Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

goanga

Hai sa fim seriosi, mesajele astea sunt pentru cei care pot fi foarte usor prostiti. Cei care inteleg realitatea oricum nu-l voteaza si nu are rost sa se adreseze lor.

Tavi

Aceeasi tampenie cu "regim de autostrada" am mai auzit-o si de la guvernul Poc. Ce tirade mai avea Milica pe centura capitalei... Pai mai tovarasi (sau mai nou prieteni), voi chiar nu invatati din greselile voastre? Pai noi stim deja ca autostrada care tine regim ajunge drum comunal! Ce va mai place gargara cu materie maro! La brutarie cu regimul de autostrada!!!
Scuze dragi colegi de forum pentru OT dar ce sa fac cand astia mint la foc automat!

iuli

Hai ca e b...t faza asta cu prima data drum expres si apoi autostrada. Sunt standarde diferite care nu pot fi modifica un drum expres in autostrada. Daca te referi doar la diferenta de banda de urgenta si spatii de servicii merge, dar ce faci cand raza curbelor e mai mica pe expres decat pe autostrada, sau pantele sunt mai abrupte. Asta cum mai upgradezi din expres in autostrada? Praf aruncat in ochi pentru prostit lumea!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

rudolf.s

Voi nu va pricepeți. :) Drumul expres e de fapt o autostradă fără banda de urgenta. Restul e la fel. :) Nu aveți cum să-i contraziceți pentru ca în România nu sunt drumuri expres sa puteți compara.

iuli

Există normative. Pe baza lor se va licita. Acela va fi minimul cerinței impuse constructorului. Evident că acela care va câștiga licitația va face la minimul impus.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tenke Szeplak

Stimați colegi pun și eu o întrebare stupidă, da cine știe....?
Care-i modalitatea legală să forțăm guvernul să facă ceea ce se vede din avion că este necesar :
1)   Inițierea unui referendum pentru construcția autostrăzi Pitești – Sibiu în perioada 2015-2020(cu darea în exploatare cel mai târziu în 2020) ar putea fi o soluție?
2)   Presiuni (mesaje) transmise celor care ne reprezintă în senat și parlament cu cererea de a face o interpelare scrisă în senat/parlament referitor la subiect?
3)   Intervenția pe lângă forurile Europene ca reprezentanți ai societăți civile?   
Altfel suntem ca-n proverbul ăla "Câinii latră(noi cei mulți de pe forum, presa și nu numai...) ursu merge(guvernu face ce-l interesează)". Vă aștept cu soluții, nu-mi spuneți că nu se poate....! Acest forum a demonstrat că se poate..... 
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

bond

Prin vot. Mai este un referendum care nu s-a aplicat :-)
Singura metodă ar fi educarea, care în timp să ducă la o masă critică de votanți informați care să penalizeze la urne. Doar atunci n-o să-și mai permită ăștia să se joace cu carioca pe hartă. Votu' îi doare pe ei... Ăsta e un proces care se întâmplă deja.



rio tinto

Tenke, solutia e citatul tau de la final ;) simplu, nu?

stangabriel

#18128
Stiu ca sunt de calitate ultimele discutii,dar as dorii daca se poate mutarea lor in Parcare sau Masterplan. Sa ramana aici A1. Vom avea motive de bucurie cu jumatate de gura in noiembrie,speram sa termine drenajul pe lotul 3. Din ce am vazut in poze,imi par drenuri forate orizontal.cate 3 tevi. Sa vedem mai departe ce vor face. Inca nu au facut rigole pe sensul Sibiu Sebes.

Intr-un raspuns mai vechi de la CNADNR era specificat: Dupa executarea taluzurilor acestea vor fi protejate impotriva ravinarilor si infiltratiilor de apa cu ajutorul georetelor.(plasa de textil sau plastic de care se va prinde iarba)  Ar trebui rigole pe fiecare treapta de taluz si prinsa cu plasa metalica,asa cum a facut Astaldi la Cristian. Daca gresesc cu ceva,sa fiu corectat. Multumesc.

adiarc

atunci cand faci toate exproprierile si structurile pt autostrada si doar nu asfaltezi pe mijloc aprox 2m , pt a nu avea banda de urgenta , economiile sunt de MAXIM...MAXIM 5%...poate chiar mai putin.Asa ca a persista in aceasta dementa cu DX este de neanteles.Cei 5% din cele aprox 300 de mil de euro ,cat ne costa pe noi ( partea de confinantare ), adica aprox 15 mil de euro , sunt maruntis , raportat la importanta strategica a proiectului.Si actuala runda de alegeri costa in total peste 15 mil de euro - practic bani aruncati pe fereastra.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Nici ei nu stiu cum arata un DX,dar vor sa explice ca vai,ne fac o favoare si iese mai ieftin cu 1%. Si de dat inapoi cu ideea o va face....urmatorul.

cutter

Trebuie terminat cu toată șarada asta, deja avem amînari de mai bine de doi ani de zile.

Programul care trebuie asumat public în cel mai scurt timp este așa:

1) Deschidere oferte licitație revizuire SF Sibiu-Pitești: 21 octombrie 2014
2) Desemnare cîștigător: 3 decembrie 2014
3) Semnare contract: optimist (fără contestații) 20 decembrie 2014, pesimist 1 aprilie 2015
4) Livrare SF pentru secțiunea 1 (Sibiu-Boița) și secțiunea 5 (Curtea de Argeș-Pitești): are termen 5 luni, deci optimist 20 mai 2015, pesimist (pun 7 luni termen livrare + scenariul pesimist anterior) 1 noiembrie 2015
5) Semnarea contractului de construcție pentru Sibiu-Boița si Curtea de Argeș-Pitești: mergem pe un termen de 6 luni de la lansarea licitației la semnarea contractului => optimist 20 noiembrie 2015, pesimist 1 mai 2016
6) Livrare SF pentru secțiunile 2, 3, 4 (Boița-Curtea de Argeș): are termen 12 luni, deci optimist 20 decembrie 2015, pesimist (pun 14 luni termen livrare) 1 iunie 2016
7) Semnarea contractului de construcție pentru Boița-Curtea de Argeș: optimist 20 iunie 2016, pesimist 1 dec 2016
8] Terminare Sibiu-Boița și Curtea de Argeș-Pitești: construcție 24 luni, deci optimist 20 noiembrie 2017 și pesimist 1 mai 2018
9) Terminare Boița-Curtea de Argeș: construcție 36 luni în varianta optimistă deci optimist 20 iunie 2019 și construcție 48 de luni în varianta pesimistă 1 dec 2020


Cu asta ne îndeplinim și obligația din Acordul de Parteneriat de a închide coridorul pînă în 2020 și putem folosi fonduri dintr-un singur exercițiu financiar, contribuție a Uniunii Europene din Fondul de Coeziune de 85%.

Dar trebuie să terminăm cu prostiile și amînările acum! Gîndiți-vă că Sibiu-Boița și Curtea de Argeș-Pitești puteau fi gata la sfîrșitul anului viitor din bani care așa se vor pierde datorită sabotării acestui proiect :(

adiarc

f corecte observatiile tale.
sectiunea Curtea de Arges - Pitesti , va fii probabil si ea impartita in alte 2 sectiuni , pt ca dist.totala este de aprox 40 de km.
sectiunea Centura Sb-Boita are 22 de km.Asadar , jum din cei aprox 115 km sunt abordabili si puteau fii fara probleme finalizati in actualul exercitiu financiar 2007-2013.Si pt celelalte sectiuni dificile era oportun ca la aceasta data sa avem , macar toata birocratia finalizata....dar asta inseamna viziune , implicare si punerea intereselor nationale inaintea celor de grup...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

@cutter: te autoiluzionezi, nu  exista vointa politica.

fiecare din pasii descrisi de tine (incepand cu depunerea ofertelor ptr SF) poate fi tergiversat pana la calendele grecesti.

delacroix

Quote from: cutter on October 11, 2014, 11:14:36 PM
...
Dar trebuie să terminăm cu prostiile și amînările acum! Gîndiți-vă că Sibiu-Boița și Curtea de Argeș-Pitești puteau fi gata la sfîrșitul anului viitor din bani care așa se vor pierde datorită sabotării acestui proiect :(
Cati bani se vor "pierde"? 1,5 mld? 1100mil? 750000mii? 2.000.000?