Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

Poate indica cineva pe OSM sau GM pozitia exacta a acestui tunel ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26




nu am reusit sa desenez in Gmaps. In colt dreapta jos pentru orientare se vede Arsenal Parc.

Parca in OSM e desenat ca am mai dat informatiile astea mai demult la cineva pe forum. Se vede cum noul traseu inlocuieste 2 curbe relativ stranse cu una foarte larga. Inainte si dupa tunelul efectiv sunt transee.

DN 7 se va salta banuiesc peste noua CF in cele doua puncte de intersectie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Alecu, pe OSM arata ca traseul se va modifica chiar de la iesirea din Gara Orastie...
Se va face un pod nou peste raul Orastie ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Nu cred ca se schimba locatia lui. Probabil se face pod nou dar in aceasi locatie, intrucat mutarea inseamna si mutarea garii.

In zona Orastie vor fi cam doua corectii de traseu, una mai majora:

- inainte de gara orastie, o foarte usoara corectie de curba, probabil fara parasirea amplasamentului existent, fiind multe linii deja acolo.

- dupa gara orastie, si dupa acel pod, pana in gara si trecerea la nivel de la Pricaz. Aici va fi interesant, pentru ca din ce vad pe Google earth sunt acolo 3 cosuri de fum care vor trebui demolate controlat, mai ales ca fabrica de langa ei pare noua:

harta



In alta ordine de idei...pentru cele doua loturi dinspre granita, de pe site la CFR:

""In data de 22.02.2016 Astaldi a depus contestatia cu nr.468/22.02.2016 pentru ambele loturi. In data de 22.02.2016 PIZZAROTTI contestatie pentru ambele loturi."'

Cred ca si Azvi-Corsam-Corviam-Isolux-Straco, au fost descalificati doar ca ei nu au mai contestat. Deci se confirma zvonurile. oricum in cateva zile trebuie sa apara ceva pe site la CNSC.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Alecu, am intrebat despre un nou pod pentru ca in OSM traseul difera putin de cel postat de tine...

Pe de alta parte, daca ar fi ca in OSM, linia ar evita cosurile de fum, dar traseul ar trebui modificat chiar la iesirea din gara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Da, stiu, dar sigur nu e asa. Probabil acolo a fost o extrapolare a unor informatii. Practic curba taie in doua acel ocol facut de strada Nicolae Titulescu.

Probabil in ceva moment s-a discutat cea ce e in schita de mai sus, dar s-a renuntat fiind ca insemna ca se reloca intreaga gara Orastie, plus demolari/expropieri scumpe in orasul Orastie. In plus, prin gara de oras, oricum am impresia ca viteza si la trenurile care nu opresc e redusa la 100 km/h (de aici poate si corectia usoara a curbei de la intrare).

In plus, si JASPER de multe ori s-a opus unor solutii chiar asa de radicale...si unde costul versus beneficiu era foarte discrepant.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Am corectat pe OSM la Orastie conform desenului lui Alecu26

https://www.openstreetmap.org/way/362767699#map=15/45.8599/23.1858

Segmentul respectiv avea un TODO "to be confirmed", l-am pastrat. Daca exista o plansa, ajustez cu placere.
(Linia punctata e randarea obiectului vechi, va disparea in cateva zile)

Inteleg ca si curba asta e indulcita?
https://www.openstreetmap.org/#map=17/45.86236/23.21471

mircea_ms

Jumatate din podul peste riul Orastie este gata, prin luna mai 2016 se da drumul la circulatie pe liniile 3-6 din statia Orastie care acum sunt in reabilitare.

alecu26

din declaratia de azi:

"Arad-Simeria (tronson Gura Sada-Simeria) este un proiect complex cu o valoare mare de 1,8 mld. euro. Și pentru a-l putea executa în condiții optime și pentru a găsi un constructor, acesta a fost împărțit în patru etape și licitarea în două proceduri distincte pentru cele două tronsoane: Barzava-Ilteu, Ilteu-Gura Sada, Gura Sada-Simeria. Licitațiile au fost anulate pe baza experienței similare", a spus Chiper.

Am continuat mereu cu evaluarea, din noiembrie 2015 și până în decembrie 2015. În urma unei decizii a Curții de Apel, am reluat o procedură de deschidere pentru că așa a fost decizia, unuia dintre ofertanți. I s-a redeschis oferta și a intrat pe cursul normal de evaluare. Acum, din informațiile mele, pot să spun că suntem în faza finală a procedurii. Două loturi se află în contestație la CNSC, celelalte două loturi sunt în procedură de evaluare, din ce știu eu s-a trecut de faza de calificare, de verificare. Sunte în faza finală, sper ca până la finele lunii să avem rapoartele emise de comisii", a mai spus Chiper.


Deci din ce inteleg eu....pe loturile km 614 -  Barzava  si Barzava - Ilteu s-a anulat licitatia dar Pizzaroti si Astaldi contesta acest lucru.

Pe loturile Ilteu Gura Sada si Gura Sada - Simeria (greu pentru ziaristi cu geografia si sa caute un pic pe Google. Le-a parut mai normal ca suna Gura Sada....pe motiv de Gura Humorului)  mai e o sansa deoarece prin decizia CAB acolo exista o oferta in plus cel putin pe un lot.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Quote from: florin74 on February 21, 2016, 06:18:15 PM
Quote from: florin74 on January 16, 2016, 01:26:50 PM
La final de an
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,68%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 63,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 33,57%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,4%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 68,23%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,01%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 67,4%

La inceput de an (31.01.2016)
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,31%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,01%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,92%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 64,1%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 34,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,29%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 71,45%
Oare stie cineva ce se intampla cu contractul de semnalizare cu Alstom pentru SIghisoara Simeria? E semnat din 30.09.2014 si este la 0%. Ce Dumnezeu fac, dupa ce le-a luat vreo 3 ani sa semneze contractul, le trebuie 5 ani sa se apuce sa lucreze si inca 10 sa il finalizeze?  :bash: :bash:

Azi am avut un soc, am zis ca nu vad bine. Semnalizare ERTMS Sighisoara-SImeria situatia la 29.02.2016 : 1%. Bravo, tineti-o tot asa, poate in 2025 o sa se termine!  :bash: :bash: :bash:


Situatia la 29.02.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,50%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 89,14%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 65,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 37,69%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,7%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 61,76%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 1%
Pod rutier DN14 - 74,23%

alecu26

Pe loturile Sighisoara-Atel si Atel-Micasasa am inteles ca sunt probleme mari si grave cu podurile metalice (ok....cativa mm sau chiar centimetri dezaxare intre gaurile prin care trebuie sa treaca SIRP-urile) par foarte foarte putin, dar pentru lucrul in metal si lucrul la CF e chiar mult.

Situatia e blocata de luni de zile (ani) si acum e in desfasurare o expertiza. Probabil asa se explica progresele minuscule de pe acele loturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

mic up-date din zona fostei intersectii dintre DN1 si drumul spre Vintu
lucrurile sunt cam la fel ca la ultimele poze ale lui NGC 20

nu stiu daca se circula atunci pe noul amplasament,dar acum se circula...am prins si un tren in trecere...am avut suuuuuficient timp sa-l pozez,datorita vitezei de melc turbat a acestuia  :lol:

era ceva miscare la terasament

aceste utilaje erau in miscare





in plan apropiat e vechiul amplasament....pe sub pod noul amplasament





spre Deva



vechiul amplasament....spre Sebes





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Sigur era tren oficial?  Nu era ceva de la constructor cu piatra sparta,  traverse,  stâlpi,  sine de cale ferata sau ce mai poate fi?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

aha. si tren de calatori. Scuze....nu observasem trenul. Deci....sa intelegem ca e gata linia noua intre Blandiana si Vintu, inclusiv o portiune pe traseul nou?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).