Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

bogdix

Quote from: alecu26 on April 21, 2016, 11:14:15 AM
poate s-a facut aprovizionarea si s-a intins in lungul traseului. Banuiesc ca a vazut din masina de la nodul de la Dumbrava.

@alecu26 + iuly

Pe zona mediană sunt depozitaţi nişte paleţi cu elemente prefabricate de casiuri.

Cozak

#28186

Deci urmeaza in sfarsit si rigolele de scurgere.Am vazut si eu in filmarea lui travel paletii si am crezut ca au adus parapetii mediani.
Bogdix ai vazut pe centru este pus ultimul strat, deci pot pune parapetii pe anumite portiuni.

bogdix

^
Pentru ultima oară: Azi, pe LD2, pe zona mediană nu este aşternut încă stratul de uzură. Asfaltul pe care îl vedeţi pe zona mediană este stratul de legătură ("binder").

hyp88

Intrebare: De ce este nevoie sa fie pus stratul de uzura in zona mediana dintre parapeti, daca in zona aceea nu se circula, deci nu e nevoie de strat de uzura. Nu este o risipa de bani? Unele autostrazi au plantati arbusti in acea zona (vezi M5 din Ungaria)

erw78ar

#28189
Dupa cum stim cu totii ca la CNADNR nu  stie sau nu vrea sa ingrijesca spatiile verz ,asfaltul e mai simplu de ingrijit !!Bate vintul si curata zona mediana!

Silviu

#28190
Nu mai exista nicio informatie referitoare la OS3?adiarc din teren nicio miscare?sau au ramas doar termenele fanteziste de luna septembrie ?

alecu26

E vorba si de clima. Si in Ungaria nu sunt chiar peste tot. La cum sunt iernile pe Buc-Pitesti si A2....nu ramane mare lucru primavara. Si dupa aia ai probleme cu antiorbirea.

Pe A1 au fost pana la marea reabilitare din anii 90-2000...si atunci s-au vazut mai bine problemele care le cauzeaza. Trebuie o executie cu mult simt de raspundere (izolare perfecta intre radacini si sistemul rutier....ca altfel vor creste pe sub asfalt si il vor deforma, infiltra apa, etc), mentenanta la fel...cum simt de raspundere poate chiar mai mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

Pe criterii de întreținere mai simplă, la noi se asfaltează şi zona mediană.

Eu cred că varianta cu zonă mediană verde funcționează bine doar când căile unidirecționale (sensurile de circulație) sunt mai îndepărtate (cum e la englezi sau americani).

alecu26

sau in zona medieraniana. E o frumusete sa mergi pe multe autostrazi din Italia, Franta...adiacente la Mediterana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Quote from: Silviu on April 21, 2016, 04:07:40 PM
Nu mai exista nicio informatie referitoare la OS3?adiarc din teren nicio miscare?sau au ramas doar termenele fanteziste de luna septembrie ?
absolut nimic...se fac masuratori ...pana cand....nu stiu....
ce stiu sigur este ca aceste masuratori trebuiau facute de acum 7 luni,iar astazi s-ar fii putut circula....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

ca o noutate...era sa ma buseasca un mercedes (cred) care venea cu vreo 200 si la ora de pe OS 3, si eu intram pe autostrada la Saliste.

Am mers pe banda de acceleratie, dar stiind ca nu are ce veni din urma, nu m-am uitat foarte atent in oglinda. M-am speriat un pic când a trecut pe banda 2 pe langa mine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

cred ca eu as fi fost.

In fine....am o alt curiozitate: ce se mai stie de mininodul de la Soimus pentru descarcare in DN7?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Nu este nimic nou oficial.
Din 12 Ianuarie 2016 DRDP Timisoara analizeaza singura oferta pentru realizarea studiului de fezabilitate.

grig73

#28198
Cateva imagini de miercuri de pe Lugoj-Deva
















Ionut