News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

@Tavi
Lucrările evoluează, dar într-un ritm relativ lent. Poze din data de 13 Februarie 2015 găsești pe SCC-ul bulgăresc aici.

cezar-mario2012

 Consider ca lucrarile pe centura de vest a Sofiei, sectiune I, sunt destul de avansate si o parte din aceasta sectiune este data in folosinta. Lucrarile ramase pe aceasta sectiune sunt in intersectia centurii cu E80/I-8 si Bulevardul Slivnitsa, aici se executa un nod pe trei nivale. La nivelul solului este un sens gitatoriu, in suprateran va fi centura(2x3) si pe deasupra se va trece dinspre Bulevardul Slivnitsa inspre E80/I-8 drum ce duce la Kalotina. Lucrarile la acest nod sunt destul de avansate, giratoriul, inclusiv pasajele peste centura sunt finalizate, mai este de executat sapatura dupa care se va da drumul circulatie prin el pentru a se putea executa restul de lucrari ramase pe partea subterana a centuri. Mai este putin de lucru si la pasajul suprateran. Daca pe uiti pe maps o sa vezi cat este in circulatie si cat mai este de lucru, se vade. Sectiunea II este si ea in lucru dar in faza incipienta. Eu cred ca pana la mijlocul anului viitor se va putea merge lejer pe directia Ruse-Sofia-Blagoevgrad si Sandarski-Kulata(A2-A0-CS-A6-A3) pe autostrazi, cam pe 190 km. Posibil ca pana in 2020 sa tramversezi Bulgaria pe directia Ruse-Saofia-Kulata si poate chiar Kalotina numai pe autostrada. Ei doresc sa termine cel putin A2(2020), A3(2020), A4(2015) si poate A7(2020?). Nu le mai ramane dacat A5 Cerno More si drumurile expres Ruse-Svilengrad(sectiunea Ruse-Veliko Tarnovo au bagat-o ca autostrada) si Vidin-Botevgrad.   


Tavi

@user201 si @cezar-mario2012: Multumesc de precizari! Imbucuratoare vestile pentru ca Sofia bypass era un mare chin si dupa terminarea tangentei nord si a centurii vest vom putea trece mult mai usor intre A2 in A6.
Despre zona Dupnita - Blagoevgrad mai aveti ceva noutati? Multumesc anticipat!

tonică

despre mako-nagylak ceva nou, vreo poza din 2015, ceva? La ultimile imagini din avion parea ca erau inaintati cu asflatul insa in lucru la podete si pasaje...La care banui ca puteau lucra din noiembrie pana acum...Sau e cu lene si pe acolo?

cezar-mario2012

#1234
Pe lot2 A3 Struma se lucrează sustinut pe tot sectorul,  mai puțin pe zona stilurilor arheologice,  unde arheologi au termen de eliberarea a terenului sfarsit de iunie.  Guvernul a alocat 5 mil. leva pentru arheologie. Lot 2 Dupnitsa-Blagoevgrad este estimat a fi finalizat pana la 1 noiembrie,  iar lot 4 până la 1 august.

Viaductul Krishovitsa de dupa tunelul cu acelasi nume de pe lot 2 A3 Struma, poza preluata de pe SSC-ul bulgaresc: 


ciprebbe

^^Nu stiu de pe M43, insa pe M4 in zona Szolnok lucrau in draci pe teren saptamana trecuta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isantem

Nu vad nimic nou in legatura cu M43 pe pagina de facebook a CNADR din Ungaria.
Un filmulet cu o noua bucata din M-3


Si cum se moare la 300km/ora pe M7
https://www.youtube.com/watch?v=LHp3jqRj-jg&feature=youtu.be


cezar-mario2012

#1238
 Cam asa o sa arate nodul de pe centura Sofiei cu E80:





Si asa arata acum:











Poze preluate de pe SSC-ul bulgaresc.

alecu26

foarte interesant si buna ideea. Nu stiu cum le ies lor toate gabaritele de libera trecere acolo (5,5 metri) ca nu pare deloc spectaculos.

Si acest pasaj doar pentru directia perpediculara pe autostrada, daca e asa minimalist cum a iesit, chiar se merita sa-l faci, decat sa bagi si acest trafic prin sensul giratoriu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 Acest model mai are un avantaj,  cei ce fc dreapta nu mai intra in sensul giratoriu.  Acest nod va avea un trafic mai mare pe direcția A1, A2-A0 (când aceasta va fi gata)-centura si apoi E80 către Kalotina până când va fi construita A7.

adiarc

multumim....deci si Bulgaria va avea o centura adevarata pt capitala tarii,o centura adevarata pt un stat membru UE.Pacat ca la noi , Bucurestiul are o centura demna de o tara de lumea a treia......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

In Anglia am vazut o gramada de intersectii, inclusiv intre 2 autostrazi, cu un sens giratoriu pentru schimbarea directiei si pasa supra/subteran pentru tot inainte,
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cezar-mario2012

 Sâmbăta trecută prim ministrul  Bulgariei si ministrul dezvoltării regionale au inspectat Lot 4 A3 Struma dar si Lot 2. Conform declarațiilor oficiale lot 4 va fi dat in folosință pe 1 august si lot 2 pe 1 noiembrie.
Am aflat totuși un lucru interesant,  dar ciudat.  Ca sa nu piarda fondurile europene pe lot 4, bulgarii nu au reziliat contractul cu firma Aktor, dar au încredințat lucrarea firmei bulgărești Agromah. Legal construcția este executată de Aktor, dar in realitate este facuta de Agromah. Presupun ca i-a obligat cumva pe greci sa subcontracteze lucrarile lui Agromah.

alecu26

ceva de genul asta, se incerca anul trecut (nu stiu ce progrese s-a mai facut in directia asta) cu contractul de pe DN 76, tronsonul lui CCCF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).