Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

GIV

oare de ce au prelungit atat de mult devierea?

Raducu Popa

@ijwtsh
Departe inseamna pentru mine de la 2000 km in sus  :D . 350 km pana la Zimbor, o nimica toata  :lol:
Un pic mai mult ca pana la Braila, de ex, 270 km.

survola

^GIV: trebuie să facă rampele supratraversării lui A3.

tom_sawyer

#30558
Cristian Pistol:
Cu data de 25 iulie anul acesta vor începe lucrările pe secțiunea Zimbor-Poarta Sălajului, a Autostrăzii Transilvania!

Am emis astăzi Notificarea privind începerea execuției lucrarilor pentru cei 12,24 km ai acestei secțiuni, a cărei construcție se ridică la o valoare de 680,40 milioane de lei (fără TVA).

Construcția acestei secțiuni de Autostradă este finanțată prim PNRR.

Constructorul (Asocierea SC SA&PE Construct SRL - SC Spedition Umb SRL - SC Tehnostrade SRL) are la dispoziție 24 luni pentru a finaliza lucrările care includ execuția a 5 viaducte și a unui pod.










https://www.facebook.com/CNAIRSA


Autorizatie nr. 33 -"Autostrada Brașov - Târgu Mureș – Cluj - Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului, km 13+260 – km 25+500" – Etapa I
MT

ijwtsh

Asta inseamna ca s-a decis solutia pentru partea fix de dupa Zimbor sau nu? Ma enerveaza enorm ca suntem tinuti in intuneric cu chestiile astea.

Cristian 74

#30560
Asta am uitat să o pun, tot de ieri. E cu "asfaltarea", vorba ziaristei, cu balast stabilizat.
@ijwtsh: bănuiesc/sper că da. Doar au aprobat PT-ul acum vreo 3 săptămâni.

hvm

Daca nu ma insel @horatiu.cosma mentiona undeva ca n-ar mai fi bani de nod acolo. Dar nu mai gasesc postarea. sau poate am inteles eu gresit. Poate ne da el mai multe detalii.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Mascarpone

@hvm cred ca colegul se referea la solutiile tehnice adoptate in acest lot si nu la descarcarea cu giratoriul de la capat.

horatiu.cosma

#30563
Da, drumul de legătură la Poarta Sălajului între capătul A3 UMB și giratoriul din DN1F nu a fost prins în contract, pe motiv că s-au consumat rezervele financiare ale contractului cu alte lucrări. Ce alte lucrări? Păi cele obligatorii neprinse în studiul de fezabilitate. Spre exemplu kilometri întregi de ziduri de sprijin prin toate debleele, că Iptana la SF a considerat că sunt necesari fix 0 metri de ziduri de sprijin de la Zimbor la Poarta Sălajului.

În dealul cel mai sensibil de la începutul lotului, imediat după nodul Zimbor, a rămas aproximativ soluția din SF (la care s-au adăugat zidurile de sprijin), cu ras tot dealul și pădurea ce îl acoperă, 16 berme, 5 rânduri de ziduri de sprijin (tot la a 3-a bermă). Vom vedea dacă ține, anul trecut UMB zicea că nu ține, o să înceapă să sape și vom vedea ce se întâmplă.

ion59

Deci, asta e rezolvarea! Sapam si vedem daca tine! Curat murdar, coane Fanica! Presupun ca CNIAR-ul a convins UMB-ul sa respecte SF-ul! Ca sa fie totul acoperit! Legal!

mdragos

Nu inteleg de ce IPTANA nu a proiectat solutii mai "safe" . Adica daca nu au facut studii geo calumea, barem sa alegi solutii supradimensionate ca sa tina. Ei au mers la super minim. Nu cred ca se lua nimeni de ei. Acuma e prea tarziu. Daca UMB nu rezolva, garantez ca inca 10 ani ramane in aer.

horatiu.cosma

Iptana cu angajații de acolo vin din niște vremuri de mult apuse, cu mentalitatea blocată din păcate în aceeași perioadă. Pentru ei proiectul ideal e cel care ne umflă mândria naționalistă (elefanți albi), care trece defilând pe unde l-au trasat tovarășii "strategi" Iptana, chiar dacă asta înseamnă să radă sate/orașe pe traseu, dar care trebuie să se încadreze într-un buget auster cât timp țara își plătește datoriile externe, adică n compromisuri și abateri de la calitate.

Doar că acum suntem într-o altă epocă, a apus vremea când se construiau proiecte de tipul calea ferată Rm. Vâlcea - Vâlcele nefolosită vreodată din cauza mult prea multelor compromisuri, improvizații și tăieri de costuri.

marinul

Si lotul filmat complet

Nusfalau-Suplacu de Barcau


alecu26

Se pierde din vedere ca, contractul principal pt autostrada Transilvania era al Bechtel. Iptana era doar subcontractor și proiecta ce dicta Bechtel. Bechtel avea preturi foarte foarte bune la terasamente și era cea ce ii plăcea sa facă. Pentru ei un debleu de zeci de metri adâncime (chiar spre 100)...de sute de metri lățime (a se vedea debleul înainte de nodul Gilau) erau adevărate plăceri și sursele majore de venit. Fiind și plătiți la metri cubi și unități măsurate...aveau tot interesul sa crească cantitățile la valori ridicole.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

QuoteAutostrada Ploiești-Brașov, prima autostradă cu site oficial dedicat în România nu avansează nici măcar în lumea virtuală, ultima informare publică despre progresul unuia dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din România fiind din data de 11 ianuarie 2022.
https://economedia.ro/site-ul-autostrazii-ploiesti-brasov-s-a-pierdut-pe-drum-la-fel-si-diagrama-lui-gantt-promisa-de-grindeanu-inca-din-ianuarie.html