Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

"Pod pe DN 24 km 105+678 la Crasna"

Quote from: NGC on August 09, 2019, 08:05:13 PM
Parca am scris despre licitatia asta pe undeva, dar nu gasesc acum.

Valoare estimata:  4.292.660,00 RON fara TVA

"Durata contract: 12 luni perioada de proiectare si executie a lucrarilor: 1 luna - intocmire documentație tehnica pentru obtinerea Autorizației de construire (DTAC);- 2 luni - intocmire proiect tehnic de execuţie si a detalii de execuţie (PTh+DDE);- 9 luni - executie lucrari"

Sa trecem acum si ofertantii.

1. LUCONSA BM
2. Asocierea GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. si POD-PROIECT S.R.L.

Vad ca nu am scris cine a castigat, adica asocierea condusa de GEIGER, dupa cum era de asteptat.

bogdymol

Astazi s-a prabusit un pod in Romania, in jud. Bihor, pe un drum judetean. Se executau lucrari de reabilitare la momentul prabusirii. Daca nu ma insel, este vorba despre podul acesta.



Articol in presa locala.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

marinul

Nu are prea multa importanta dar podul e in judetul Cluj

pasadia

Nu mă așteptam că podul să apară și pe tiktok: https://vm.tiktok.com/cuAQHy/

NGC

"Pod pe DN 24 km 105+678 la Crasna"

Avem acum si AC.

04.05.2020: "Pod pe DN 24, km 105+678 la Crasna"

mokotow

Am ajuns in seara asta la Bucuresti din Galati si am trecut pe podul peste Ialomita din Slobozia. Faptul ca podul arata absolut rusinos avand in vedere importanta drumului cred ca este cunoscut. Insa nu mi-a venit sa cred ca exista literalmente gauri care dau in gol in zona rosturilor de pe pod. Se vede clar apa prin ele. Nu am niciun fel de pregatire in domeniu dar nu imi imaginez ca cineva poate sa zica ca circulatia pe acest pod se desfasoara in conditii de siguranta. Podul acesta are toate sansele sa fie urmatoarea tragedie nationala. Traficul este enorm pe el, nu exista nicio limita de tonaj pentru ca TIR-urile trec constant pe el.

Am cautat acum stiri in presa locala din Slobozia despre pod si tot ce am gasit e ca DRDP Constanta incearca de 2 ani sa gaseasca pe cineva sa repare acest pod si toti refuza din cauza studiilor tehnice proaste si nevoia de a lucra serios la structura de rezistenta. Daca constructorii refuza sa intre pe acest pod, cum e posibil ca circulatia sa functioneze in conditii normale? Nu exista nici macar semaforizare alternativa sau orice alta modalitate de a imbunatati siguranta celor care circula pe pod.

Se vad si pe Google Maps gaurile in sosea din 2018, ce am vazut azi era mai rau pentru ca evident, nu s-a facut nimic in ultimii 2 ani cum probabil nu s-au facut in ultimii 50 de ani de cand exista podul. CNAIR trebuie neaparat sa preia proiectul reparatiei sau inlocuirii acestui pod. Postarea cu podul rupt din jud. Cluj de mai sus te face sa te gandesti la cel mai rau, mai ales tinand cont de lungimea si inaltimea podului de la Slobozia.

perfidus

Da, sa stii ca arata cam rau si vazut de dedesubt (poza e tot din 2018):

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

mokotow

Un articol despre administrarea podului si ce fel de "reparatii" face CNAIR: DEZINTERES PERPETUU: PODUL RUTIER DE LA SLOBOZIA, O RUINĂ ŞI O RUŞINE PENTRU DRUMARI

"Periodic, atunci când situaţia devine de netolerat, drumarii catadicsesc să aplice ,,plombe" cu asfalt acoperind îmbinările metalice. Efecte de decor ce rezistă preţ de doar câteve zile, pe sezonul rece acest asfalt ,,turnat" la lopată fiind făcut ,,ţăndări" de procesul de îngheţ-dezgheţ. Dacă vă închipuiţi că problemele dispar din primăvară şi până în toamnă vă înşelaţi, în lunile cu vreme caldă asfaltul este îndepărtat sub roţile maşinilor din cauza mişcării podului rutier. Cei care au ghinionul de a staţiona pe pod atunci când din sens opus trece vreun camion de marfă au parte de trepidaţii specifice unor cutremure cu magnitudine de câteva grade, mişcări ce rup repede toate tratamentele de mântuială ale celor ce administrează podul rutier.

Periculoasă este situaţia unuia dintre cele două picioare ale podului, cel din stânga dacă luăm ca reper sensul de curge al apei. Ei bine, acesta nu se mai sprijină de ani buni pe toată suprafaţa de teren pe care a fost construit, apa curgătoare măturând bună parte din pământul de sub el! În acest ritm şi la o creştere de debit a râului specifică primăverii cantitatea de pământ de sub piciorul podului va fi şi mai mică, cu o diminuare proporţională a structurii de rezistenţă a podului. O structură serios afectată şi de fiecare trecere a camioanelor de mare tonaj încărcate peste capacitatea admisă."

dr4qul4

Reabilitarea podului peste Trotus de la Onesti cred ca a scapat de "radarul" forumului.
A pus JohannDB cateva poze din iarna, cand nu se lucra, dar era restrictionat traficul (cred ca e acelasi pod)
In articol cred ca au trecut gresit ca au inceput pe 14 mai 2020. Probabil au inceput anul trecut.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Nu a scăpat. Am scris și eu plus câteva poze, a scris și AlexAlex.

Anul trecut a fost închisă banda din amonte si au făcut reparațiile pe acea parte. Și erau cozi groaznice (10-15 minute in plus) datorita închiderii unei benzi.

ionutzyankoo

E un lucru bun ca s-a reabilitat acest pod pentru ca inainte trotuarele erau prabusite aproape integral. Partea proasta e ca nu a fost extins la 2+2 (desi infrastructura permitea).

Allex

#3011
2+2 chiar nu isi avea rostul din moment ce podul se termina la un capat intr-o intersectie tip T si imediat spre Bacau ai si trecerea la nivel cu CF iar la celalat capat al podului ai un giratoriu.

Ar fi fost de preferat, pe langa ce se face acum, sa se fi consolidat si pilonii. Cand se umfla Trotusul da tare in pilonii podului. Poate baza pilonilor prelungita putin si ascutita spre amonte ma gandeam eu.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Telvanni

Ce pacat ca acel drum dintre podul peste Mures si Ciugud ramane ca pișu' boului.

ionutzyankoo

@AlexAllex ar fi meritat 2+2 pt ca pe directia de iesire din Onesti banda 1 ar fi fost pentru facut stanga spre Comanesti/Mc. Ciuc si cea dreapta pentru Bacau. Astfel atunci cand ar fi bariera pusa pe magistrala 501 cei care ar vrea sa mearga spre Comanesti nu ar mai sta in coloana.
Anyway...waiting for A13...

Horațiu 87

Ignorati discursul politicianist si bucurati-va de imagini