[TM] Pasajul Michelangelo

Started by Chagall, October 17, 2012, 09:47:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MHN


MHN



MHN


MHN



MHN


Ioan76

Foarte bine că s-a terminat în sfârșit și pasajul dar foarte-foarte mult nu prea ajută : imediat după el, dacă vii de pe Pârvan spre Politehnică e o trecere de pietoni care riscă să ajungă criminală ( la propriu ! ) asta dincolo de faptul că o fi importantă și axa Pârvan - Politehnică dar totuși ... grosul traficului e mai degrabă pe direcția perpendiculară - Podul Michelangelo - Liceul de Muzică unde în continuare ai vreo 3 semafoare până începe să se fluidizeze traficul. :(

Plus de asta rămâne un aspect fundamental după mine : de ce se concentrează eforturile pentru a îmbunătăți traficul ( să zicem că se și reușește ) acolo unde cât de cât există ceva în loc să se înceapă ceva complet nou - în zonele care ar aduce noi rute și degrevări ? Și unde nici nu se resimte prin blocaje criminale a traficului existent pe perioade nedefinite ???

Na ... nu e vina lu' Robu aici ( deși înjurarea lui pare să devină pentru mulți scop în sine ) că planurile au fost elaborate și aprobate pentru finanțare în mandatele precedente dar ca idee ...

MNU

Nu e vina lui Robu?

De ce insista cu ineptia aia cu sensul unic pe inelul 1 si transformarea fostului pasaj pietonal intr-unul rutier? De ce tergiverseaza vadit proiectul pasajului de la Solventul? Ce il opreste sa prioritizeze acel pasaj care, odata realizat, va rezolva si traficul de la pasajul Jiul, nemaifiind necesara largirea lui pe moment.

L-am intrebat direct de ce nu incepe cu Solventul, proiect care la realizare nu incurca traficul actual... raspunsul: "e scump". Ce-l impiedica sa aplice la fonduri europene? E plin de orgolii si rea-vointa intentionata acest Robu. Eu m-am convins personal de lucrul asta.

Ioan76

Prioritizarea nu a fost și ea făcută odată cu stabilirea finanțării ?


alexandru.vladescu

Pare că se circulă excelent comparativ cu ce sunt eu obișnuit prin București... :)

MHN


MNU

Diferenta este foarte sesizabila. In schimb eu as prefera o alta tactica pentru a "aerisi" traficul in zona centrala.

As dori mai multe investitii de acest gen in zonele periferice. Mai multe traversari catre periferii ale celor doua "baraje" din oras: linia C.F. si canalul Bega. Prin crearea alternativelor s-ar mai atrage traficul dinspre centru. Orasul a tot crescut dar posibilitatile de trecere au ramas aceleasi dinainte de '89. Poate am eu o idee fixa dar eu vad inelul IV ca fiind prioritatea numarul 1 in infrastructura orasului. Din pacate Robu il are la coada listei si vede doar zona centrala si 1-2 penetratii (tot vechi si alea).

istvan78

Perfect deacord. Pasajul Michelangelo e bun, era bun acum 15 ani deja. Dar nu va fi suficient. Din cauza densitatii mari de drumuri din zona centrala, de unde rezulta intersectii mari foarte apropiate, cresterea capacitatii intersectiilor e o problema de tip "diminishing returns", adica necesita investitii tot mai mari si aduce benficii tot mai mici.
Solutia e directionarea traficului de tranzit la departare de zona centrala, pe inelele 3 si 4, dar tocmai astea sunt intrerupte de CF si Bega. Aici trebuie lucrat puternic. Inelele 1 si 2 trebuie sa ramana doar pentru traficul ce are origine/destinatie acolo, in centru.

Si acum Robu vrea un pod nou. Dar unde? Tot in centru, la strada Jiul. Nu prea vad ce castigam cu el? Pasajul de la Solventul ar fi aur!