Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

TibiV

Adica 250-300 metri inaltime, pentru cei nefamiliarizati cu sistemul anglo-saxon din aviatia de astazi.
Ceva mai sus decat pilonii podului de la Braila...

Pe vremea cand zburam eu, in Romania se folosea sistemul sovietic - adica metri, conform Sistemului International...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 13102021


mike_us

Sub traversarea si podul de la Oltet au rămas punctele critice. Podul mare e aproape gata aproape sigur îl termina anul asta.

archaeus

Ce complicaciune de solutie tehnica au gasit la Ganeasa......

alexandru_m

@mike_us

Oltetul este similar cu ultima parte din Olt. Dupa ce termina Oltul se muta cu echipele la Oltet, deci ritmul va fi acelas (alert).

La subtraversare am si eu emotii. Inca mai cofreaza pereti la culei...

oneLess

#5255
Și supratraversarea aia pentru drum agricol merge lent rău la Olteț.
Nici culeea dinspre Slatina nu se simte prea bine la podul peste Olt.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Fabrica De Grinzi Relocare DJ677 13102021


raulbogdan23

Multumim @daniel321 pentru filmari!


A sosit o noua masinarie/macara care sa ii ajute la manipularea grinzilor in jurul fabricii


Oare elementele albastre din stanga liniilor de grinzi sa fie pentru extensia liniilor?



Powered by API/PUM imgur uploader

Sealand01

A fost o vreme oribila, a plouat zilnic, eu de mult nu imi amintesc o pperioada atat de indelungata de ploi zi si noapte.
Saptamana viitoare se anunta impecabila si foarte calduroasa

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 13102021


BigZ

Finally filmare de la Oltet! Multumim, Daniel! :D

ion59

Betoneaza UMB-ul la poduri cum beau altii apa! Sau vin, in fine! Multumim daniel321! Viata ar fi trista fara filmarile astea!

paulmare

Daniel multumim
deci aici monteaza asa cum au lucrat pana acum, pe palei si monteaza cate o grinda odata
si podul peste Oltet - foarte frumoasa lucrare
aici tot sudura e bottleneckul dar daca au aici toti sudorii inclusiv pe cei de la Olt - nu podul asta va fi problema la sfarsitul anului, mai au doua luni si poate au noroc de o toamna lunga si uscata

naivu

#5263
Poduri si podete au mai facut si le-au facut bine si in termen, pe mine ma ingrijoreaza alte doua obiective:
- subtraversarea CF de la Ganeasa, unde inteleg ca depind de nu stiu ce subcontractori agreati de CF (si ca nici nu a ales UMB solutia tehnica)
- fabrica de grinzi, unde trebuie sa termine grinzile pt T3+T4, apoi sa mute absolut tot (fabrica + grinzi), dupa care sub fosta fabrica+loc de depozitare grinzi vor avea 1-2km de santier de reluat aproape de la zero! Iar pana la Craciun mai sunt doar 9,5 saptamani (din care 1-2 de pauza).

vancouver

Si la Oltet e la limita. Vor veni calare cu betonarile peste cei cu confectia metalica, ca de armat deja e cam armat pana unde se termina predalele. Iar cei cu grinzile de margine vin si ei repede din urma daca lucreaza cu 2-3 macarale. Dar confectia metalica e la inaltime mare acum, esafodaje provizorii inalte. Mai dureaza minim 1 luna. Poate ca un sens se termina pana la Craciun, dar ambele exclus. Ca sa nu pateasca rusinea cu rosturile de la centura Bacau probabil vor da drumul numai pe un sens in zona podului asta.

La fabrica de grinzi nu e mult de munca, dar timpii tehnologici la straturi nu vor fi respectati si posibil sa mai inchida o tura la anul, sa refaca din terasamente / asfalt. Mai logic ar fi acolo sa se rezume la un sens de mers, si pe celalalt sa o lase pe primavara-vara.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.