Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

^ proiectul este pe site-ul CFR, acolo gasesti (la capitolul Terasamente de exemplu) descrierea exacta a portiunilor din liniile secundare care se reconstruiesc

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/

Hm nu am gasit in memoriul tehnic (pagina 22-23)

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-A_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/MT/MT%20terasamente.pdf

Probabil linia spre Timisoara apare in partile desenate.

LE: aici se vede ceva:
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-A_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/b.%20ST%20RADNA/PLAN%20DE%20SITUATIE%20(3).pdf

Probabil se schimba cota (si pozitia) liniilor din gara in noul proiect asa ca trebuie refacut si racordul spre Timisoara.

Dar linia spre Timisoara nu e marcata cu rosu. Ce se reface sigur e protectia la inundatii (cu verde)





Powered by API/PUM imgur uploader



Cetatean

Bătuta.
La ritmul amețitor, minim 2 ani de acuma înainte.
Succes, spor la treaba și fără incidente.


areacontact

#5675
Rezolvat.

NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Inca nu este rezolvata problema castigatorului final al licitatiei, dar pana atunci avem una dintre autorizatiile de construire.

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/99/ac%2099.pdf

27.11.2019: ",,Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov - Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160km/h Secțiunea Brașov – Sighișoara, Subsecțiunea 1: Brașov-Apața și Subsecțiunea 3: Cața-Sighișoara" Județele Brașov, Mureș și Harghita – ETAPA I"







vancouver

Acesta este marele avantaj al FIDIC ROSU. In timp ce are loc licitatia si tot circul cu contestatiile, poate continua procesul birocratic: mediu, exproprieri, autorizatie de construire. Asta desigur, daca toate contestatiile nu ajung sa duca la anularea procedurii...

Speranta mea este ca si pe rutier, de ex. la A7, unde se merge pe FIDIC ROSU, sa se faca acesti pasi birocratici pana sa se semneze contractul, iar la semnare sa se poata intra imediat full in teren, astfel incat termenul de aprox. 2 ani pentru constructie sa poata fi realizat fara probleme.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

totusi cand mai avem ceva stiri de pe acele loturi? (stiri de la procese ma refer).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).




District EA


District EA