Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Eu as prefera un mecanism de asociere prin care UAT-urile sa poata contribui la mentenanta.

TibiV

Corect...

Sa existe un "minimum" (cat mai decent) oferit de CFR SA (cunoscut ca CFR Infrastructura.. Este drept, nu exceleaza la "decenta").

Iar UAT-urile sa poata "plusa", dar sa nu aiba voie "sa se arunce, ca le-au intrat carti proaste"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Calin88

Orasele mari poate si-ar putea permite, dar comunele in care nu exista nici asfalt, nici canalizare sigur n-o sa aiba bani sa intretina cladirile garilor, mai ales ca multe sunt deja vechi si au nevoie de reabilitare. Garile respective ar ajunge foarte repede sa arate mult mai rau ca acum.

Cred ca transferul ar trebui sa fie optional si primariile sa poata prelua doar cladirile garilor si doar daca demonstreaza ca intentioneaza sa le intretina/modernizeze.

Sorinus

Pai garile din comune s-au desfiintat cam toate. Nu vorbim de cladirile IDM, care oricum raman la Infra.

gruiarew

Trebuie doar să se vrea. Bani sunt. Altfel nu s-ar schimba acoperișul la căminul cultural și la primărie în fiecare mandat...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rio tinto

Am urmărit multe trenuri in ultimele 2 luni in parcursul lor dintre Simeria și Sighișoara.
Chiar dacă vin dinspre Arad sau Brașov cu
o oarecare întârziere sau fără, se pare că pe această secțiune (Sighisoara-Simeria) trenurile nu recuperează nimic, ba chiar adaugă întârzieri de fiecare dată. Ce se întâmplă?
Noul mers al trenurilor e prea optimist pt această secțiune? CFR nu poate nici măcar tine timpii stabiliți? La nici un tren

Sagitarius

De ce nu se circula inca pe Buzau-Faurei cu 120km/h ? Am trecut pe acolo si erau multe portiuni cu 70km/h sau cu 30 ....

cristi5

#3622
Am documentat pe topicul feroviar european doua desfiintari de trecere la nivel prin subtraversare la Stockholm.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=370.msg389752#msg389752

Am vrut sa fac asta si voi urmari proiectele pentru ca cred ca ideea de subtraversare CF nu este "pe harta" decidentilor de la noi. CFR cere pasaje foarte inalte (sa poata scoate stalpii de catenara sub pasaj), care in consecinta ies foarte lungi. In comparatie, aceste subtraversari au vreo 4m inaltime si accesul rutier sub CF se face pe niste pante scurte. Santierul are max 30m latime de fiecare parte a CF... Poate pt drumuri de rang mai inalt sunt necesare coboriri mai lungi, dar pentru astfel de drumuri secundare, si in localitate, solutia mi se pare ideala.

AndreiB

100% de acord. Exact solutii de genul asta sunt necesare la Branesti, de exemplu. Suprateran e extrem de ineficient.

razvan_43

Stie cineva cat dureaza noile studii pentru gara Deva? S-a oprit lucrul dar unde putem afla cand vor începe iar?

cristi5

Un comunicat API despre trenurile de 200 km/h care e mai mult despre infrastructura pe care nu vor putea circula

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=489.msg391032#msg391032

zone_rider

Pare că a contribuit @frunzaverde la comunicat, punctează foarte bine principalele probleme. Ce mă surprinde este absența vreunei mențiuni despre trenurile cu hidrogen, care din punctul meu de vedere sunt mai inutile decât automotoarele de 200km/h.

dr4qul4

automotoarele de 200 nu sunt inutile! Au un procent de franare mai bun si vor putea merge cu 160km/h fara sa-i elibereze linia pe nu stiu cati km, cum avem acum pe Bucuresti-Constanta!
Cu alte cuvinte, va creste capacitatea liniilor de 160.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Da și nu.

Da, dacă ne mințim că semnalizarea e ok.

Nu, pentru că BLA4I (care din Coridor doar pe Predeal - Constanța nu cred că e) permite 160km/h. Dacă trenul cu 160km/h se apropie de alt bloc ocupat, semnalizarea îi cere reducerea vitezei mai întâi la 120km/h. Nu mai vorbim de utilizarea aberantă a TMV-ului. În toate aceste cazuri diagrama cu procente de frânare rămâne aberantă. E un steguleț roșu să ai nevoie de trenuri de 200km/h pentru operare la maxim 160km/h.

AlexxC

Ce inseamna tren de 200kmph? In afara de pret si intretinere mai scumpa ,care sunt diferentele fata de unul cu Vmax 160kmph? putere,frane,insonorizare,eficienta mai mare la viteza ridicata?