Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

vancouver

#2190
Quote from: panda_no 5Citeva poze de azi de pe A3
Lucrarile stagneaza.Nu s-a mai lucrat nici un pic la terasament spre str Popasului, de bretele nici nu poate fi vorba, utilajele nu mai sunt.
O poza cu urcarea pe pasajul peste CB partea dinspre Ploiesti arata ca acum o luna.
Pe un sens sunt 2 straturi de covor asfaltic pe celalalt a ramas la stadiul de balast stabilizat.


Acum citeva poze din care va las pe voi sa trageti concluziile.
Dintr-un capat in celalat au terminat cu asezarea de pamant vegetal


Si poate ati sesizat deja ca a aparut un element nou in peisaj!!!!!!


Parapetul metalic este montat de o firma venita care are la toate masinile nr de Timisoara.


E aproape montat parapetul pe toata bucata din A3.






Parapete se vor monta numai pe zona despartitoare a celor doua sensuri.Pe laterala benzii 1 nu se vor monta parapete.Din ce spuneau muncitorii pentru bulevard urban nu se monteaza parapeti laterali.Sa speram ca vor monta macar garduri de protectie.
Pacat ca nu continua cu terasamentele pina in Popasului.
Pacat ca nu finalizeaza pasajul peste CB.
Pact ca le-au fost taiate finantarile!!!!!!!!

Am lasat strict linkul care este intre img si /img, cel din interior. Da eventual quote la mesajul meu, ca sa vezi ce a ramas. Partea cu "width=900 height=675" se adauga automat (setare facuta de Ionut probabil).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

panda_no 5


iuli

Sau mai simplu... cand vrei sa scrii mesajul vezi ca deasupra la smiley este un "f" rosu si langa o icoana cu Gioconda, dai click pe ea si vor scrie automat un cod de imagine, dai paste la link-ul imaginii intre acele coduri [img] si [/img]
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

panda_no 5

Cu "Gioconda" tot incerc si cu "paste", dar a naibii Gioconda ca nu ii place de "paste" -ul de pe flickr :lol:

alecu26

Quote from: ciprebbe on October 16, 2013, 11:27:56 AM
Din ce scrie pe Seap ar trebui sa fie gata proiectarea.
Stie cineva?
nu cred ca sau dat bani si pt executia efectiva a proiectarii. Acolo oricum exista proiect de pe vremea lui bechtel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Aseara am facut 1 ora intre Sinaia (cam de la Penny) si Comarnic.  Sa zic mersi ca nu a fost weekend prelungit sa prind blocaj de la Predeal?

ajuns in CB (de pe A3) am facut inca 30 de minute pana acasa in loc sa merg pe centura pana la A2 si de acolo sa o iau pe Splai pana la Autovit.

daca toata centura de Nord (macar) ar fi fost facuta pe 2 benzi, atunci as fi facut 15 minute pana acasa si nu 30.

in alta ordine de idei, foarte putin trafic pe A3 si chiar nu inteleg de ce se inghesuie toti pe DN1. mai ales aseara ca tot centrul bucurestiului era (din nou) paralizat de demonstratii.

Eu o mai iau pe DN1 doar daca trebuie sa ajung in Nord/Vest/Centrul Bucurestiului, spre Sud si Est este mult mai rapid pe A3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda80

Pai merg inca multi pe DN1 deoarece nu toti merg tot drumul Ploiesti-Bucuresti. Traficul suburban este foarte intens acolo si din pacate nu poate folosi autostrada. Iar autostrada te duce doar pana la centura, de unde trebuie sa mergi ceva pana sa ajungi la DN1 daca vrei sa intri pe acolo in Bucuresti.

dr4qul4

 :)
tocmai de asta intrebam si eu: din cei care veneau de la munte, cel putin 25% se indreapta spre sudul si estul bucurestiului, si probabil cel mult 25% se opresc pe DN1 inainte de Bucuresti.
traficul intre Ploiesti si Bucuresti pe DN1 este foarte intens, cu multi care ies de pe drumuri perpendiculare si vireaza stanga.

pe autostrada erau f f putine masini in timp ce pe DN1 au luat-o de cel putin 5-6 ori mai multe.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Coaliţie pentru autostrada Transilvania. Preşedinţii consiliilor judeţene din nord-vest cer finalizarea tronsonului Borş-Gilău

QuotePe lângă asocierea pentru proiectul şoselei care va străbate judeţele din nord-vestul ţării, preşedinţii administraţiilor din Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş s-au aliat şi pentru un alt scop: împreună vor trimite Guvernului o petiţie prin care cer reluarea lucrărilor la autostrada Transilvania, pe tronsonul Borş-Gilău.

[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


Tavi

Mai bine cautau surse de finantare concrete ... de unde sa le dea guvernul bani?

CornelB

#2201
Prieteni, dorinta celor din Bucuresti de a circula pe A3 pana in Popasului de anul asta, se pare ca s-a spulberat.

Activitatea in zona a incremenit, la fata locului mai sunt doar ghereta paznicului si cateva utilaje.

Oarecum nedumerit de un post de-al unui coleg din nordul tarii, de pe un alt forum, deranjat ca din Bucuresti pornesc toate neajunsurile acestei tari, m-am decis sa merg sa fac niste poze si sa va arat ca din cauza prostiei unor politicieni idioti care au taiat finantarea, ramanem ca prostii cu autostrada aproape terminata in camp.

Este pur si simplu o idiotenie (parerea mea), sa lasi lucrarile la 750m de strada Popasului.0

Ceva miscare se mai vedea la pasajul peste centura, unde se lucre la taluzare si la rampa de coborare:










Parapetele metallic este montat pe toata lungimea segmentului, exact pana in locul in care s-au oprit cu asfaltul:





Bazinul de preluare a apei pluviale a fost acoperit, a ramas doar tubul de sub autostrada:





Aici se termina banii pentru autostrada dumneavoastra!0
Lucrarile s-au oprit la km 3+325 pana in Popasului mai erau 750m (parca nodul este la km 2+500):



De aici ar fi trebuit sa incepa probabil bretelele de intrare si iesire, rampa de urcare pe supratraversare, alte chestii necesare la un nod de autostrada. Nu-I nimic, mai asteptam pana la anul.0






Daca s-a pus limita de viteza, inseamna ca putem intra prin camp si trebuie sa mergem incet?




Din pacate concluzia este una si trista: ca sunteti din Bucuresti sau din nordul, estul, vestul sau sudul tarii, cu totii suntem condamnati la inapoiere fara o infrastructura adevarata, de catre niste policiticieni prosti, care nu au nici o strategie de dezvoltare a Romaniei 0








radutm

#2202
^^
"Bucuresti" inseamna doua lucruri: 1. orasul propriu-zis 2. sediul central al statului roman. Ca oras, Bucurestiul este ca oricare alt oras din Romania, cu aceleasi probleme mai mici sau mai mari. Ca sediu al statului roman, Bucurestiul este un simbol al coruptiei si incompetentei in administrarea treburilor publice ale tarii. Cele doua aspecte trebuie intelese separat.  Mai exista si o nuanta undeva la mijloc si anume ca orasul beneficiaza intr-o anumita masura de existenta aici a sediului statului, insa nu chiar atat de mult pe cat cred criticii, dar nici atat de putin pe cat cred bucurestenii. Statutul de capitala aduce privilegii dar si responsabilitati. Daca maine s-ar tine un referendum pentru mutarea capitalei tarii intr-un alt oras, sunt convins ca impactul ar fi mai ceva decat cutremurul din 77.
cont inchis

CornelB

^^^
Da, este adevarat, avem privilegiul de a ramane cu autostrada in camp, si obligatia de a incasa injuraturile celorlalti locuitori ai tarii. :lol:
Gluma-i gluma, insa purceaua-i moarta in cotet si noi toti I-am imputernicit pe politicieni s-o asomeze (parca asa se zice)! :((

sebba

v-ati luat de mine si ati zis ca e urat sa le spun "cioturi" la bucatile noastre de autostrada dar se pare ca am avut dreptate cand le-am zis asa
asta nu inseamna ca-mi place dar din pacate asta e adevarul... :(

am stat 15 ani in bucuresti si pot spune ca bucurestenii n-au cine stie ce mari avantaje ca stau in capital... poate doar ca acolo se tin cam toate evenimentele majore, targuri, concerte etc
iar legatura acelui ciot cu orasul nu ar fi doar in avantajul bucurestenilor ci si al celor ce-l tranziteaza sau il viziteaza...

iar traficul din bucuresti este generat cam in proportie de 50%, daca nu chiar mai mult, de masinile din provincie
aduceti-va aminte cand a fost summit-ul nato si s-a anuntat la TV ca nush cate bulevarde vor fi blocate si se recomanda a nu se folosi masina personala. n-a mai venit aproape nimeni in bucuresti si s-a circulat pe magheru in zilele alea cum se trece acum pe DN in simeria

asa ca de ciotul ala ar beneficia toata tara
Sailing away! S/Y Haimana