de pe unele trasee cu troleibuze clasice.

reiny2000

Care troleibuze clasice că Ikarus pică ca muștele și nici Citelis nu stau bine.

TVlad

Eu zic ca o sa cumpere unele noi, fara autonomie. Ar trebui sa fie mai ieftine si e timpul sa fie inlocuite treptat cele existente.

reiny2000

Vor să mai cumpere 22 prin PNRR dar și alea cu autonomie. În plus, dacă știrea asta e reală, atunci PMB ar vrea să mai cumpere 100 de troleibuze cu baterii. Dpmdv toate troleibuzele și tramvaiele achiziționate de acum înainte ar trebui să aibă autonomie, măcar 500-800 de metri în caz de blocaj pe separator sau de mașină parcată sub rețea.