News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

bogdymol

#690
Pun si eu cateva poze de pe opiniatimisoarei.ro facute pe A1 Timisoara-Lugoj lot 1:



Stadiul lucrarilor:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

#691
Multu' bogdymol! Tot de acolo:



Drumul de legatura cu DN6 la Izvin este destul de lung, cam 1 km. Nodul la Izvin e unul destul de serios, mai ales ca acolo e si un relief semi-dificil. Pun mai jos nodul Izvin (km 54):


Ionut

#692
Pe surse, vizita la Lugoj-Deva la italieni. Ministrul e plin de surprize. :)

QuoteConstructorii tronsonului de autostradă Lugoj-Deva, convocaţi la o şedinţă de ministrul Nazare

Potrivit unor surse din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, i-a convocat pe constructorii Autostrăzii Lugoj - Deva la discuţii, la sediul direcţiei, după ce a parcurs cu maşina acest tronson şi a constatat că datele de pe panoul de prezentare pus la dispoziţie de către constructori nu coincid cu realitatea.

Sursele citate susţin că ministrului i s-a prezentat un anumit număr de utilaje care lucrează pe tronson, un anumit număr de angajaţi şi un progres de opt la sută al lucrărilor, cifră care era rotunjită cu pixul, cifra reală fiind de doar trei la sută.

La ora transmiterii acestei ştiri, şedinţa s-a încheiat, iar constructorul, firma Tirena Scavi, dar şi consultanţii de la Consulgal au primit de la ministrul Transporturilor termen de trei zile pentru a furniza Ministerului Transporturilor un program de lucrări real, mai susţin sursele citate. Vizita ministrului Transporturilor pe tronsonul de autostradă Lugoj - Deva nu a fost anunţată jurnaliştilor, aceştia participând doar la vizita ministrului pe tronsonul Timişoara - Lugoj.

sursa: Mediafax

Iata la ce sunt bune filmarile din avion! :D

Articol sustinut si de cei de la Tion.

Ionut

Mr. Nazare e intr-un tur de forta in acest weekend! :popcorn:

QuoteMinistrul Nazare inspectează autostrada Orăştie - Sibiu

Ministrul Transporturilor Alexandru Nazare va fi prezent astăzi în judeţul Alba pentru a trece în revistă stadiul lucrărilor de pe şantierul autostrăzii Orăştie - Sibiu.

Potrivit reprezentanţilor Prefecturii Alba, Nazare va ajunge la Lotul 1 (km 11+ 000), în zona localităţii Balomir la ora 14.30 şi la Lotul 2 (km 27 + 000), în zona municipiului Sebeş - localitatea Lancrăm, la ora 15.15.

sursa: CityNews

Asteptam cu interes declaratii! Bravo dle Ministru! :cheers:

nenea_hartia

Quote from: Ionut on March 25, 2012, 12:02:10 PM
Bravo dle Ministru! :cheers:
Nu ştiu de ce toţi miniştrii se duc la 500 km de guvern, când Căşuneanu şi Besciu sunt mult mai aproape...

mns

Ma gandesc ca aici e ceva mai multa presiune din exterior, atat la modul in care evolueaza lucrarile cat si la modul in care sunt cheltuiti banii. :)

De Arad - Timisoara stie cineva ceva? Era un articol unde scria ca lucrarile nu au reinceput inca din cauza unor restante. Mai e 15 mai un termen realist sa termine cu tot?

Ionut

@nenea_hartia: :lol: pai poate ii viziteaza la Bucuresti in timpul saptamanii si in weekend merge pe santiere. :D

@mns: bine ai venit pe forum! Din ce am vazut eu acum o saptamana daca nu se apuca imediat de treaba nu au cum sa termine la 15 mai. Sunt totusi multe de facut la overpass-uri, elemente de siguranta, multe semne de circulatie, nodul de la Ortisoara, nodul de la Giarmata... trebuie musai sa se apuce imediat si sa traga foarte tare.

Ionut

QuoteNazare le cere constructorilor să finalizeze tronsonul de autostradă Deva-Orăştie până în octombrie

Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, le-a cerut constructorilor tronsonului de autostradă Deva-Orăştie să finalizeze lucrarea până în luna octombrie, cu patru luni înainte de termenul specificat în contract, declarându-se mulţumit de lucrări şi spunând că "e bine, dar se poate şi mai bine".

Ministrul Alexandru Nazare a inspectat, duminică, lucrările la tronsonul de autostradă Deva-Orăştie, în zona podului peste Mureş din apropiere de Simeria. El s-a arătat mulţumit de stadiul lucrărilor.

"Pe acest tronson avem finalizate terasamentele în proporţie de 60 la sută şi podurile în proporţie de 40 la sută (vor fi 21 de poduri - n.r.). Stăm bine, dar vrem să fie şi mai bine. Aici se lucrează pe două schimburi, le-am sugerat să lucreze pe trei schimburi, mai ales că vremea le permite, şi vreau ca să dăm în folosinţă până în luna octombrie toţi cei 32 de kilometri. E bine, dar se poate şi mai bine. Este mai bine decât în Timiş sau Arad, dar ar fi o premieră pentru ISPA să se finalizeze mai devreme", a declarat Nazare.

Întrebat dacă finalizarea celor 32,5 kilometri de autostradă înainte de termen are vreo legătură cu alegerile care vor avea loc anul acesta, ministrul Transporturilor nu a dat un răspuns clar.

sursa: ZF

Sper sa nu dam tot pe un sens... ca la Arad bypass numai sa zicem ca am dat... eu am vazut cum arata zona Uroi... si e mult pana departe.

Ionut

Nazare cu gura mare la constructori pe Orastie-Sibiu  >:(

http://www.youtube.com/v/BAZ8lkpAeOA

http://www.youtube.com/v/814DyAppCpo

Mi se pare mai taios decat Boagiu cand vrea, insa parca nu are aceeasi autoritate ca Boagiu. :)

Si avem, cred, o premiera de pe Timisoara bypass, primul filmulet de la sol!

http://www.youtube.com/v/vzHGNTxq58I

In sfarsit presa face o tura pe autostrada, foarte bine!

Ionut

Un articol cu detalii:

QuoteMinistrul Transporturilor despre lucrările la autostradă

Ministrul a discutat cu reprezentanţii companiilor care lucrează pe loturile Orăştie – Sebeş, respectiv Sebeş – Cunţa. Alexandru Nazare a fost foarte grăbit şi nu a stat mai mult de 10 minute pe fiecare dintre şantierele organizate de constructorii celor două loturi de autostradă: Strabag SRL şi asocierea Straco Grup SRL -  Studio Corona SRL Civil Engineering.  Strabag SRL construieşte lotul 1, de la Orăştie până la Sebeş, iar asocierea Straco Grup SRL -  Studio Corona SRL Civil Engineering lotul 2, din Sebeş şi până în localitatea Cunţa, aproape de limita cu judeţul Sibiu.

La Sebeş, ministerul nu a criticat pe faţă constructorul, susţinând doar că şi aici sunt probleme, dar nu atât de mari ca pe lotul 1. Reprezentantul asocierii dintre cele două companii a spus că un porgram revizuit de lucrări va fi gata săptămâna viitoare, iar ministrul a replicat că ,,o să fiu atent când îl predaţi". ,,Dacă nu îşi fac treaba sunt penalizaţi. Este relativ simplu din punctul acesta de vedere. O să monitorizez toate lucrările şi când o să văd că nu ăşi fac treaba atunci vor fi penalizaţi", a declarat ministrul, la finalul vizitei pe organizarea de şantier de la Lancrăm, Sebeş.

sursa si mai multe clipuri video: Adevarul

iuli

Quote from: nenea_hartia on March 25, 2012, 12:21:51 PM
Nu ştiu de ce toţi miniştrii se duc la 500 km de guvern, când Căşuneanu şi Besciu sunt mult mai aproape...

Poate pentru ca au primit acel tronson pe o filiera mult mai inalta si i-e frica sa nu deranjeze odihna cuiva?

Multumim de informatii in rest, chiar ca a fost un tur in forta. Mi-a placut umflatul ala in pene pe Lugoj-Deva ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Filmare facuta azi pe A1 Arad-Timisoara aici
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Pana la urma Strabag isi ia angajamentul sa termine in august... mda, sa vedem.

QuoteAutostrada Deva-Orăştie va fi gata mai devreme cu 4 luni

,,Ce a fost mai greu a trecut, acum s-a ieşit la nivelul solului şi se lucrează pe elevaţii şi suprastructuri. Lucrăm în prezent la fiecare pod. Tronsonul de 17,7 kilometri, Orăştie-Simeria Veche, va fi finalizat în august, anul acesta", a declarat Laurenţiu Virginaş, managerul de proiect al firmei Strabag.

sursa: Mesagerul Hunedorean

Ionut

Printre cele mai bune vesti de ieri:

QuoteUndă verde pentru primul tunel de autostradă din România. De mâine se defrișează

Terenul necesar realizării acestui tunel a fost expropriat prin hotărâre de Guvern abia zilele trecute, după ce constructorii de la Astaldi – Euroconstruct Trading au solicitat modificarea proiectului. Inițial, acesta prevedea traversarea hulei Săcel printr-un debleu (săpătură sub nivelul terenului) adânc de aproape 40 de m față de nivelul actual al terenului.

"Mâine o să comunicăm Direcției Silvice această hotărâre, pentru a începe procedura de defrișare. Nu pot să spun că lucrările s-au blocat. Noi ne-am reorientat și toate resursele le-am direcționat către zonele unde puteam lucra. Aici sper ca până la sfârșitul anului să avem galeria de trecere conturată, în sensul că după acea perioadă și până la termenului contractual să putem turna asfaltul, inclusiv elementele de siguranță din interior", a declarat, pentru Turnul Sfatului, Sorin Scarlat, directorul adjunct al asocierii Astaldi – Euroconstruct Trading – Astalrom, constructorii angajați pentru proiectarea și execuția celor 16,2 km ai tronsonului IV al autostrăzii Orăștie – Sibiu.

Debleul adânc și cu o lungime apreciabilă ar fi putut duce la blocarea circulației pe această porțiune, pe perioada căderilor abundente de zăpadă. "Este o lucrare de artă pentru care costurile de întreținere a autostrăzii vor fi mult mai ieftine. Poate, la prima vedere, pare o investiție mai mare la început, dar în timp își va arăta efectele. Dacă mergeam pe soluția inițială, cu debleu, la prima zăpadă aveam o zonă în care se circula greu sau chiar aveam o autostradă blocată. Zăpada ar fi troienit în acel debleu foarte adânc, plus că versanții din această zonă nu au o stabilitate foarte bună", adaugă Sorin Scarlat.

Viitorul tunel va fi precedat de un viaduct așezat pe cinci pile și două culei, care va traversa zona fostului drum care urca hula Săcel. După acest viaduct, autostrada va mai parcurge aproximativ 150 de metri prin pădure, după care va începe tunelul de 340 de metri lungime. De partea cealaltă a dealului autostrada va traversa, din nou, un viaduct, după o nouă scurtă porțiune de terasament.


Modul de lucru și rezultatul final este asemănător galeriei din Bascov, din capătul autostrăzii de la Pitești. În limbaj mai puțin tehnic și simplificat spus, mai întâi se va săpa din deal până la "limita" superioară a viitorului tunel. Apoi se face o săpătură în formă de perete, se introduce fierul beton și se betonează. Ulterior se va excava și pământul dintre pereții astfel rezultați, urmând ca peste aceștia să fie turnat "tavanul" tunelului. Peste betonul acestuia, hidroizolat, vor fi așezați aproximativ doi metri de pământ.

http://www.youtube.com/v/Ok10qfpt8RY

sursa: Turnul Sfatului

Deci se va face cut & cover.

valexandru

     Imi spune si mie cineva de ce nu trece A1 pe Valea Oltului?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"