[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Fluxul de trafic este, exista si creste.
Vor fi cam aceleasi probelme ca si acum, dar o sa treci prin giratoriu, nu o sa stai in intersectie in T.

S-ar putea sa mai fluidizeze din trafic fata de ce e acum.

punktnet

Circul pe DNCB de vreo 5 ani, uneori si de doua ori pe zi.
Marea problema la supratraversarea DN2 este, culmea, supratraversarea DN3 (!) Blocajul de la virajul stanga spre Branesti de pe DNCB blocheaza centura pana aproape de giratoriul Stefanesti, la orele de varf. Fluidizarea traficului pe centura va duce la eliminarea punctelor rosii intre Stefanestii de jos si A2...aici apare marea problema...
Scotand "dopul" din intersectia DN3 combinat cu DN2, va exista un varf de trafic iar acesta se va gatui, exact, la intersectia cu DN4 (Oltenita)
Practic, ne invartim intr-un cerc vicios mutand de fapt "dopul" de trafic mai spre sud.
Pana la finalizarea supratraversarii DN4 , multa sanatate. Urmeaza la rand mutarea "dopului" la subtraversarea DN5, acolo mi-e teama ca s-a terminat smecheria ca e cam greu de reconfigurat, trebuie facute niste solutii gen DNCB intersectie cu DN1
Just kidding.

myid

Circul destul de rar pe centura Bucuresti ( de cateva ori pe an), insa...

Sper ca centura actuala sa treaca sub PMB, si ca odata cu finalizarea si ultimului sector din nord nedublat, sa inceapa o campanie de mentenanta serioasa.
Pentru asta si Garda de mediu trebuie sa isi faca treaba, insa e nevoie urgenta de :
- adaugarea de panouri izolare fonica in foarte multe locuri
- acostamente refacute, reamenajate si eliberare terenuri de moloz, resturi de la constructii, gunoaie, etc
- amenajate 2-3 parcari de lunga durata sau reabilitarea celor existente(parca sunt vreo 2..)
- creare coridor verde paralel cu centura acolo unde se poate
- amenajare peisagistica a intersectiilor si sensurilor giratorii

Stiu, e doar cosmetica, si toate astea nu o sa reduca traficul sau o sa il imbunatateasca, dar in 2020/2021 o capitala a UE nu poate avea o centura(mai ales interioara, cum e asta deja) sa arate in halul in care arata.

dr4qul4

#2568
Eu as fi vazut aceasta intersectie (si de fapt cam toate) in felul urmator:




Powered by API/PUM imgur uploader

Modificarea este minora, dar nu se mai intrerupe fluxul pe o banda din DNCB. dezavantajul este ca se va intra pe banda din stanga, dar mi se pare o pb minora.
Cele 2 benzi (prima directa si a doua prin giratoriu) ale sensului N=>S vor trebui delimitate macar cu stalpisori de cauciuc.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

E mai complicat acolo, pentru ca unii o sa faca stanga pe a 2-a banda banda si altii dreapta.
Intradevar trebuia o banda separata total, nu separata de o banda continua. Nu e loc de banda dedicata.

E posibil ca in spatiul verde defapt sa fie pilele actuale.
Asta nu inseamna ca nu se putea face 2 giratorii (cu turbo giratii) ... unde era loc sa se faca. Da mai ocoleai ca si km, dar castigai timp.

Iulika0069

O solutie minim-decenta aici (si in orice intersectie de genul de pe DNCB, si un numai) este cea cu:
- banda dedicata desenata de @dr4qul4
- pasaj subteran pentru celalalt sens (cu o singura banda pe sens, mai lata, sa incapa un tir si o masina de salvare - sa zicem 3.75m banda + 1.25m banda de urgenta); recunosc ca nu stiu daca exista asa ceva in normativ..

Cum draqului :) sa proiectezi si sa executi asa mizerii in 2020+? Neam de conducatori incompetenti si cretini!

dr4qul4

Si eu am propus in trecut (pt  intersectiile cu DN1 si A3) sa se faca tunel (doar pentru sensul S=>N dar cu 2 benzi).
bine tunel e mult spus, mai degraba vorbim de "o groapa cu capac". Dar pt CNAIR se pare ca e imposibil de conceput asa ceva. Asa ca am zis ca macar se ne alegem cu o banda dedicata, cum au mai facut.  Asa ceva e foarte simplu de facut in TOATE intersectiile in T.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Îmi imaginez și că acolo, în afara orașului, poate fi dificil să faci un pasaj subteran din cauza problemei apelor pluviale. Dar nu mi se pare că e ceva insurmontabil.

Iulika0069

O drenezi sub calea ferata, sa o intareasca!  :lol:

Ah, si mi-am adus aminte: tot mizeria de 2 benzi pe sens, fara o minima banda de urgenta? Tot, nu?

Pai daca permite legea/normativul sa faci kkturi.. Faci!

  • orice drum cu parapet median ar trebui sa aiba

    • macar 80-100cm de la parapetul median la marcajul de banda 2 / 3
    • macar 100-125cm de banda de urgenta (intre parapetul lateral si marcajul de banda, mai specific)
  • [off topic] in zona urbana orice drum nou contruit/reabilitat/refacut ar trebui sa aiba

    • trotuar minim 150cm utili (masurati de la baza stalpului de lumina / stalpisorilor anti-parcare, daca s-au montat). nu mizeria din lege, care obliga administratorul unui drum sa lase 1m pentru pietoni, doar in cazul amenajarii unei parcari
    • banda biciclete/trotinete minim 180cm utili, si pe zona de carosabil
N-ai mai vedea aberatii de trotuar (pe drumuri facute recent sau inca ne-terminate), gen cum e pe la pasajul Nicolae Grigorescu
N-am mai vedea Soseaua Fabrica de Glucoza cu trotuare meschine si fara pista de biciclete

N-ai mai vedea autostrada urbana A3 care are 3 benzi intre DN si Gherghitei, dar parapetii sunt la mai putin de juma' de metru de masina care ruleaza cu 80 la ora!

panzer

Brusc va apucat dragostea de DNCB? Proiectul este in "halul" asta de 5 ani. Unul n-a comentat nimic. Eram vreo 2 oameni cu totul pe topicul acesta. Acum ca s-a semnat hopa si interesul si problemele!

DNCB - DN2 se rezolva f simplu: se interzice stanga si se face un giratoriu mai departe. Spre vest la Stefanesti. Spre sud, nu stiu unde, dar va fi din butoaie.

Asta pt ca o bretea de intoarcere subterana ca la Hornbach pe DN1 de 1 mil de euro e prea greu pt actualul CNAIR.

Cat despre cei care ati muscat deja cu trecerea la PMB: sigur nu sunteti bucuresteni. Sau sunteti habarnisti. PMB nu este in stare nici sa dezapezeasca daramite sa faca ceva. Gaina asta inchide scolile in loc sa dezapezeasca.
Ia vedeti la topicurile din Bucuresti? Un pasaj = 10 ani si nu e gata. Cand e gata nu e receptionat si nu il vopseste nimeni! Podul Constanta: s-au apucat de consolidare cand statea sa cada, la propriu, nu la figurat! DN1A peste lacuri (in zona Doi Cocosi) au asteptat sa cada inainte sa se apuce de reparatii. PMB saboteaza propriul metrou, saboteaza RATBul si mai nou si Elcen-ul. Nu exista administatie mai mult setata impotriva cetatenilor decat PMB.

Si pentru ceilalti care se uita de pe un calculator din tara: Centura Feroviara a Bucurestiului este mai importanta pentru aceasta tara bananiera decat centura rutiera! Datorita faptului ca Ceausescu (si ai lui - multi smecheri cu experienta pe forum acum) s-au speriat de criza petrolului, au insistat pe CF si nu pe rutier, avem azi un sistem CF mult peste ceeace credem. Exporturile tarii asteia se fac pe CF prin portul Constanta si trec pe centrura CF a Bucurestiului: Dustere, Ford-uri, cereale, busteni. Le vad zilnic parcate intre Sabareni si Chitila.

Si acum sa vedem cum creste hate-ul :)

TibiV

De la mine a crescut love-ul...
;)

Cu o precizare:
"...avem azi un sistem CF mult peste ceea ce credem..."
Da, dar trebuie completat cu "...dar de care ne-am batut joc timp de 30 de ani."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Deutschländer

Sunt de acord cu primele 4 puncte, dar nu cu ultimul. Majoritate de trenuri de marfa trec prin Gara Baneasa.
Pe Centura avem in primul rand un singur fir reabilitat in acest moment (cel putin in zona Otopeni).

paullie

Quote from: Iulika0069 on March 05, 2020, 05:27:32 PM
O drenezi sub calea ferata, sa o intareasca!  :lol:
Asta-i adevarat, dar TOTUSI la intersectia DNCB cu DN1 trebuia facut pe dracu'n patru ca sensul A1 -> A2 sa fie bagat pe dedesupt. Restul le mai lasam fara subteran.

al bundy

Lucrari azi pe CB, dar nu intre DN2 si A2 ci la intersectia cu drumul inspre Tunari-Balotesti, se mareste sensul giratoriu, nu am apucat sa fac poze.