Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Tot absurde declarațiile referitoare la anul 2018.
Mai repede de 5 ani (2020) este nerealist să spui că va fi tot Mihăiești-Borș gata.
Mai ales că este un tunel măricel acolo.

nicolaem

sa inteleg ca Imbecilo abia astepta sa plece din Ro. nu mai au chef de contestatii dupa ce au patit pe A1. oricum de lucru mai au la Aciliu deci nu se pot plange de plictiseala.

horatiu.cosma

Printr-un scenariu perfect, se poate termina Bors-Mihaiesti pana la finalul lui 2018, dar asta inseamna sa nu existe contestatii, perioade lungi intre semnare si ordin de incepere sau intre deschidere oferte si anuntare castigator. Prea multi de daca, deocamdata sa ne bucuram ca nu avem contestatii pe Suplacu-Bors(pasi mici).

dr4qul4

uitati un lucru esential. Banii!!!
De la Cluj la Bors mai avem nevoie de vreo 8-900 de mil de euro!!!!

viaductul de la Gilau .. cateva mil EUR
Gilau-Nadaselu (platit doar avansul) - de plata 48 mil eur
Nadaselul-Mihaiesti - 16 km - spre 90-95 mil EUR
Mihaiesti-Suplacu 76 de km (cu tunel imens) : 500-600 mil EUR
Suplacu-Bors: 158 mil EUR

Gata cu visele!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Undeva trebuie sa mearga aia 7 miliarde de euro de care tot vorbeste Rus, sper sa nu fie o mare teapa.

Quest

Quote from: nicolaem on April 15, 2015, 06:48:16 PM
sa inteleg ca Imbecilo abia astepta sa plece din Ro. nu mai au chef de contestatii dupa ce au patit pe A1. oricum de lucru mai au la Aciliu deci nu se pot plange de plictiseala.

Salini-Impregilo (SAL) au de facut Lugoj-Deva L2 (Dumbrava-Cosevita) si si-au luat saptaminile trecute angajamentul in fata CNADNR ca vor termina pina in iarna (!) primii 16 km (Dumbrava-Margina), asa ca dupa toata tevatura de la Aciliu au sansa sa lase o buna impresie pe un lot de cimpie. Singurul grad de dificultate il au la cele 2 tuneluri de la Cosevita.
Stie cineva cind trebuie sa depuna SAL proiectul ptr tuneluri ? Parca este 25.04 ?

In rest, ma bucur si eu ca in lipsa contestatiilor se poate semna rapid contractul ptr Suplacu-Bors. I-as rastigni pe ai de fac contestatii numai asa, poate-poate iese ceva... Ptr ca lovesc direct in Tara si parcursul ei necesar.
Common sense will get you far !


teocharis

Rus e lipsit de orice urma de credibilitate.

adiarc

Subscriu...chiar n-are rost sa poluăm forumul cu asemenea știri , darămite sa le si discutam
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marisRO

Analiza Hotnews

Bilantul real al autostrazilor dupa trei ani de guverne Ponta: ZERO km inceputi si finalizati de cabinetele Ponta / 300 de km finalizati, dar inceputi de guvernarile anterioare / Multe proiecte ramase pe hartie, tergiversate sau blocate

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-19946362-bilantul-real-autostrazilor-dupa-trei-ani-guverne-ponta-zero-inceputi-finalizati-cabinetele-ponta-300-finalizati-dar-inceputi-guvernarile-anterioare-multe-proiecte-ramase-hartie-tergiversate-sau-bloca.htm

dr4qul4

#2230
destul de greu sa incepi si sa termini in 3 ani o autostrada (pornind cu licitatie de la 0)
Si care sunt cei 122 de km demarati?

Pentru o analiza corecta ar trebui sa se ia urmatoarele momente in considerare:

- Inceput: ori ordinul de incepere, ori prima miscare in santier (eu as merge pe varianta 2).
- Sfarsit: deschiderea circulatiei

Si as include si relicitarile, pentru ca tot de la 0 sunt si acelea (dpdv al procedurilor). De fapt Nadlac-Pecica este inceputa si terminata in cei 3 ani.


In schimb actualul guvern sta extrem de prost la studii de fezabilitate terminate, fara de care, urmatorul guvern nu are nici o sansa sa faca ceva in 4 ani!

Poate vreun ziarist (care nu cauta senzationalul) va face o analiza ca la carte:
Grafic Gantt cu etapele constructiei unei autostrazi. Si aduna km din etapele finalizate ale mai multor proiecte. Doar asa se va vedea exact cine a construit mai multi km.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Nădlac-Pecica e începută în octombrie 2011.

horatiu.cosma

Guvarnarea Ponta in cateva cuvinte: finalizat autostrazi incepute de altii, intarziat proiecte extrem de mult, fapt ce va duce la o absorbtie dezastruoasa de fonduri europene in decembrie. Daca nu o sa il dea nimeni jos, o sa plece singur pana la finalul anului, sa nu se sparga treaba cu absorbtia in capul lui...

dr4qul4

De fapt problema majora aici nu este numarul de km finalizati sau inceputi. Care au fost destul de multi in comparatie cu trecutul si destul de putini in comparatie cu posibilitatile (cu nevoile nici nu se poate compara)
Problema cea mai mare este ca, incepand cu 2017 si pana in 2019 o sa fie jale. Peste 2 ani in care se va face un mare fas, indiferent cine vine la guvernare.

Bineinteles ca vor da vina pe "greaua mostenire" asa cum si actualii dau vina pe fondurile blocate de la inceput.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Mie mi frica ca o sa "umple" 2018-2019 cu ce ar trebui terminat la anul, sau in 2017...