DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marius_ar

#600
Sambata a fost inaugurat Drumul Vinului (DJ708B) Paulis-Ghioroc-Siria. Dar, ca orice lucru romanesc, dupa inaugurare se mai lucra prin unele locuri...

http://www.youtube.com/v/yKWBcB-YufM

Mai multe informatii in presa locala.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mhCoder

Drumurile care beneficiază de fonduri din alocarea bugetară(4,85 de milioane de lei):

DJ 161D, care traversează comuna Sânmărtin - 333.000 de lei
DJ 182F Mănășturel – Valea Gârboului - 450.000 de lei
DJ 108N Aghireșu – Ticu - 100.000 de lei
DJ 107T Măguri Răcătău – Măguri - 122.222 de lei
DJ 103L Mănăstireni – Râșca - 122.222 de lei
DJ 109B Vâlcele – Igriția - 150.000 de lei
DJ 103G Gheorgheni – Aiton - 415.352 de lei
DJ 109V Pădureni – Satu Lung - 450.000 de lei
DJ 109B Tiocu de Jos – Igriția – 200.000 de lei
DJ 161 Dăbâca – Panticeu – 200.000 de lei
DJ 161K Căianu Vamă – Bărăi – 250.000 de lei
DJ 161F Cătina – Valea Caldă – 900.000 de lei
DJ 161E Buza – Habadoc – 684.094 de lei
DJ 103G – DN 75 – Moldovenești – 500.000 de lei
DJ 103L Mihai Viteazu – Cheia – 122.000 de lei
DJ 150 - 427.000 de lei
DJ 107M – 47.000 de lei
DJ 108C – 80.000 de lei
DJ 107L – 5.253 de lei
DJ 107R – 5.385 de lei

mirceaVRo

#603
Drumurile judetene de cine apartin spre a fi modernizate, de Consiliile Judetene ?
Care e normativul ce trebuie pastrat sau daca se vrea modernizat cu anumite elemente care nu sunt momentan e nevoie de avize speciale ?
Mi-as dori sa vad si eu pe drumurile judetene si nu numai, la curbe sau in zone foarte greu vizibile ochi de pisica pe mijlocul drumului sau pe laterale din anumite zone sau toate zonele, sau daca se vrea eliminarea santurilor pluviale laterale inestetice si foarte periculoase cu o alta forma mai moderna si mai sigura care ar permite si trecatorilor , biciclistilor, celor care vor sa traga pe dreapta o viata mai usoara  :)

dragos76

Bine, pe lângă asta ar trebui și DN 75 să fie reabilitat, cel puțin pe porțiunea Turda-Buru. Acolo or fi ceva planuri de viitor?

TibiV

Quote
Maramureş: Reabilitarea DJ 184 Baia Sprie- Cavnic- Bârsana, aproape de finalizare
Baia Mare, 24 nov /Agerpres/ - Preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş, Zamfir Ciceu, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, că DJ 184 va deveni funcţional până la sfârşitul anului pe conexiunea Baia Sprie -Cavnic- Bârsana.

"Drumul judeţean Baia Sprie-Bârsana poate să fie, fără niciun fel de altă conotaţie, o carte de vizită a Maramureşului şi nu pentru că este al cuiva, ci pentru că este în Maramureş. Nu pentru că cineva a eşuat, ci pentru că s-a realizat. Cred că până la sfârşitul anului legătura dintre oraşul Baia Sprie şi comuna Bârsana, drum ce traversează Munţii Gutâi, să devină funcţional", a spus Zamfir Ciceu.

Preşedintele CJ Maramureş a menţionat că DJ 184 este foarte important pentru localnicii din satele şi oraşele aşezate de-a lungul acestui drum, cât şi pentru agenţii economici implicaţi în turism.

De asemenea, vicepreşedintele CJ Maramureş, Emil Marinescu, a apreciat calitatea lucrărilor executate şi a arătat că există şi companii româneşti care pot să execute lucrări dificile.

"Ne dorim ca toate lucrările să fie la fel de bine făcute (...) ne bucurăm că am reuşit ca regiunile istorice să le legăm cu Maramureşul Voievodal. Mă bucur că există firme în România care pot să execute astfel de lucrări", a precizat Emil Marinescu.

Lucrările de reparaţie şi reabilitare a DJ 184 pe cei 55 km au costat aproape 22 milioane de euro. Investiţia a trecut prin mai multe etape de începere şi abandonare a reparaţiei drumului din cauza firmei care a câştigat prima licitaţie. După mai bine de cinci ani de amânări, drumul care traversează două oraşe - Baia Sprie, Cavnic - şi mai multe sate şi comune va fi dat în folosinţă, conform prevederilor contractuale, în ultima zi a lunii decembrie a.c.

Constructorii se află în fază avansată de lucru şi mai au de realizat marcajele rutiere pe mai bine de 30% din traseul drumului.

DJ 184 este unul din principalele drumuri care asigură accesul spre domeniul schiabil Cavnic, staţiunea balneo-climaterică Ocna Şugatg, dar şi spre mănăstirea ortodoxă Bârsana şi de aici mai departe spre Valea Vaserului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Astazi am folosit noul nod de la Gherghita, cu intentia de a ajunge la Urlati. Si intentias-a materializat.
Asa a "spus" WAZE, ca e mai scurt fata de varianta de a continua pe A3.
Si a avut dreptate. Ca lungime dar si ca timp.
Inainte de deschiderea nodului, foloseam traseul ... clasic, dar cu "trisare" la DJ101D  O:-)
Traseul de azi a inclus DJ100B, care trece prin 4 localitati pana la intersectia cu DN1D, dar are si o trecere la nivel cu CF 701.
Calitativ, DJ100B este 50% ok 50% peticit si cu ceva gropi, iar DN1D este precum pe harta calitatii drumurilor.

alecu26

La cât mai multe noduri de acest fel. Păcat cnadnr nu gândește la fel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

Chiar mai este necesar un nod pana in Ploiesti. Dar din pacate s-ar "suprapune" cu ce va fi din A3 pana la Buzau si mai departe (parca drum expres). Adica nodul Dumbrava.
Pe bune acum, care ar fi problema sa se demareze o legatura la nivel de DE din A3 pana in DN1D?
Ar fi o legatura extraordinara pentru Buzau si mai departe. Ar degreva DN2 de o parte din trafic.

Quest

Quote from: mash510void725 on December 09, 2015, 12:06:54 AM
QuoteAlecu[/b] Lipova nu poate fi eliminata complet din semnalizarile de la Nod Topolovat ptr ca directia e pe un DJ cu statut interjudetean (CS-TM-AR), dar caruia CJ AR nu i-a acordat aceeasi atentie pe care a primit-o din partea CJ TM.
Daca StreetView ar fi avut pe acest drum poze mai noi de 2012 (deci post-renovare TM), s-ar fi vazut clar diferentele de calitate pe care drumul le are in cele 2 judete. Numai regionalizarea poate rupe acest nod gordian prin care CJ AR considera DJ572 ca fiind neimportant. Dar pina atunci Lipova ar trebui barata (nu stearsa) de pe semnalizarile de la Nod Topolovat, localnicii oricum vor sti ca directia nu e blocata, putindu-se ajunge in satele din apropiere (Lucaret, Brestovat, Hodos etc.)

Judetul Arad are in prezent alte prioritati decat acel drum cu un potential de trafic foarte mic.Regionalizarea in sensul in care o intelegi tu, pentru Arad, nciciodata nu va fi o solutie deoarece toate fondurile sunt dirijate inspre Timiosara, iar spre Arad/Caras Severin putin spre deloc.

Iti raspund aici ptr ca subiectul DJ572 e off-topic pe thread-ul de A1.

La o harta a zonei jud AR-TM-CS, vedem cu totii ca pe directia N-S exista clar definita o axa rutiera care leaga Arad-Timisoara-Moravita. Ideea lui DJ572 ca drum interjudetean, este sa creeze la 40-50 km distanta Est de axa mentionata, o alta axa N-S care sa lege orase de importanta mai redusa din zona in discutie Lipova(AR)-Buzias(TM)-Bocsa(CS). E o contributie la premizele de-a dezvolta aceste orase. Din pacate CJ AR nu consimte sa participe la aceasta axa (Alecu a observat bine ca in AR DJ572 e chiar desenat mai subtire decit in TM, iar asta ptr ca pur si simplu nerenovarea, adica starea in care se afla, il face mai putin important).

Oricum, 572 este deja al doilea DJ (dupa 691 Timisoara - Lipova) care in TM e renovat iar in AR e vai mama lui (pe 691 dupa Masloc pina la Lipova literalmente iti rupi masina in doua). Si nu e problema de bani, SIGUR. Nu intru in amanunte ptr ca asemenea chestiuni nu se rezolva pe forumuri.

In privinta 'greblei' cu care TM ar stringe fondurile regionale in dauna AR (chestiunea e o veche marota), nu-ti dau dreptate, intereseaza-te la ADR Vest despre dispersia de proiecte la nivelul regiunii, si vei constata ca AR n-a fost refuzat pe lucrari importante.   
Common sense will get you far !

alecu26

Quest, chiar si Street view a preferat sa mearga pe drumul comunal decat sa o ia pe ""judetean"", care se apropie de forestier. In plus, pot sa pun pariu ca dupa ce intri pe acest judetean sigur lipsec in zecile de intersectii si bifurcatii indicatorul spre Lipova.

Acum sa ne imaginam urmatoarele situatii reale, al utilizatorilor de zi cu zi:

1. Stie foarte bine zona, si implicit drumul. Stie ca poate ajunge nu neaparat in Lipova dar intr-un sat de pe parcurs. Stie ce fel de masina are nevoie sa parcurga drumul. Atunci 99.99999% nu are nevoie de acel indicator care sa-i spuna ca aici trebuie sa iasa de pe autostrada.

2. Nu stie deloc zona, dar stie ca vrea sa ajunga in Lipova sau un sat de pe langa Lipova ca asa i-a spus matusa lui, ca sta in primul sat langa Lipova. Pai si pe acel om cu masina amarata, noaptea, pe ploaie cu copii in masina vrei sa-l scoti tu de pe autostrada??? Sa-l plimbi zeci de kilometri prin sate si drumuri de sa nu mai stie pe unde e? Atunci nu mai bine nu ii pui nici un semn si il lasi sa ajunga in Arad Sud pe autostrada????

3. Spune-mi si mie un scenariu de utilizator (adica de unde vine el) si ar vrea sa mearga spre Lipova prin acel nod de autostrada. Pentru 0.0001% din trafic, nu se justifica sa incarci acel panou. Mai bine pui altceva pe el..de ex Belint.

Semnele alea sunt facute de oameni pentru oameni. Proiectantul ala ar trebui pedepsit sa iasa cu masina pe acolo, si sa mearga pana la Lipova. Nu ma intereseaza ca respecta un normativ de pe vremea lui Pazvanti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

De acord, nu exista sofer care sa foloseasca acea iesire fara sa stie drumul pe care intra, iar cel care nu cunoaste si iese de pe autostrada, 100% vrea sa ajunga la Lipova(Buzias) sau foarte aproape. Problemele astea sunt in aproape toate nodurile din zona, asa ca mai bine asteptam o filmare completa de pe Dumbrava-Nadlac, precum si din noduri, de pe drumurile ce intersecteaza autostrada. Apoi putem merge cu o solicitare API punctuala, cu kilometru, sens, poza cu indicatorul, propuneri de remediere.

Danny550394

#612
QuoteSemnele alea sunt facute de oameni pentru oameni. Proiectantul ala ar trebui pedepsit sa iasa cu masina pe acolo, si sa mearga pana la Lipova. Nu ma intereseaza ca respecta un normativ de pe vremea lui Pazvanti.

Corect, doar ca NU se poate ajunge acolo cu masina (autoturismul). Deci proiectantu' e dobitoc.

Este exact aceeasi situati ca pe centura Sibiului in zona nodului Sibiu Vest cu directia Apoldu de Jos harta

Un drum neasfaltat care ar trebui sa ajunga la Apoldu de Jos.

vancouver

Ar trebui obligati constructorii care pun astfel de panouri sa reabiliteze pe banii lor drumurile pana la toate localitatile de pe panou, daca nu sunt nici macar asfaltate.  8)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

istvan78

E asfalt in sfarsit pe DJ595D intre Mosnita Veche si Bucovat (Timis)! Am fost duminica pe el, se mai lucreaza la santuri si acostamente, dar marcajul median e executat deja. In Bucovat, intersectia cu DJ609F s-a reamenajat cu sens giratoriu, lucrarea e aproape gata.

Informatii si aici