Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

http://www.zf.ro/profesii/pariu-urias-pe-romania-continental-are-in-plan-demararea-unui-proces-masiv-de-recrutare-prin-care-vrea-sa-angajeze-inca-1-000-de-oameni-pentru-centrul-de-la-sibiu-16710216

vestea este per total buna.Ca sibian,nu poate decat sa ma bucure...dar nu pot sa observ marirea decalajului urias intre regiuni ( Ardeal+Banat versus Moldova si Oltenia+Muntenia ).In lipsa infrastructurii de conexiune intre regiunile istorice si a faptului ca marea majoritate a autostrazilor ( in circulatie dar si in lucru ),se afla in Ardeal,cam toate investitiile mari cu doar 2 exceptii notabile ( Bucuresti+Pitesti),se opresc in Ardeal

e un lucru f.f grav pentru coeziunea tarii si pt siguranta nationala.Vb articolului ...dezunirea de Romania a Ardealului continuua...

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Corect...

Dar chiar si aici, pe forum, cum incerci sa explici ca A8 este esentiala pentru coeziunea tarii, cum iti iei n-shpe dislike-uri, ca doar sunt nenumaratae alte "urgente" unde este traficul este deja "insuportabil", unde orice amanare este "inadmisibila" etc. etc. etc.... :(
Orice dar nu A8, ca este "prea scumpa".

Prea putini isi pun problema altfel: cat de scumpa va fi A8 daca nu o facem ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

A8 ar trebui sa fie urmatoarea autostrada dupa A1 si A7. De fapt nu stiu care dintre A7 sau A8 este mai importanta pentru Moldova, dar oricare din ele este mult mai bine decat niciuna. Naiba, in Moldova, in afara de Iasi (orasul, nu judetul) nu este industrie serioasa - mai ales high-tech, nu manufactura ieftina (haine, pantofi, chibrite, cuie, etc.).

Ionut

Mai oameni buni, voi vedeți ce thread este ăsta? :)




voicul

Nu arata rau. De fapt Dacia arata din ce in ce mai bine.
Cutie automata o avea Duster-ul?

yetiman

Este, dar numai pe versiunea 4x2:

Quote1.5 109 4x2 EDC E6

    Carburant Diesel
    Tip cutie de viteze Automata
    Tip transmisie Traction

Detalii tehnice
Consum mixt    4,5 l/100 km
Emisii    116 g/km

Poate la varianta noua sa puna si pe 4x4
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

elphax

asa la prima vedere pare ca au schimbat stopurile, in rest e cam la fel

voicul

Sfârșit de epocă pentru Uzina Ford de la Craiova. Azi s-a fabricat ultima mașină

Oficialii Ford România au anunțat că astăzi a ieșit de pe linia de asamblare a uzinei din Craiova ultimul model B-Max. După două săptămâni de pauză, producția va fi reluată, însă vor fi asamblate doar modele EcoSport.

Echipa Ford de la Craiova a produs astazi ultimul B-MAX, model lansat in urma cu cinci ani, mai precis in iunie 2012. De atunci si pana in prezent s-au onstruit aproape 280.000 de unitati..Conform oficialilor Ford, motivul scoaterii din prodcţie a acestui monovolum şi înlocuirea lui cu SUV-ul EcoSport este lgat de evoluţia pieţei: ,,clasa mica a evoluat, iar monovolumele sunt inlocuite treptat de SUV-uri si Crossovere. Aici se incadreaza si modelul EcoSport, a carui productie va demara in aceasta toamna la fabrica noastra din Craiova, in urma unei investitii de 200 de milioane de euro".

In urmatoarele doua saptamani fabrica Ford din Craiova va intra in perioada de ,,remont", urmand ca activitatea sa se reia incepand cu data de 20 septembrie, cand toata atentia constructorului se va orienta catre lansarea cu succes a productiei noului EcoSport.

Oprirea producţiei Ford B-Max la Craiova a fost anunţată de Ford încă de la finalul lunii iulie. În primele şase luni ale acestui an producţia uzinei de la Craiova, singura care produce monovolumul B-Max, a fost de doar 28.960 de unităţi. Nici în tot anul 2016, B-Max nu a reuşit să îşi facă suficient loc pe piaţă, producţia totală atingând doar 38.849 de unităţi, în scădere cu 19% faţă de cea din 2015 care se situa la 47.967 unităţi.

În acest context se încadrează SUV-ul de clasă mică EcoSport, care va fi construit pentru clienţii din Europa la uzina Ford din Craiova începând cu toamna acestui an. Investiţia pentru productia noului EcoSport se ridică la aproape 200 de milioane de euro.

,,Aş vrea să-i mulţumesc fiecărui angajat al uzinei Ford Craiova care a contribuit la producţia celui mai inovator Multi Activity Vehicle (MAV) construit vreodată: Ford B-Max. Craiova este o parte solidă a viitorului producţiei globale Ford, astfel că sunt foarte fericit să anunţ astăzi că echipa noastră de Resurse Umane analizează posturile pe care le vor acoperi cei peste 500 de angajaţi care vor fi recrutaţi la Craiova până la finalul acestui an", a declarat John Oldham, preşedinte Ford România, într-o întâlnire pe care acesta a avut-o la acea dată cu angajaţii Ford Craiova.

http://www.money.ro/sfarsit-de-epoca-pentru-uzina-ford-de-la-craiova-azi-s-a-fabricat-ultima-masina/

voicul

Așa arată interiorul noului Duster: ,,Este cu adevărat revoluţionar!" FOTO

Noul Duster de la Dacia a fost prezentat înaintea lansării oficiale din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

http://www.money.ro/asa-arata-interiorul-noului-este-cu-adevarat-revolutionar-foto/

adiarc

Arată chiar f.bine...pare ca nu mai avem acel plastic dur,slab si f.usor de zgâriat...si schimbătorul parca e mult mai rafinat..la fel si aeratoarele...sau mânerele de la uși...

Totusi ,m-as fii așteptat sa amplaseze mai sus navigatia...e la fel de jos si periculos,ca înainte,încât iti iei ochii de la drum
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Noul Ford produs la Craiova a fost dezvăluit astăzi potențialilor clienți FOTO-VIDEO

Ford a dezvăluit astăzi noul SUV subcompact EcoSport, model care va ajunge la clienții din Europa la finalul acestui an. Vehiculul va fi produs la uzina românească de la Craiova.

Noul Ford EcoSport va putea fi comandat cu sistemul de tracţiune integrală Intelligent All Wheel Drive, care îmbunătăţeşte tracţiunea şi aderenţa pe şosea şi în afara acesteia. Sistemul poate fi combinat cu avansatul motor diesel EcoBlue de 1,5 litri care dezvoltă până la 125 CP şi are un nivel optimizat al emisiilor.

Disponibil de asemenea în premieră într-o versiune sportivă EcoSport ST-Line inspirată de gama de modele Ford Performance, noul EcoSport oferă tehnologii de asistenţă a şoferului precum conectivitatea SYNC 3, sistemul Cruise Control cu limitator de viteză ajustabil şi o cameră de marşarier.

Având un design exterior dinamic şi robust, noul model este oferit într-o paletă de 12 nuanţe de culoare şi oferă şi mai multe opţiuni de personalizare - inclusiv nuanţe contrastante pentru plafon care se extind pe stâlpii parbrizului, pe zona superioară a ramelor portierelor, pe eleronul spate şi pe oglinzile laterale. Interiorul complet remodelat este construit în jurul şoferului şi oferă o experienţă superioară cu ajutorul ecranului tactil de opt inci, al volanului încălzit şi al zonelor inteligente de depozitare care includ o podea ajustabilă la nivelul portbagajului.

http://www.capital.ro/noul-ford-produs-la-craiova-a-fost-dezvaluit-astazi-potentialilor.html




rizzuh

Tot urat ca porcul este pe dinafara. O Fiesta umflata ca balonul pana arata ca un porc inainte de Craciun.