Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Nu prea cred. Daca pun segmetele mici, cum mai scot segmentul mare?

TibiV

Quote from: Hercule on October 08, 2019, 01:46:38 PM
... un capat se va sprijini pe culee si unul pe segmentul deja montat.

Cred ca ai perfecta dreptate.
Dar eu sunt curios cum vor face imbinarea intre segmentele mari si segmentele mici deja ridicate.

Le vor suda agatate in macara?....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

@TibiV segmentul pus are o chestie prinsă sub, ca o talpă, unde poate fi așezat celălalt. Ce nu pricep eu e de ce sudura trebuie să fie în aer și nu pe pilon.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gicu

@gruiarew Pentru ca pe pilon este zona de solicitare maxima, zona de solicitare (incovoiere) minima este la ~20% din deschidere.

danutzu_1069

^^ Structural nu are importanță unde este sudura. Corect executata, tine mult mai bine decat daca ar fi fost material continuu. Aproape ca sudura nu se rupe ci se poate rupe materialul langa sudura.

hefaistos

Sdura e... sudura. Zona de influenta termica, tensionare interna etc deci daca poti sa eviti sudura in zona de solicitare maxima nu strica. Evident nu e obligatoriu. Poti sa proiectezi si altfel. Asta e placerea ingineriei. Lasa liber imaginatiei. In anumite limite. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

alecu26

Aveti amandoi dreptate.
Teoretic o sudura se prouecteaza si se.dimensioneaza sa fie mai rezistenta decat metalul din jur. Dar...e totusi o sudura...nu e materialul nativ.
Acel sfert...sau 20% din deschidere este recomandare si pentru rosturile de betonare.
Deasupra pilei cu atat mai.putin e recomandata. Ca acolo e si intindere. Pt zone intinse cerintele pentru suduri sunt foarte dure.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

Mersi băieți. Clar că exact pe pilă ai întinderea și încovoierea maximă. Dar totuși acolo ai și punctul de sprijin. De aceea am întrebat. Mulțumesc de lămuriri.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

#16043
Tot la Nodul Sebeș..... 07.10.2019......  Așa cum vede "omul de rând; aici mai aproape de trecerea DN1 peste A1 la Sebeș, km 310-311, traversarea peste A1.......
      Am postat imaginile de la pagina antrioară, din greșeală la A1 (tema Nodul Sebeș).... Am încercat să le șterg, dar, n-a mai mers; așa că mulțumesc pentru mutarea postării aici la A10.....
    Cu ocazia asta, completez, cu ceea ce ar fi necesar......















Powered by API/PUM imgur uploader

              Tot ce se vede așteaptă grinzile traversării..... Deocamdată, mai încolo spre Sibiu, este liniște.......
     P.S. Din punctul de vedere al transportatorului, rămân cu un gust amar la modul la care va fi racordată o nouă bretea la amărâtul de giratoriu de pe partea Sebeșului.... Ambele giratorii de aici sunt PREA MICI la traficul special ce ARE NEVOIE DE TRECERE PRIN ZONĂ..... Proiectanți obtuzi și responsabil cu aprobările "paralel" cu necesitățile de trecere (și paralel cu domeniul)..............

elphax

Cand se deschid toate bretelele, prin noduri vor mai trece doar cei care urca sau coboara de pe autostrada pentru Sebes ! Nodurile sunt suficiente.
Problema va fi DOAR daca se deschide partial candva (poate in primavara). Si atunci doar temporar, sa zicem 6-10 luni pana deschid tot si dispare traficul din noduri. Si cred ca e mai bine sa ne inghesuim in niste noduri 10-15 minute decat sa facem 1 ora intre Alba Iulia si Sebes

Europiu

Johann se referea, cred, la subdimensionarea giratoriilor pentru transporturi mari, cum face el.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).


Ionut

Noroc ca sunt doua noduri apropiate... altfel era cam nasol de mers pe DN. Sunt curios cate ore o sa fie de fapt inchisa autostrada. Pentru ca nu e nevoie de 24 de ore ca sa ridici niste grinzi, fie ele si metalice/grele.

gruiarew

Probabil le și sudează / pun predale. Adică sper 😀
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

luc

#16049
^ Da și acum se vede utilitatea  Nodului Sebeș Vest. Nod complet, nu seminod cum a fost proiectat inițial, și cum este cel de de la Sebeș Est. Un plus și pentru puternica zonă industrială pe care o deservește.
Pentru cei ce își mai reamintesc discuțiile din vremea respectivă...