Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 25 Guests are viewing this topic.

qsv

#630
Quote from: Denis on May 30, 2016, 05:28:59 PM
Autostrada va avea nod cu DN2F? Nu ar fi rau daca ar fi nod acolo sa preia traficul dinspre Vaslui.

Pe un plan de situatie pe care il am apare un pasaj si 2 giratii pe DN2F la intersectia respectiva.

Denis

M-am uitat mai atent pe proiect si este nod la intersectia cu DN2F. 😁

alecu26

Quote from: Ionut on December 18, 2011, 09:02:16 AM
Asadar:
1. in 2012 incep lucrarile
2. in 2014 sunt gata
3. incep exproprierile

Deci facem si noi topic nou...

http://www.youtube.com/v/um3vybgkLKk

Din filmulet se vede bine zona de autostrada, harta de mai jos e mai veche, dar e practic la fel.



Click aici pentru imaginea la dimensiune mare!

Si doua stiri un pic mai vechi:

QuoteMinistrul transporturilor şi infrastructurii Anca Boagiu a anunţat că în 2012 vor începe lucrările la centura ocolitoare a municipiului Bacău, cu o lungime totală de circa 30 de kilometri şi o valoare estimată la 142,4 milioane de euro.

"Vom lansa licitaţia pentru execuţia lucrărilor la centura Bacăului în martie anul viitor, iar contractul va fi semnat cel mai probabil în luna iulie. Centura va avea profil de autostradă, fiind prima autostradă din Moldova", a declarat Anca Boagiu.

Costul centurii ocolitoare la nivel de autostradă se va ridica astfel la circa 4,7 milioane de euro pe kilometru.

sursa: ZF

QuoteBoagiu promite 90 de kilometri de autostradă în 2012

"Anul 2013 va fi anul de finalizare al lucrărilor contractate în 2011, urmând să fie finalizaţi 550 kilometri de autostradă", a afirmat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la comisiile reunite din cele două Camere pentru discutarea bugetului Ministerului Transporturilor din 2012.

Principalele proiecte de infrastructură rutieră incluse în proiectul de buget pentru anul 2012 sunt autostrăzile Sibiu-Nădlac (332,56 km, suma alocată fiind de 761 milioane euro), Cernavodă-Constanţa (73,11 km, cu 70 milioane euro finanţare), Braşov-Borş (72,5 km în execuţie şi o sumă de 100 milioane euro), Bucureşti-Ploieşti (în lungime de 62 km, cu 31 milioane euro) şi varianta de ocolire Bacău la nivel de autostradă (30,8 km, cu 30 milioane euro).


sursa: Mediafax

Doar asa...sa ne amintim prin ce am trecut pana in aceasta zi. Si mai e mult pana la deschiderea la trafic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

#633
dupa inaugurarea de ieri, azi era pauza totala  :gaah: :gaah: :gaah:

http://www.youtube.com/v/VOLphCCuT9I

iar mai jos un videoclip filmat de mine azi la 16:30

http://www.youtube.com/v/a1X5zLOo9dA

panda_no 5

Bai fratilor dar chiar suntem atat de usor de prostit?????
Chiar nu vede nimeni de la MT sau CNADNR ???????
Maine ne asteptam sa apara un muncitor cu o lopata care decoperteaza mai departe ca sa zica ca se lucreaza????????

alecu26

haideti totusi lasati-le o saptamana. Chiar doua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JUVENTUS_1

Astazi, pe la ora 12 era cam agitatie in partea cealalalta...unde este organizarea de santier...vreo 10-15 muncitori cu veste de alea verzi si vreo 2 utilaje erau in miscare.
Probabil vor sa termine urgent organizarea de santier, iar apoi sa treaca la treaba in cealalta parte.....zic si eu.
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

FRS

Fratilor, orice lucrare de genul incepe cu:
- pichetare
-deminare
-arheologie.

Daca nu ati vazut inca topo la lucru, degeaba cautati muncitori cu lopeti in mana.
Si nu cu lopeti se lucreaza, ci cu utilaje.

expropriatul

#638
Voi sunteti pe bune ? Ca sa nu zic altfel!
Pai unde sa lucreze mai oameni buni daca nici exproprierile nu sunt facute! Eu si inca altii ca mine, multi vreo 20 suntem, avem case, locuinte pe acest traseu, si nu am primit nici o notificare de expropriere ! Nu a venit nimeni sa ne intrebe nimic ! Acest traseu nu a fost actualizat, s-a facut SF raportat la situatia din teren din 2002 ! Nu a venit nimeni in teren sa vada situatia la zi si sa faca SF reactualizat. Pai in 10-11 ani nu s-a mai construit nimic?

Ala de i-a intrat pe teren cu buldozerele, sper sa fi primit notificarea, altfel e penala treaba !

Si acum o sa veniti cu legea exproprierii care asa de bine e facuta de te arunca afara din casa si te lasa fara bani sa te judeci dupa ani si ani sa iti recuperezi munca de-o viata, stiu...stim povestea. Oarecum de acord la terenuri agricole cu ea. Nu poti pierde finantari ca orice baba senila considera ca straturile ei de rosii valoarea zeci de mii de eur. Dar la case?? Case de locuit ?
Dar daca crede cineva ca oamenii vor renunta sa fie aruncati in strada afara din case, fara sa fie despagubiti just si in prealabil, cum spune Constitutia, va inselati !

Iar Dragost Benea , presedinte CJ e un porc, stie situatia asta din 2013 si minte, minte cu nerusinare in continuare, ca sa isi asume el proiectul sa castige politic PSD-ul.

ps: stiu ca e un consilier de stat pe probleme de infrastructura pe acest forum ( Catalin Drula, sau e o confuzie?), as vrea sa i-au legatura cu el sa ii explic situatia exacta de la Bacau.
Am senzatia ca la Bucuresti nu se cunoaste ( sau daca da, atunci e grav, inseamna ca e aceasi bataie de joc si cu tehnocratii astia ), situatia din teren.

usiabc

^^
Din declaratiile facute reiese urmatoarele:
-se incepe de la intersectia DN 11  si se continua pana la DN 2;
   aici nu sunt case....

dr4qul4

NU cumva contractul e pe FIDIC Rosu? Daca nu s-au facut exproprierile, cum ar putea sa mai fie valabil proiectul...
Oare CNADNR-ul le-a pus la dispozitie proiectul sau este ïn curs de "reactualizare"?

PS. referitor la situatia actuala, cel mai bine o explici celor de la API. NU e chiar ok ca cineva implicat direct sa ia legatura cu un consilier al PM... se poate traduce prin "trafic de influenta" sau "tentativa de dare de mita"
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on May 25, 2016, 08:24:49 AM
Este FIDIC rosu si avem deja AM, avem exproprieri inca din 2013/2014 si avem AC din Iulie 2015 care este inca valabila.

dr4qul4

De la tine stiu ca e FIDIC Rosu, dar unul din expropriati spune ca nu a primit decizia..si nici banii.
In plus cred ca pot aparea si probleme cu autorizatiile de construire a caselor. Oare toate au fost ridicate conform PUZ-ului? Daca sunt probleme, atunci grila notariala este mult sub valoarea reala.
Iar daca sunt probleme cu banii, vor mai urma cateva procese pana cand executorul judecatoresc ii va scoate pe oameni din case "cu forta".

Bineinteles, pana atunci ar putea sa se apuce de zonele care trec prin camp si mai ales de cele 4 poduri peste Bistrita + 3, cele 3 peste DN-uri sau cele 2 peste CF  + podurile mai mici si nodurile rutiere.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Poate ca are dreptate si sunt ceva probleme, dar decizia a fost emisa si se poate vedea aici.

dr4qul4

Nu sunt cam mici despagubirile?
la pozitia 960 avem 591 m2 intravilan   1 constructie si doar   387,91 lei?

pana si un cotet de caine e mai scump de atat.  iar terenul intravilan nu cred ca poate costa mai putin de 5 E/mp intr-o localitate aflata la nici 4 km de centrul unui oras mare
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024