Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Allex

Chiar nu ma asteptam sa mai modific anul asta harta. Eu zic ca e 2020 final:

1.5 sec:



4 sec:

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mirceaeliade

^simion: cred ca viziunea ta pt 3 ani de acum inainte e in mare parte cinica.  nu cred ca atat de multe santiere pot sa existe in acelasi timp in romania (pt ca inseamna bani care activ placa din bugetuls tatului).  dpmdv o buna parte din santierele tale cred ca vor fi gata, iar unele optimiste, nici nu vor fi incepute. eu zic daca se misca CNAIRul cum s-a miscat anula sta vom avea:
-terminate pisi1 si 5, 2 sau 3 din A3 dupa Cluj, majoritaatea sectoarelor A7 pana la BZ, A0 sud terminate pe L1 si L2, si L4, centura Comarnic ca la BC acum, DX gata mai putin L4 partial, DX Gl-Br
-in lucru PiSi2/3/4, un sector dintre PL-BZ, intregul BZ-FC, partial intre BC si IS pe A7/8, A/DX in lucru, restul A0, A3 in zona Meses, A1 LD, doar ceva din A8, si posibil DX la SV, DX Mioveni, DX Braila Cta, Techirghiol, si intregul PL-BV
-nu cred ca vor fi inca in lucru: DX Nordului (poate doar sematuri pe la SM si BM), niciunul dintre conexiunile A7-Br, SV-BT, nimic montan A13 sau A8, posibil pana la munti in constructie

vasile.silion

@mirceaeliade, eu zic că viziunea ta e mai optimistă decât a mea...
Nu am zis nici eu de nimic montan pe A8 și A13. Din DX din Nord, ziceam doar de mica porțiune între Satu Mare și graniță (Oar) și de Baia Mare - Jibou. Poate că SV-BT nu e o prioritate și nu va fi pornit, dar nu e un lot foarte greu.
In rest, multe loturi nu vor mai fi date în folosință în plus față de ce avem acum. Loturile care acum sunt în lucru, sunt șanse ca peste 3 ani sa fie gata. Dar cele unde încă nu s-a intrat pe teren, nu cred că vor fi gata până în septembrie 2023 (am luat o zi la întâmplare). Aici tu ești mai optimist. Și cred că se va lucra pe mai multe centuri ocolitoare.
Dar filmări vom putea privi, cu diferite lucrări.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

qionescu1

@Europiu
Fiecare nivel are problemele lui. In cazul numerotarii eu zic ca exista chiar daca nu e acuta. Faptul ca nu le avem pe toate (autostrazile) inca poate fi un argument sa mai asteptam dar din moment ce stim ce vom avea, cunoastem traseele lor dinainte si cate autostrazi vor fi in viitor de ce sa nu se rezolve cat mai apropiat problema?

RaduG

Sunt drăguțe viziunile de viitor și bilanțurile de sfârșit de an. Important mi se pare obiectivul pe termen lung, pe care toate forțele politice ar trebui să-l aibă în vedere, hai să-l denumim, de dragul discuției ,,Obiectiv 3000". Cifra nu e neapărat fixă, pot să fie mai mulți sau mai puțini km, dar ar reprezenta un minim necesar de km de autostrăzi și drumuri expres, astfel ca 80-90% din populația țării și agenții economici să aibă acces, în maxim 30-60 de minute la un drum de mare viteză. Cam cum sunt acoperirile la telefonie mobilă, ceva similar ar trebui prevăzut și pentru ,,acoperirea" cu autostrăzi.
Ce mi-a plăcut în ultimul an nu sunt neapărat inaugurările, ci faptul că s-au deblocat multe proiecte care stagnau, că, foarte important, s-a acordat finanțare pentru infrastructură, și că am văzut un interes guvernamental pentru schimbarea legii achizițiilor publice și scurtarea traseului în justiție al proiectelor de infrastructură, care rămâne în continuare unul din marii consumatori de timp și totodată piedici în calendarul construcției de infrastructură.

rocklee

sunt curios dupa 10 .1. 2021 ...pe ce santier va incepe lucrul ....inafara de cel de la BRAILA  :)

Dominik

Daca vremea o va permite cam pe toate santierele o sa se munceasca...sper.
You're in Steelers Country

naivu

Dupa 10.1 ... ma astept pe A0S2+3 (in special pregatiri pt la primavara), pe PiSi1, pe ST2 (Aktor are nevoie sa demonstreze ceva, Pizza o mai poate lalai un pic + au subcontractori neplatiti), pe lotul Strabag, pe DX12 loturile UMB. Daca se ia CNAIR in vacanta de Straco si reuseste sa plateasca subcontractorii, ma astept la miscare si pe Chetani-CTurzii.
Cel tarziu pe la jumatea lui februarie ma astept la un minim de miscare pe toate santierele care au AC.

voicul

Pun doar parta de A. Sunt si VO si DX, de toate, mai putin pasta in pix  :lol:
Vedem ce iese, ca anul asta a fost binisor!


Program de guvernare. Guvernul Cîțu promite că va construi peste 1.000 km de autostrăzi

Proiecte începute
A3, Autostrada Transilvania (cca. 155 km) - 4,2 miliarde de Lei, fără TVA; pregătirea implementării tronsonului Târgu Mureș – Brașov

A1, Autostrada Sibiu–Pitești:

Accelerarea implementării Autostrăzii Sibiu-Pitești, pe toate cele 5 secțiuni ale proiectului, fiind asigurată finanțarea nerambursabilă prin emiterea deciziei de finanțare de către Comisia Europeană – total investiție 13,7 miliarde de Lei, fără TVA – din care 2,3 miliarde de Lei, fără TVA, pentru secțiunile 1 și 5;
Pregătirea proiectului- legătură DN7C Curtea de Argeș – A1 (Secțiunea 5 Sibiu-Pitești) – Râmnicu Vâlcea.
A0, Autostrada de centură a municipiului București (cca.100 km) - aproximativ 5 miliarde de Lei, fără TVA;

A10, Autostrada Sebeș-Turda - lotul 2 - 550 de milioane de Lei, fără TVA (total loturile 1 și 2 - 1,9 miliarde de Lei, fără TVA);

DX12, Drum expres Craiova–Pitești (121 km) - 3,2 miliarde de Lei, fără TVA;

Drum expres Brăila–Galați (12 km) - 530 de milioane de Lei, fără TVA;

Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila - 1,9 miliarde de Lei, fără TVA.

Proiecte noi
Programul de transporturi prevede și demararea și finalizarea unor secțiuni de autostrăzi și drumuri expres din regiunea Moldovei, Dobrogei, Regiunii de Sud, Transilvaniei.

Autostrada A8, Târgu Mureș - Târgu Neamț - Iași - Ungheni (aprox. 311 km) - 36 miliarde de Lei, cf. M.G.P.T.;

Autostrada A7, Ploiești - Buzău - Focșani - Bacău - Pașcani - Suceava - Siret (421 km) - 8,2 miliarde de Lei, fără TVA, conform analizei multicriteriale;

Autostrada A13, Brașov - Bacău (160 km) - 8,8 miliarde de Lei, fără TVA, conform MGPT;

Autostrada A13, Sibiu – Brașov, în continuarea secțiunii Brașov-Bacău (125 km) - 7,1 miliarde de Lei, fără TVA, conform MGPT;

Drum expres Craiova – Pitești (loturile 3 și 4) - 1,3 miliarde de Lei, fără TVA, valoare de atribuire a contractelor;

https://www.digi24.ro/stiri/economie/program-de-guvernare-guvernul-citu-promite-ca-va-construi-peste-1-000-km-de-autostrazi-1422753

iulius

O harta a acestor proiecte ? vad va sunt adaugate si alte proiecte, gen dx sf.ghe-ditrau, A3 Bv-Tg.Ms etc.....
O perspectiva pentru acest deceniu...."negru pe alb" transparenta.....

pasadia

Cat de aiurea suna ideea ca proiectul Sibiu - Brasov ar fi "in continuarea" proiectului Brasov - Bacau. Oameni buni, Sibiu - Brasov e in continuarea Deva - Sibiu. Si ar trebui facut cu mult inaintea continuarii sale spre Bacau. ;)

vancouver

Statistica de pe prima pagina nu e actualizata cu deschiderile din decembrie. @Ionut?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

SILVIUFG

#7422
^^
Si pentru mine a fost cam ca un pumn in ochi  dar nah.... probabil sunt un fagarasan subiectiv.  :lol:
Oricum ma bucur ca e ,,pe lista" si Sibiu-Brasov.

naivu

^Pe A8 daca nu incepe pe cioturi nu mai apuca sa inceapa pana in 2024! Plus ca cioturile dinspre V se numesc: UngheniMures-Acatari (interes general), Acatari-MiercureaNirajului-Sovata-Ditrau (interes UDMR); din momentul in care vor avea SF, niciuna din sectiunile de mai sus nu va mai putea fi amanata!
Cat priveste A7 Ploiesti-Bacau, asteptarea generala este sa fie gata peste 4ani. (dar in dreptul Focsanilor eu unul as bloca proiectul pana renunta la cocoașă  :D :D :D).